Wie niet waagt etcquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Get a life man
Bij post 296 al lapo roepen
Zie hier, deze dame probeert het gewoon. Je weet maar nooit misschien uit het niet 292 posts en zij boem de lapoquote:
Patserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al 21 lapos dus jij kan beter op mij jaloers zijn.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
okok man schrijf het in je dagboek heel stoer laat een standbeeld plaatsen echt respect heel diep sorry man het spijt me echt je e-penis helemaal zo groot 8=========> woeuweow zo he enzquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele pagina had deze smileyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't is een feit dat ji een kutuser bent
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
okok man schrijf het in je dagboek heel stoer laat een standbeeld plaatsen echt respect heel diep sorry man het spijt me echt je e-penis helemaal zo groot 8=========> woeuweow zo he enz [ afbeelding ]
WE ZIJN OP HET INTERNETquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat ik jaloers ben
Daarom was het zo mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
die smiley gaat op de maat van dit nummer
Ik niet hoor jongetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat ik jaloers ben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Ik staar naar die smiley en doe hem na op de maat
Leuk leven![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falert ben jij met je cyniek en denken dat je grappig bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
HE JONGENS NIET OFFTOPIC GAAN OF LAPO HUNTEN ANDERS HAAL IN SUPERWORMJIM ERBIJ!
Hoor deze mang.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een falert ben jij met je cyniek en denken dat je grappig bent
Die ging best lekkerquote:
Ja die had ik ook op msn, maar jij zag hem nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is deze? Die is gewoon bijna even koe.
We zijn nu anders ontopic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je doet het goed
Jezus wat gaat het lekker offtopic
Niet helemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We zijn nu anders ontopic.
stoppen dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je doet het goed
Jezus wat gaat het lekker offtopic
wat een triesteling ben jij, met je 2e redenering.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik zei toch dat ik er een mod bij zou halen! bedankt murp [ afbeelding ]
Verder, leuke muziek.
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Dalando het volgende:
Teuntjetoon post / dm / pm ff wanneer ik kan
Nee, dat komt zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
in iedergeval jou uurtje niet gemist
Hosselboyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
als in, player/gebruiker/hosselboy
Waar komt dat hosselboy vandaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
als in, player/gebruiker/hosselboy
Amsterdam ZO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar komt dat hosselboy vandaan?
van de straatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar komt dat hosselboy vandaan?
Sorry Sharrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
Ik ga depressieve gitaarmuziek luisteren, hier wil ik al helemaal uit van
Het geeft niet, je draait sowieso goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Sharr
Maar ik moet even aanpassen aan de volgden DJ
Oppassen met wat je zegt. Dadelijk komt ze met dr matties langsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sabine spreekt de taal van de straat.
Zou best kunnen, ze woont best dicht bij mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oppassen met wat je zegt. Dadelijk komt ze met dr matties langs
Nee, dat deed ik expres, ik moest nog wat instellen enz, recorden...quote:
Waarom zit je neit in mijn speakerquote:
Nee maar dat vroeg ik me gewoon af, kijken of mijn verzoekje gelijk gedraaid wordt, die stond namelijk als eerstvolgendequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het komt over als "Dat systeem is leuker dan DJ's"
Omdat andere DJsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom zit je neit in mijn speaker
Morgen om 10 uur begint iequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar dat vroeg ik me gewoon af, kijken of mijn verzoekje gelijk gedraaid wordt, die stond namelijk als eerstvolgende
spijtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er maar niet ziek van wordt, of dood van gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Van deze muziek wil ik altijd veel pilletjes achterover gooien
wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Van deze muziek wil ik altijd veel pilletjes achterover gooien
Monoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hierbij een berichtje van ome monopoly, ik moet helaas werken tot 11 uur dus iemand anders moet maar uitzenden .
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu weer ff rukkenIk sta onderaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Om 11 ben je er toch gewoon wel? Ik kan anders van 10 tot 11 welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hierbij een berichtje van ome monopoly, ik moet helaas werken tot 11 uur dus iemand anders moet maar uitzenden .
Requestjes, 90's dance trance misschien uurtje hardstyle tussendoor. Meeste requests en ongein.quote:
Nee oke. Ik wil wel even luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vast vanalles, maar ik zal denk ik niet luisteren om die tijden
Toontje. Goed gedraaidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vast vanalles, maar ik zal denk ik niet luisteren om die tijden
Bedaaanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toontje. Goed gedraaid. Ik ben weer weg
Ah dat klinkt opzich wel leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Requestjes, 90's dance trance misschien uurtje hardstyle tussendoor. Meeste requests en ongein.
Ik tel voor vierentwintig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar zullen al die 25 luisteraars zijn?
Weg. Samen met de sfeer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is hier best dood inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laten we dat mnaar niet hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I see![]()
[..]
En ja, beheurlijk
Zal iedereen gebanned zijn?
Hoelaat ben jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik luister wel, maar stel ook mn eigen set samen voor vanavond.
Het is gewoon een kut tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Om 6 uur zal iedereen er wel weer zijn, als koelkast moet
De ironie,
Dalando met al z'n reclame
Hiphopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom houden jullie allemaal zo van rock en hardstyle?
Krijg toch allemaal smaak en ga is van hiphop houden
hiphop en smaak in 1 zin...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Gitarenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik hou van... ach laat ook maar![]()
Ik ook, maar ik kan niet zo goed tegen Nederlandstalig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Nee, serieus, ik heb een zeer brede smaak. Ik kan veel genres waarderen.
QFTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet zo goed tegen Nederlandstalig.
Dat is bij mij ook de uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat ook
Ik had "jou" in m'n hoofd eigenlijk
Hier nog 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef yvonne het volgende:
Helaas is SWJ per vandaag op zwart gegaan en zal hij niet langer als modje op ONZ te vinden zijn.
Twee jaar lang heeft hij ONZ met veel plezier gemodereerd en hopelijk is hij er ook nog vaak als user te vinden.
We willen hem bedanken voor z'n inzet en de hoeveelheid vrije tijd die hij aan het modden van ONZ besteedt heeft.
En nee StevenMac is nu geen mod
Marco Borsato vind ik ook niksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook de uitzondering op de regel.![]()
Marco Borsato, Andre Hazes e.d., prima, maar verder...
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die van hiphop hield
Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawel. Walgelijk vind ik het.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawel. Walgelijk vind ik het.
Het origneel vind ik tofferquote:
origneelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het origneel vind ik toffer
Maar inderdaad, verder goed te luisteren dit.
Mja, het nummer van Hampenberg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
origneel![]()
Dat had ik net met D-Block & S-te-fan... origineel is vééél beter. Maar toch, geen slechte mix.
Omdat we niet zwart zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hallow lieve piepels![]()
oeps dit mag niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet zwart, maar vind dat af en toe wel mooiquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef Nitrouz het volgende:
3 uur lang op de scooter zitten is niet goed voor je anus
Utrecht, Maarssen, Vleuten, De Meern, nu weer lekker thuis.
Tijd voor ONZ Radio nu.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.
Dalando draait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Er zijn een paar nummers die ik vast wel leuk vind om soms te horen. Maar niet de heletijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet zwart, maar vind dat af en toe wel mooi
Je moet ook verder kijken dan eminem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er zijn een paar nummers die ik vast wel leuk vind om soms te horen. Maar niet de heletijd
Eminem vind ik wel goed.(en nee hij is niet zwart maar wel neger muziek)Zijn serieuse nummers dan. Niet de "grappige" nummers
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er zijn een paar nummers die ik vast wel leuk vind om soms te horen. Maar niet de heletijd
Eminem vind ik wel goed.(en nee hij is niet zwart maar wel neger muziek)Zijn serieuse nummers dan. Niet de "grappige" nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Jawohl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, da's lachen hé. Alles goed Erwin
Opgezwollequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet ook verder kijken dan eminem.
Mensen kennen vaak maar 4 hiphop artiesten en baseren hun mening daar op.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik ben qua muziek soberso apartmaar vind negermuziek wel lekker om op te dansen :p
rofl je bent een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Ik heb jou nog nooit gehoord volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jawohl.
Ik had vanmiddag al willen draaien eigenlijk, maar ik ben strontverkouden.
Is morgen wss. wel over, of iig. een stuk minder.
Morgen is mijn 1e keer, van 15:00 tot 16:00.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gehoord volgens mij![]()
Ik ga morgen draaien van 4 tot 5
so what.. zijn zat die van hardstyle houden.. tenminste die ik ken dan :pquote:
Steenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
OpgezwolleSteen en Spinal
Kempi
Fresku
Hef
![]()
Ah, je zit in mijn voorprogramma.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Morgen is mijn 1e keer, van 15:00 tot 16:00.
Ja maar ik dacht altijd dat je een vent wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
so what.. zijn zat die van hardstyle houden.. tenminste die ik ken dan :p
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ah, je zit in mijn voorprogramma.
Ik ken genoeg hip hop hoor.. vroeger luisterde ik nog best veel nederhop. Vsop enzo. Maar mijn muziek smaak is gewoon veranderd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je moet ook verder kijken dan eminem.
Mensen kennen vaak maar 4 hiphop artiesten en baseren hun mening daar op.
Haha, ja zo jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
fok de kanker, de kanker kanker... !!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht altijd dat je een vent was
Zo gek vind ik het niet dat vrouwen hardstyle leuk vinden, ik kom er nu pas achter dat je een vrouw bent
best raar want staat nog wel zo`n teken bij elke post of je een man of vrouw bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
je bent de 2e al
![]()
Hoezo dacht dat ik een vent was dan
Weet niet, zomaar... die nickname enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
je bent de 2e al
![]()
Hoezo dacht je dat ik een vent was dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet, zomaar... die nickname enzo
ben jij een shemalequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ach ben ook een halve kerel dus zo gek is het niet
![]()
idd en heb gewoon een fobo en al.. ach ja.. miss kan ik een keer undercover gaan als vent.. blijkbaar ben ik er goed inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
best raar want staat nog wel zo`n teken bij elke post of je een man of vrouw bent
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeeeeee..... mijn gedachtegangen zijn soms nogal niet vrouwelijk.
ben bot, direct, eerlijk en niet al te subtiel
Was ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeeeeee..... mijn gedachtegangen zijn soms nogal niet vrouwelijk.
ben bot, direct, eerlijk en niet al te subtiel
Welke muzieksoort draai je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
______!!
Zie mij maar te overtreffen.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was ook niet serieus hoor
En direct en eerlijk mogen wel meer vrouwenDat gezeik met hints altijd.. Zeg gewoon wat je bedoeld
Bluh vrouwen die stuk zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Amen
![]()
en al dat gejank en gedoe in die ene week van de maand
80's, 90's en 00's hits, met af en toe een 'verrassing' tussendoor, op zijn tijd wat stevige rock. Verwacht iig. een behoorlijk divers programma.quote:
Inderdaad, in de OP staat: "permitted slowchat".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
Evil Activities hmm.
Wat is dat "Voordat je reageert"-ding eigenlijk i.c.m. de banner in de OP?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
Evil Activities hmm.
Wat is dat "Voordat je reageert"-ding eigenlijk i.c.m. de banner in de OP?
die is net afgelopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef Roburtt het volgende:
Hardcore uurtje?
Ik tune gelijk weer uit
Ik luister teveel naar koelkastquote:
Nog 1 min, dan ben ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef Roburtt het volgende:
Hardcore uurtje?
Ik tune gelijk weer uit
Oh haha, wie is volgende DJ?quote:
Dan is die vraag ook weer beantwoordquote:
quote:
Kan dit niet in VBL?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef Nitrouz het volgende:
Arsenal stond in de 26e minuut 4-0 voor. Dus ik zo van YES! Want ik had mijn toto op hun gelegd.
Nu is het 4-4 geëindigd
quote:Wij horen altijd -vrouwenregels-.
Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook.
Probeer dat niet te veranderen , werk liever een beetje mee.
Trek een strak truitje aan of zo.
2. Leer met je toiletzitting om te gaan.
Je bent een grote meid.
Staat hij omhoog , laat je hem gewoon zakken.
Wij willen hem omhoog , jullie willen hem naar beneden.
Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
3. Zondag = sport.
Net als volle maan of Eb en Vloed.
Laat het zo!
4. Winkelen is GEEN sport.
En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
5. Huilen is chanteren.
6. Vraag wat je wilt.
Laat ons even duidelijk zijn:
Subtiele hints werken niet! Sterke hints werken niet! Kennelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!
7. Ja en nee zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
8. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien.
Dat is wat we doen.
Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
9. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem.
Ga naar een dokter.
10. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd , is niet meer bespreekbaar.
In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
11. Als je denkt dat je te dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
12. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op.
En als de ene kant je boos maakt , bedoelen we natuurlijk de andere kant.
13. Of je zegt ons wat te doen.
Niet allebei!!
En als je het zelf beter weet , doe het dan zelf.
14. Als je wat wilt zeggen , doe dat dan tijdens de reclame.
15. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.
Wij ook.
16. Als het jeukt , dan krabben we.
Dat doen we.
17. Als we vragen of er wat is en jij zegt -niks- dan doen wij ook alsof er niks is.
We weten dat je liegt , maar het is geen discussie waard.
Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
18. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben,
verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
19. En als je weer ergens heen gaatecht waar: alles staat je goed.
Heus.
20. Je heb genoeg kleren.
Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op
van een vriendin gejat maar wel schitterend.
21. Je heb te veel schoenen.
De SchoenenReus is jaloers op je
22. Ik ben in vorm.
Rond is ook een vorm.
23. Bedankt dat je dit wilde lezen.
Ik weet het , ik moet vannacht op de bank slapen.
Maar weet je , wij mannen vinden dat niet eens erg.
Het is net als kamperen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan is die vraag ook weer beantwoord
Oh oké, ik draai meer Hardtrance en Hardstylequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
80's, 90's en 00's hits, met af en toe een 'verrassing' tussendoor, op zijn tijd wat stevige rock. Verwacht iig. een behoorlijk divers programma.
't Is wel jammer dat 't steeds rustiger wordt hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik merk het al, koelkast is zo weer, en het topic begint vol te stromen
schmakeleikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog wel aan het eten, dus eerst even de multimix tot ik klaar ben met eten enzo
Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog wel aan het eten, dus eerst even de multimix tot ik klaar ben met eten enzo
Omdat er steeds minder mensen een echte show maken, dhaha bijvoorbeeld trok veel luisteraars en nu komt ie hier amper en zie ik hem nooit meer op het rooster.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
't Is wel jammer dat 't steeds rustiger wordt hier.
Ja waar is hij eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat er steeds minder mensen een echte show maken, dhaha bijvoorbeeld trok veel luisteraars en nu komt ie hier amper en zie ik hem nooit meer op het rooster.
Lol ik dacht al, geeneens een praatintrootje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Patatjes, met heel lekker gehakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol ik dacht al, geeneens een praatintrootje.
Wat ben je aan het eten?
Allesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij luistert ook echt gewoon alles he?
Ook geen jeugd van tegenwoordig?quote:
Gras van eth Noorder plantsoenquote:
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. maar ik doelde meer op marco borsato en andre hazes shitquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gras van eth Noorder plantsoen
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet nog lachen om dat man zijn... vraag me af hoeveel het nog meer dachten
![]()
logisch, ik luister wel altijd ik leef niet meer voor jou, na wat drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. maar ik doelde meer op marco borsato en andre hazes shit
Lees trug.. er werd gedacht dat ik een man was.. _Fanta dacht het eerst ook alquote:
Oh ik lees het nu jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lees trug.. er werd gedacht dat ik een man was.. _Fanta dacht het eerst ook al![]()
schijnbaar kom ik barre mannelijk over
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef mash_ het volgende:
Wij horen altijd -vrouwenregels-.
Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook.
Probeer dat niet te veranderen , werk liever een beetje mee.
Trek een strak truitje aan of zo.
Alleen kijken?![]()
2. Leer met je toiletzitting om te gaan.
Je bent een grote meid.
Staat hij omhoog , laat je hem gewoon zakken.
Wij willen hem omhoog , jullie willen hem naar beneden.
Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
Net zo makkelijk
3. Zondag = sport.
Net als volle maan of Eb en Vloed.
Laat het zo!
Ik kijk ook voetbal dus verwacht niet dat ik je van bier en bitterballen voorzie![]()
4. Winkelen is GEEN sport.
En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
Bah winkelen![]()
5. Huilen is chanteren.
En voor homo's
6. Vraag wat je wilt.
Laat ons even duidelijk zijn:
Subtiele hints werken niet! Sterke hints werken niet! Kennelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!
Neuken?
7. Ja en nee zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
Vergeet de misschien niet![]()
8. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien.
Dat is wat we doen.
Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
Oh you man you![]()
9. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem.
Ga naar een dokter.
Seks is een goed middel om de hoofdpijn weg te krijgen
10. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd , is niet meer bespreekbaar.
In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
Ik ben blond dat onthoud ik toch niet
11. Als je denkt dat je te dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
Bevestiging zoeken![]()
12. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op.
En als de ene kant je boos maakt , bedoelen we natuurlijk de andere kant.
Oh werkt dat zo
13. Of je zegt ons wat te doen.
Niet allebei!!
En als je het zelf beter weet , doe het dan zelf.
Que
14. Als je wat wilt zeggen , doe dat dan tijdens de reclame.
Zeur dan niet tijdens ATWT dat het eten nog niet klaar is![]()
15. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.
Wij ook.
Who needs a tomtom![]()
16. Als het jeukt , dan krabben we.
Dat doen we.
Nagels nodig?![]()
17. Als we vragen of er wat is en jij zegt -niks- dan doen wij ook alsof er niks is.
We weten dat je liegt , maar het is geen discussie waard.
Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
Goes both ways![]()
18. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben,
verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
Waarom zou je zo'n vraag stellen
19. En als je weer ergens heen gaat echt waar: alles staat je goed.
Heus.
20. Je heb genoeg kleren.
Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op
van een vriendin gejat maar wel schitterend.
Ik ben echt de enige vrouw op aarde met een ECHT tekort aan kleding zeker![]()
21. Je heb te veel schoenen.
De SchoenenReus is jaloers op je
Sinds wanneer is 2 paar schoenen teveel
22. Ik ben in vorm.
Rond is ook een vorm.
Ik ook![]()
23. Bedankt dat je dit wilde lezen.
Ik weet het , ik moet vannacht op de bank slapen.
Maar weet je , wij mannen vinden dat niet eens erg.
Het is net als kamperen.
Opbokken ik slaap al op de bank![]()
bij mij staat er nog SperzieboonToon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige waarbij nu
Dj Koelkast live - Onz Radio | DJ Dalando | Hard Harder Hardest
staat?
quote:
Op het rooster staat djkoelkast live. Niet djkoelkast in the mixquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zit er live bij hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het rooster staat djkoelkast live. Niet djkoelkast in the mix
Wat eten we?quote:
Dus je gaat zo praten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niets meer, 't is oppperdepop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |