Ja, ik heb met een vriendin laatst zo'n voetbehandeling met fish spa (met je voeten in een bak met dode huidcel-vretende visjes) gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja helaas!
Meer mensen die wel eens meedoen aan een Groupon-actie?
Heb nu weer een bon besteld, voor 25,- met z'n tweeën een drie gangen menu bij Bistro Piaf in Arnhem... Seht gut aus!
 Erg leuk en prima geregeld allemaal
 Erg leuk en prima geregeld allemaal  en heel goedkoop!
 en heel goedkoop!

nu ik m'n kamer heb veranderd wil ik een nieuw bureau, een lieve kleine witte
 nu ik m'n kamer heb veranderd wil ik een nieuw bureau, een lieve kleine witte  en deze keer ga ik echt een 'boodschappenlijstje' maken en me eraan houden, Ikea is zo slecht voor mn portemonnee
 en deze keer ga ik echt een 'boodschappenlijstje' maken en me eraan houden, Ikea is zo slecht voor mn portemonnee  

Minstens een blad als deze:
 Minstens een blad als deze: 

quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nu zo eentje:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80151311

quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nu zo eentje:

De 1e was ook mijn echte bureau vroeger, maar nu is die verplaatst en heb ik een ander. Deze past beter in de woonkamer.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Die 1e is mooi2e vind ik wat minder.

Ik ook maar dan in het rood, als eet tafel. In me kleine kamer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nu zo eentje:

2e is wel mooi, maar niet diep genoeg en te smal. Ik zat denken aan 180 x 60 minimaalquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk heb ik 1 van deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40136596
met glazen plaat
(in de slaapkamer)
en
deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60180036
(in de woonkamer)

Er is zat lekkers te vinden, maar als je als cadeautje nog iemand meeneemt is een toko uitzoeken die 40 euro pp kost ook niet meer grappig
 Er is zat lekkers te vinden, maar als je als cadeautje nog iemand meeneemt is een toko uitzoeken die 40 euro pp kost ook niet meer grappig  

Als je echt een groot bureau wil kan je kijken op marktplaats, op domeinen of bij de verkoop van inboedels.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2e is wel mooi, maar niet diep genoeg en te smal. Ik zat denken aan 180 x 60 minimaal

Dan heb je vrij veel keuzequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja ik wil 1 kast verplaatsen, dan kan de eettafel nog een meter opzij, en dan heb ik een nieuwe rechthoekige ruimte waar een bureau kan staan.
Tetten.Daar kan je wel leuk huiswerk op maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ______________________________________

Uiteindelijk lekker op de Grote Markt gegeten, waar ik al vaker geweest ben. Was wel prima zoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Charmeur. Aan de molenstraat zit een goedkope toko waar ze snel serveren. Voordelige menu's ook, inclusief drinken. Geloof dat je er ook gewerkt hebt

Wat ga je vaak uit-eten! Heb je een?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekker op de Grote Markt gegeten, waar ik al vaker geweest ben. Was wel prima zo

Was het een date?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekker op de Grote Markt gegeten, waar ik al vaker geweest ben. Was wel prima zo

Mijn idee!quote:

Hoezo ook? Jij wel? Op WIE-HIE?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Hoe gaat het met jou en de meisjes swarma? Ook verliefd?

Ik bedoelde eigenlijk net als Mikkiequote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo ook? Jij wel? Op WIE-HIE?
 . Maar ik moet toegeven dat ik verliefd ben
. Maar ik moet toegeven dat ik verliefd ben  .
.

Mikkie die heeft het daar niet over! Die is een gesloten boekenkast!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk net als Mikkie. Maar ik moet toegeven dat ik verliefd ben
.

Ja, dat natuurlijk. Of er moet samenhang zijn tussen een en ander hierquote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie die heeft het daar niet over! Die is een gesloten boekenkast!
Op wie? PM/DM eens even een feesboek of hyvesprofiel!

Nog altijd even nieuwsgierig merk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie die heeft het daar niet over! Die is een gesloten boekenkast!
Op wie? PM/DM eens even een feesboek of hyvesprofiel!
 .
.  . Niemand van hier.
. Niemand van hier.

Dat zegt niets! Misschien hebben we wel 10 gemeenschappelijke vrienden via hyves/faceboek of is het wel een neef!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog altijd even nieuwsgierig merk ik.
En nee hoor, jullie kennen hem niet. Niemand van hier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |