nou ik herken dat wel, maar dan niet in een droomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef RabbitHeart het volgende:
Wat ik ook wel eens heb, voordat een droom lucide word, dat ik droom over triviale zaken zoals een brief naar de brievenbus brengen. Ik kan me dan later niet meer herinneren of ik die brief in het echt heb weggebracht of niet.
Herkenbaar voor iemand?
Ik ga al raar dromen van melkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Als ik de avond ervoor flink gezopen heb, dan heb ik heel vaak s'ochtends een droom waarin ik lucide word. Sowieso heb ik met een beetje drank op voor het slapen veel intensere dromen dan wanneer ik nuchter het kussen raak.
Iemand die dit kan beamen?
Jawel, als ik flink aan de wijn heb gezeten droom ik heftiger, zonder meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Als ik de avond ervoor flink gezopen heb, dan heb ik heel vaak s'ochtends een droom waarin ik lucide word. Sowieso heb ik met een beetje drank op voor het slapen veel intensere dromen dan wanneer ik nuchter het kussen raak.
Iemand die dit kan beamen?
Ik zal eens de proef op de som nemen, ik zit nu aan de rose en aangezien ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, als ik flink aan de wijn heb gezeten droom ik heftiger, zonder meer.
En al heb je er tien, dan lukt het tellen niet. Of heb je de volgende keer dat je ze telt wel opeens 7.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Als je jezelf in een droom afvraagt of je droomt, moet je naar je handen kijken! Ten eerste zien ze er enorm raar uit en ten tweede heb je in je droom nooit, ik herhaal nooit tien vingers.
Moet je er toch nog een beetje meer drinken Fann, van twee wijntjes ga je vast niet heftig dromen, van 4, 5 of 6 waarschijnlijk wel . Ik wel tenminstequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal eens de proef op de som nemen, ik zit nu aan de rose en aangezien ik
niet erg vaak drink, zal ik vanavond eens lekker doordrinken, kijken of ik vannacht
raar of heftig ga dromen ..
ik schenk nu mijn tweede in
Ik moet nog de hele avond/ nacht !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je er toch nog een beetje meer drinken Fann, van twee wijntjes ga je vast niet heftig dromen, van 4, 5 of 6 waarschijnlijk wel . Ik wel tenminste
Ben zó benieuwd wat je morgen hier komt vertellen! Hoop dat je een schitterende droom krijgt, heftig, spannend en leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moet nog de hele avond/ nacht !![]()
maar ik de tweede is bijna op, dus ik ga gewoon lekker verder, net zolang
tot ik van mijn stoel val![]()
Nee hoor, ik stop net op tijd
Ik zag dat ik gisteren in een ander topic hierop had gereageerd, dat kwam natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben zó benieuwd wat je morgen hier komt vertellen! Hoop dat je een schitterende droom krijgt, heftig, spannend en leuk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ik overgegaan ben op een broodje pindakaas met melk werd hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch nog een leuke droomNou jah... in mijn droom vond ik het niet zo leuk
eigenlijk.
effe bij het begin beginnen, het werd namelijk een erotische droom, wel met
mijn eigen vent heur, maar er was nog een andere vrouw bij![]()
en dat vond ik in mijn droom niet zo leuk eigenlijk, maar ik dacht, nah.. ik kan er
niks van zeggen want dat hebben we afgesproken. (blijkbaar had ik dus in mijn
droom een afspraak gemaakt over een triootje ofzo)
dus ik ''hing er eigenlijk maar een beetje bij'' in mijn droom want ik had
er helemaal geen zin in en ik zat dat zo'n beetje te bekijken dat dat mokkel
aan MIJNvent zat (was trouwens een meisje die ik kende van vroeger van
de lagere school) maar goed, ik werd wakker van de bel want ik was
best vroeg naar bed gegaan en man kwam thuis, maar ik had het nachtslot
erop gedaan...
Dus ik kwam echt zomijn bed uit
![]()
Ik was nog helemaal in de ban van mijn droom en ik begon ook meteen zo
van... nou jij bent lekker zeg... maar na twee minuten had ik al door dat dat
natuurlijk helemaal stom was, want hij wist nergens van, dus ik alles vertellen
en hij zo van ja.. eh..
dus toen heb ik hem wijsgemaakt dat het ZIJN schuld was als ik zo ging dromen![]()
dus dat heeft ie effe goedgemaakt![]()
Hij ligt nou nog bij te komen![]()
en ik heb me ooit wel eens afgevraagd of ik na al die jaren nog jaloers zou zijn
en ik kan zeggen JAals die droom nog veel langer had geduurd waren er
gewonden gevallen denk ik![]()
Ik zat te twijfelen of ik deze droom wel hier neer zou zetten, maar ik vond dat je er
recht op had, eerlijk is eerlijk![]()
Dat was inderdaad wel een type die me altijd in alle na deed, nu je het zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een droom Fann, gewéldig
Kan me voorstellen dat je nijdig was. Een beetje erbij hangen voor zo'n stomme griet die aan je vent zit, nee, zou ik ook niet pikken![]()
Was ze vroeger op school al zo'n type wat aan jóuw spullen zat?
Enfin, eind goed al goed, je man ligt nu nog bij te komen, dus laten we zeggen dat de rekening vereffend is
Jou zien we hier vandaag niet meer terug, die houdt je bovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een type die me altijd in alle na deed, nu je het zegt![]()
en ja, de rekening is vereffend![]()
![]()
Ik ga hem strakkies wel koffie brengen
Mij lukt door naar de lucht te kijken of in de verte, dan weet ik dat ik droom en kan ik zelf alles verder controleren.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:26 schreef RickoKun het volgende:
Wekelijks wel lucide dromen. T gevaar ligt em er echter in dat je je op een gegeven moment weer met de "droom mee moet gaan," want anders word je weer wakker.
Ik weet niet hoe anderen dat doen maar ik kijk in mijn dromen dan vaak naar de grond of iets anders wat niet veel concentratie opwekt.
Hier hetzelfde. Ik vind het zooooooo fucking vet als ik het een keer gedaan heb. Nou droom ik niet vaak bewust en dus nog minder vaak lucide. Misschien heb ik het 3 tot 5x gehad in totaal. Maar het blijft echt heel tof.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ja, vet! Alleen heb ik het probleem--zoals wel meer mensen--dat ik van enthousiasme wakker word zodra het lukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |