Zoietsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean zegt van alles dat hij niet heeft dat het overrated is![]()
.
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Gary heen is gegaan. Ik hecht grote waarde aan de CD's After the War en Blues Alive in m'n collectie.
Wellicht wil ik ook wel iets danquote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Thin LIzzy heeft een boel gitaristen gehad. Gary speelde er niet eens zo lang in geloof ik. HIj was toch meer een 'Loner'.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ken alleen de CD Live & Dangerous van Thin Lizzy. Maar daar speelt die Gary Moore niet op meeHeb ook nog nooit van die knakker gehoord eigenlijk...
Ik hoorde het net op de radio ..quote:
Ok!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eind februari. Heb toch écht dingen nodig om projecten af te kunnen maken. Zo ligt de Vx half uit elkaar... zo kan ik hem niet verkopen natuurlijk.
Ah, mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
De hals van m`n Brian May is krom..
Hij loopt aan
Ok, thanks voor de tipquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
baggergeluid ligt niet altijd aan het instrument, hoor
en die wou je verkopen voor 700euroquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en die wou je verkopen voor 700euro
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken metquote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe kom je dan opeens aan die Tyros dan? (iets te maken met) :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Als hij 10 ps3's had verkocht voor 300p/s niet hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauwquote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, nu maar hopen dat ik het Prince2 examen heb gehaald net... Morgen pas uitslag, handig, analoge examens...
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
Hij loopt aan
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |