Dan is ze zelf boos dat ze ingemaakt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!
Asajj Ventressquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!
Veel succes...nee.....veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou, zij die ingemaakt gaan worden, groeten u
Ja, 'die lelijke kale', aldus kleine manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ventress, oohh hij heeft DIE versie![]()
Even better
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou, zij die ingemaakt gaan worden, groeten u
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel plezier
Waarschuw ons even als... tja jeweetwel
Whehe, hij is fan van dat kleintje zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, 'die lelijke kale', aldus kleine man
Hij is uiteraard Anakinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, hij is fan van dat kleintje zeker?
Ah, ja dan houdt het op inderdaad, lastig te vervangen ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij was het een faal in de hardware. Moederboard kapot uiteindelijk.
Ik heb de laptop overigens nog steeds
Ja, de computer meneer zei al dat een vervanging meer gaat kosten dan een nieuwe laptopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja dan houdt het op inderdaad, lastig te vervangen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
Mijn eten staat in de oven
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek meer
SufferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |