Ik had je nogeen date request gestuurdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn nog steeds dj's die mijn pm niet hebben beantwoord.
Bij geen antwoord ga ik er vanuit dat je NIET meer wil draaien!!
i luv jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Onufriev het volgende:
Wees blij dat ik een topic aanmaak speciaal voor jullie. Eigenlijk wilde ik gewoon geen topic aanmaken, maar dan konden jullie maarliefst 2 minuten niet slowchatten. Dus toch met mn hand over mn hart gestreken en een (faal)topic geopend.
Geen dank!
Praat ej falende actie maar snel goed jongen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Onufriev het volgende:
Wees blij dat ik een topic aanmaak speciaal voor jullie. Eigenlijk wilde ik gewoon geen topic aanmaken, maar dan konden jullie maarliefst 2 minuten niet slowchatten. Dus toch met mn hand over mn hart gestreken en een (faal)topic geopend.
Geen dank!
Baasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Pizzalucht het volgende:
Zoekfunctie in de nieuwe versie van de verzoekautomaat
Mag je me nog altijd bedanken voor de OP..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Onufriev het volgende:
Geen dank!
Je hebt mijn PM?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn nog steeds dj's die mijn pm niet hebben beantwoord.
Bij geen antwoord ga ik er vanuit dat je NIET meer wil draaien!!
Stop eens met bitchen, het is het internet maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze probeerd mod te spelen.
Oh dat lukt aardig goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Stop eens met bitchen, het is het internet maar.
ninja editquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
Met die poppetjes toch? Dat clipje...
SENKJOEquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mag je me nog altijd bedanken voor de OP..
Ik kan die regels echt niet onthoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Oh dat lukt aardig goed
trouwens denk om je spelling
Lukt toch aardig... ik vind dat ze het wel goed regelt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Stop eens met bitchen, het is het internet maar.
Geen dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toon heeft gesprokenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij twijfel, je mond dichthoudenAl helemaal op fok
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan die regels echt niet onthouden
Ik zeg toch niet dat het d'r niet lukt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lukt toch aardig... ik vind dat ze het wel goed regelt.
ohhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij twijfel, je mond dichthoudenAl helemaal op fok
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het d'r niet lukt?
Kijk het rooster, morgen van 4 tot 5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze regelt toch gewoon het rooster, vind het wel een goed initiatief!
Ik faal dan ook alleen met d/t.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]dan doe je echt niks op school
Ik ben ook geen taalwonder maar ik ken de basis wel
Ben jij dj en heb je niks gehad?quote:
En weer weet jij het sfeer in mijn ogen te verpesten, vanochtend/middag ookal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga zeker luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kijk het rooster, morgen van 4 tot 5Bazen DJ
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Geen dank.Ik had minstens wel een bedankje terug verwacht voor het erin plakken en jou de credits geven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is niet specifiek tegen Het_Fenomeen gericht hoor, ik pas die regel ook toe op mezelf
Ohh ik verbeter je wel als je het weer een keertje fout doetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik faal dan ook alleen met d/t.
Vroeger wel maar geen tijd gehad de laatste 2 weken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dj en heb je niks gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |