Wat is ze gegroeidquote:
Oke. Laat hem/haar tzt door de dierenarts controleren op chronische hoofdpijn en rugproblemen.quote:
Als ik naar de wc ga, dan gaat zij in de wasbak liggen.. de gekquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, te weinigIk ken je immers alleen van hier
Die zijn geheimquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg benieuwd ben naar die bronnen.
ik zou dood gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige idee wat GMP is?Daar moet je nauwkeurig zijn tot op 3 cijfers achter de komma.
![]()
bv om naar de wc te gaan moet je drie formulieren invulleneentje voor dat je gaat dat je naar de wc gaat. Eentje als je terug bent en eentje waarin je vult dat je de formulieren hebt ingevuld die vervolgens gecontroleerd worden door iemand anders.
Etc. Heel de dag door.
Komt goed, is niet de eerste, ouders fokken ermeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is ze gegroeid
[..]
Oke. Laat hem/haar tzt door de dierenarts controleren op chronische hoofdpijn en rugproblemen.
Vaag beestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik naar de wc ga, dan gaat zij in de wasbak liggen.. de gek
Oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt goed, is niet de eerste, ouders fokken ermee
Dat van die WC is onzin gelukkigquote:
Hoewel ik twijfel of ik überhaupt weg ga. Morgen is de laatste dag voor dat kaartje, maar morgen is het weer hetzelfde als vandaag, niet echt fijn om dan NL door te reizen.quote:
Lijkt me behoorlijk verantwoordelijk werk. Maar zal wel bagger betalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat van die WC is onzin gelukkigmaar zo werkt het wel dus. Als je iets gaat doen vul je in dat je die taak gedaan hebt en daarna controleerd iemand dat etc. Met alle werkzaamheden die je doet.
Ja zijn een hoop broodfokkers inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Ik vind het zelf een enorm leuk ras, maar wil ze zelf niet hebben omdat ze kapot gefokt zijn.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Eind goed al goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
En zijn laptop doet het weer gewoon
ik had laatst een hotel op de kalverstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Verloren, uiteraard. Hij had die duurste straat, met steden, dus ik was binnen no time failliet.
Whaha, kleine wereldondernemer dat ie isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Verloren, uiteraard. Hij had die duurste straat, met steden, dus ik was binnen no time failliet.
En terecht, moet je maar niet de dark side kiezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Morgen waait het veel minder, mietjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of ik überhaupt weg ga. Morgen is de laatste dag voor dat kaartje, maar morgen is het weer hetzelfde als vandaag, niet echt fijn om dan NL door te reizen.
Je hoeft je dus niet te verschuilen
En ik heb hem niet eens laten winnen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, kleine wereldondernemer dat ie is![]()
Ik wil wel eens tegen 'm monopoly-en dan
Niet alleen broodfokkers. De reguliere fokkers hebben het ras naar de filistijnen geholpen door op uiterlijk te fokken. Volgens onderzoekers heeft 100% van de populatie erfelijke gebreken, nu denk ik zelf dat dit lichtelijk overdreven is, maar een gezond ras is het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zijn een hoop broodfokkers inderdaad.
Zijn heel populair geworden na Pim Fortuyn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |