Punt dat hij heeft of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef -jos- het volgende:
Mensen, Sandmonkey heeft ons gepwned:
[..]
Edit, kan best zo zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij heeft de shoutbox gezien, en tesamen met zijn blogs denktie simpelweg dat het een stelletje anarchisten is die mee willen liften op z'n succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is nog steeds president. Sterker nog: hij zou ondanks eerdere berichten nog steeds partijleider zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
is PipoMurbarak nu weg of nog steeds als president ( sorry moest even weg)
wat een klootzk, sorry hoor hij moet gewoon opstappen vind het allemaal diep treurig dat die ouwe vent maar blijft zitten waar ie zitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is nog steeds president. Sterker nog: hij zou ondanks eerdere berichten nog steeds partijleider zijn.
het is indd. wel allemaal zijn "ding" wat erop staat ..mag dat eigenlijk wel zomaar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft de shoutbox gezien, en tesamen met zijn blogs denktie simpelweg dat het een stelletje anarchisten is die mee willen liften op z'n succes
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een reactie op :
: Sarahngb Sarahngb
Those who asked us to leave Tahrir are happy that Safwat is gone. But...but..Safwat has been with us for more than 20 yrs! sniff!
Ook wat logischer, lijkt mij.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een reactie op :
: Sarahngb Sarahngb
Those who asked us to leave Tahrir are happy that Safwat is gone. But...but..Safwat has been with us for more than 20 yrs! sniff!
Ook wat logischer, lijkt mij.
hoop ik maar dat het dat was ( iemand zat dus ff te fokken hiero grlmbl!)quote:
ggrr rhier nu ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoop ik maar dat het dat was ( iemand zat dus ff te fokken hiero grlmbl!)
balen ik heb de tweets niet gelezen ...
quote:
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Misschien dat er een soort van kleine boodschap op downwithmubarak moet komen namens ons... dat we al sinds het begin meeleven met alles wat er daar gebeurd, en we op deze manier toch een beetje willen helpen
Leger heeft gevraagd aan de Tahririanen om het plein te verlaten, de commandant werd vervolgens door de tienduizenden weggehoond. Er staan rijen om Tahrir in te komen, maar het leger laat geen gezinnen met kinderen, of dekens/tenten/aanstekers toe. Het leger wilde de barricades verwijderen, maar de demonstranten staken er een stokje voor. Nu een standoff, en Tahrir lijkt weer bruisender dan ooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
gespeculeer om niets dus.
Kan iemand me updaten sinds zeg 11:00 vanochtend?
Als de tanks het plein innemen is geen probleem, volgens mij is er ook nog een mooi park/plein bij het presidentieel paleis, gaan ze daar toch heenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef shomila het volgende:
jan25live Jan 25 Live
Aljazeera: Army tanks are preparing to enter #Tharir square #jan25 #egypt
57 seconds ago Favorite Retweet Reply
En Mubi zou afgetreden zijn als partijvoorzitter, maar dit bericht bleek later toch niet te kloppen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leger heeft gevraagd aan de Tahririanen om het plein te verlaten, de commandant werd vervolgens door de tienduizenden weggehoond. Er staan rijen om Tahrir in te komen, maar het leger laat geen gezinnen met kinderen, of dekens/tenten/aanstekers toe. Het leger wilde de barricades verwijderen, maar de demonstranten staken er een stokje voor. Nu een standoff, en Tahrir lijkt weer bruisender dan ooit.
hahaha Tahririanen .. hahah echte nederzetting, ze hebben al een naam hier gekregen LOLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Leger heeft gevraagd aan de Tahririanen om het plein te verlaten, de commandant werd vervolgens door de tienduizenden weggehoond. Er staan rijen om Tahrir in te komen, maar het leger laat geen gezinnen met kinderen, of dekens/tenten/aanstekers toe. Het leger wilde de barricades verwijderen, maar de demonstranten staken er een stokje voor. Nu een standoff, en Tahrir lijkt weer bruisender dan ooit.
Simpel... er is niks veranderdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
gespeculeer om niets dus.
Kan iemand me updaten sinds zeg 11:00 vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |