oeh ik heb er ook een!!
bij mij in huis woont een oud wijf van 50 of 60, en ze woont er al evenlang heb ik het idee
verdere situatie: iedere verdieping heeft 3 kamers, een keuken en douche en toilet
ik woon begane grond, zij een erboven
om de fietsen weg te zetten moet je door onze keuken, dan kom je op een soort binnenplaatsje waar 13 fietsen passen, en achterdoor is nog een hokje wat een soort opslag is
afgelopen 2 weken kwam het vaak voor dat er veel te veel fietsen gestald moesten worden waardoor deze in de keuken of in de gang gezet werden
geen probleem, aangezien ze sochtends weg waren, maar toch irritant voor sommigen (doorgang versperd enzo)
dus ik haal uit de fietsenstalling 5 fietsen die er lang staan (lekke band enzo, niemand rijdt er dus op) en zet deze in het achterste hokje, omdat dat toch een rommelhok is
ik ga naar school, kom terug, staan die kutfietsen weer in onze stalling waar ik zojuist plek gemaakt had zodat alles er in paste deze avond
wederom de fietsen weggezet en een briefje met mn naam opgeplakt, en de reden waarom
dag erna, fietsen weer terug, briefje weg (

)
fietsen weer teruggezet, nieuw briefje gemaakt, en opgeplakt (met de vraag om argumentatie waarom de fietsen niet in dat hok mochten staan)
tijdje daarna wéér fietsen in de weg, en t briefje weg
erbij geschreven: kinderachtig hoor, briefje weggooien, en vervolgens weer de fietsen weggezet
briefje was weg, fietsen terug
nu ben ik al 2 dagen de fietsen stelselmatig gewoon in dat hok aan t flikkeren, ze kan de tering krijgen die oude toverheks

zolang ze niet in normaal gesprek kan gaan blijf ik ook lekker kinderachtig doen hoor

bijkomstigheid: ze zorgt altijd al voor problemen, haar koelkast staat bij ons in de keuken omdat die niet in dr eigen past (doe het dan op je kamer, daar hebben wij ze allemaal staan)
verder staat dr fiets altijd in de gang, ik heb er niet zoveel moeite mee, maar t zorgt voor irritatie bij medebewoners
en nog wat irritatiepuntjes, best grappig

maar nu ben ik benieuwd wie de langste adem heeft, statistisch gezien heb ik iig nog de meeste levensjaren

misschien dat ik morgen maar eens een ketting koop en ze alle 5 aan elkaar zet, dan kan ze er niks meer aan doen

tering wat een lap tekst, nog nooit gedaan
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.