Wie niet waagt etcquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Get a life man
Bij post 296 al lapo roepen
Zie hier, deze dame probeert het gewoon. Je weet maar nooit misschien uit het niet 292 posts en zij boem de lapoquote:
Patserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al 21 lapos dus jij kan beter op mij jaloers zijn.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
okok man schrijf het in je dagboek heel stoer laat een standbeeld plaatsen echt respect heel diep sorry man het spijt me echt je e-penis helemaal zo groot 8=========> woeuweow zo he enzquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele pagina had deze smileyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't is een feit dat ji een kutuser bent
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
okok man schrijf het in je dagboek heel stoer laat een standbeeld plaatsen echt respect heel diep sorry man het spijt me echt je e-penis helemaal zo groot 8=========> woeuweow zo he enz [ afbeelding ]
WE ZIJN OP HET INTERNETquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat ik jaloers ben
Daarom was het zo mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
die smiley gaat op de maat van dit nummer
Ik niet hoor jongetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan zegt hij dat ik jaloers ben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Ik staar naar die smiley en doe hem na op de maat
Leuk leven![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falert ben jij met je cyniek en denken dat je grappig bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
HE JONGENS NIET OFFTOPIC GAAN OF LAPO HUNTEN ANDERS HAAL IN SUPERWORMJIM ERBIJ!
Hoor deze mang.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een falert ben jij met je cyniek en denken dat je grappig bent
Die ging best lekkerquote:
Ja die had ik ook op msn, maar jij zag hem nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is deze? Die is gewoon bijna even koe.
We zijn nu anders ontopic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je doet het goed
Jezus wat gaat het lekker offtopic
Niet helemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We zijn nu anders ontopic.
stoppen dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je doet het goed
Jezus wat gaat het lekker offtopic
wat een triesteling ben jij, met je 2e redenering.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik zei toch dat ik er een mod bij zou halen! bedankt murp [ afbeelding ]
Verder, leuke muziek.
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Dalando het volgende:
Teuntjetoon post / dm / pm ff wanneer ik kan
Nee, dat komt zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
in iedergeval jou uurtje niet gemist
Hosselboyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
als in, player/gebruiker/hosselboy
Waar komt dat hosselboy vandaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
als in, player/gebruiker/hosselboy
Amsterdam ZO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar komt dat hosselboy vandaan?
van de straatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar komt dat hosselboy vandaan?
Sorry Sharrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
Ik ga depressieve gitaarmuziek luisteren, hier wil ik al helemaal uit van
Het geeft niet, je draait sowieso goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Sharr
Maar ik moet even aanpassen aan de volgden DJ
Oppassen met wat je zegt. Dadelijk komt ze met dr matties langsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sabine spreekt de taal van de straat.
Zou best kunnen, ze woont best dicht bij mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oppassen met wat je zegt. Dadelijk komt ze met dr matties langs
Nee, dat deed ik expres, ik moest nog wat instellen enz, recorden...quote:
Waarom zit je neit in mijn speakerquote:
Nee maar dat vroeg ik me gewoon af, kijken of mijn verzoekje gelijk gedraaid wordt, die stond namelijk als eerstvolgendequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het komt over als "Dat systeem is leuker dan DJ's"
Omdat andere DJsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom zit je neit in mijn speaker
Morgen om 10 uur begint iequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar dat vroeg ik me gewoon af, kijken of mijn verzoekje gelijk gedraaid wordt, die stond namelijk als eerstvolgende
spijtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er maar niet ziek van wordt, of dood van gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Van deze muziek wil ik altijd veel pilletjes achterover gooien
wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Van deze muziek wil ik altijd veel pilletjes achterover gooien
Monoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hierbij een berichtje van ome monopoly, ik moet helaas werken tot 11 uur dus iemand anders moet maar uitzenden .
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu weer ff rukkenIk sta onderaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Om 11 ben je er toch gewoon wel? Ik kan anders van 10 tot 11 welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Hierbij een berichtje van ome monopoly, ik moet helaas werken tot 11 uur dus iemand anders moet maar uitzenden .
Requestjes, 90's dance trance misschien uurtje hardstyle tussendoor. Meeste requests en ongein.quote:
Nee oke. Ik wil wel even luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vast vanalles, maar ik zal denk ik niet luisteren om die tijden
Toontje. Goed gedraaidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vast vanalles, maar ik zal denk ik niet luisteren om die tijden
Bedaaanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toontje. Goed gedraaid. Ik ben weer weg
Ah dat klinkt opzich wel leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Requestjes, 90's dance trance misschien uurtje hardstyle tussendoor. Meeste requests en ongein.
Ik tel voor vierentwintig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar zullen al die 25 luisteraars zijn?
Weg. Samen met de sfeer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is hier best dood inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laten we dat mnaar niet hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I see![]()
[..]
En ja, beheurlijk
Zal iedereen gebanned zijn?
Hoelaat ben jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik luister wel, maar stel ook mn eigen set samen voor vanavond.
Het is gewoon een kut tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Om 6 uur zal iedereen er wel weer zijn, als koelkast moet
De ironie,
Dalando met al z'n reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |