Niet zo gedetailleerd als deze, tuurlijk hebben de profeten Mozes, Jezus (vrede zij met hen allen) ook veel gezegd, maar is er helaas weinig van bewaard gebleven.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef nostradama het volgende:
[..]
en voor uwen profeet waren er veel andere profeten die allemaal hetzelfde hebben gezegd en zelfs al duizenden jaren eerder he. En nu?
Het hele Nieuwe Testament, Mattheus ,Marcus, Lucas en Johannes. Apostelen van Jezus die zijn woord verkondigden.Dus er is wel veel van bewaard gebleven.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Niet zo gedetailleerd als deze, tuurlijk hebben de profeten Mozes, Jezus (vrede zij met hen allen) ook veel gezegd, maar is er helaas weinig van bewaard gebleven.
http://www.jesuswillreturn.com/signs/signs_index.html
Ja maar die hebben dan weer letterlijk leentje buur gespeeld van iets waar ze totaal niets van begrepen hebben om zogezegd iets nieuws te brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele Nieuwe Testament, Mattheus ,Marcus, Lucas en Johannes. Apostelen van Jezus die zijn woord verkondigden.Dus er is wel veel van bewaard gebleven.
Ja, maar over de hele wereld wordt én het christendom én de islam aangehangen, dus heeft dat volgens jou leentjebuur spelen toch geloven opgeleverd die tot op de dag van vandaag nog beleden worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef nostradama het volgende:
[..]
Ja maar die hebben dan weer letterlijk leentje buur gespeeld van iets waar ze totaal niets van begrepen hebben om zogezegd iets nieuws te brengen
en je gelooft dat naast die religies er geen anderen bestaan over heel de wereld of zo? En dan nog wat wil je hiermee dan bedoelen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar over de hele wereld wordt én het christendom én de islam aangehangen, dus heeft dat volgens jou leentjebuur spelen toch geloven opgeleverd die tot op de dag van vandaag nog beleden worden.
Natuurlijk wel, ik noem voor het gemak de twee grootste maar even.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef nostradama het volgende:
[..]
en je gelooft dat naast die religies er geen anderen bestaan over heel de wereld of zo? En dan nog wat wil je hiermee dan bedoelen?
Klopt, er zijn heel erg veel verzen die nog exact hetzelfde zijn als de Koran.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele Nieuwe Testament, Mattheus ,Marcus, Lucas en Johannes. Apostelen van Jezus die zijn woord verkondigden.Dus er is wel veel van bewaard gebleven.
Men zou zich meer moeten richten op de overeenkomsten dan op de verschillen. Zou de wereld een flink stuk vrediger maken-denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Klopt, er zijn heel erg veel verzen die nog exact hetzelfde zijn als de Koran.
groot gelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Men zou zich meer moeten richten op de overeenkomsten dan op de verschillen. Zou de wereld een flink stuk vrediger maken-denk ik.
men zou zich veel meer moeten bezig houden met het ontmaskeren van religies en uitleg geven wat er werkelijk wordt bedoeld en waar de fantasie zit. Dan zou de wereld heel wat vrediger zijn. Tot nu toe veroorzaakte ze enkel en alleen ellende in de wereld. Dus aan die overeenkomsten heeft een mens niets. Tenzij je brothers in arm wil vormen onder één vlag. Welke vlag zal dan zegevieren zonder bloedvergieten? Islam of Christendom?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Men zou zich meer moeten richten op de overeenkomsten dan op de verschillen. Zou de wereld een flink stuk vrediger maken-denk ik.
de grootste wereldoorlogen hadden niets met religie te maken en het zou je sieren als je niet iedereen over 1 kam zou scheren.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef nostradama het volgende:
[..]
men zou zich veel meer moeten bezig houden met het ontmaskeren van religies en uitleg geven wat er werkelijk wordt bedoeld en waar de fantasie zit. Dan zou de wereld heel wat vrediger zijn. Tot nu toe veroorzaakte ze enkel en alleen ellende in de wereld. Dus aan die overeenkomsten heeft een mens niets. Tenzij je brothers in arm wil vormen onder één vlag. Welke vlag zal dan zegevieren zonder bloedvergieten? Islam of Christendom?
Zo is dat WPL. Jouw naam is eigenlijk best toepasselijk he?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
de grootste wereldoorlogen hadden niets met religie te maken en het zou je sieren als je niet iedereen over 1 kam zou scheren.
Overal heb je slechterikken <.
Wie scheer ik over dezelfde kam als ik vragen mag? En heb ik het over slechterikken gehad? Ik dacht van niet. Dus het zou jou sieren om geen gedachten van jou in mijn mond te leggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
de grootste wereldoorlogen hadden niets met religie te maken en het zou je sieren als je niet iedereen over 1 kam zou scheren.
Overal heb je slechterikken <.
Je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk nostradama.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:41 schreef nostradama het volgende:
[..]
Wie scheer ik over dezelfde kam als ik vragen mag? En heb ik het over slechterikken gehad? Ik dacht van niet. Dus het zou jou sieren om geen gedachten van jou in mijn mond te leggen.
Ik denk als je overheen de gehele geschiedenis de slachtoffers zou tellen gevallen in naam van God, dat dit het aantal slachtoffers van een wereldoorlog overtreft.
Ja he? hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat WPL. Jouw naam is eigenlijk best toepasselijk he?
O ja dan gaan we die toer maar op he. Ik voer geen azijnzure discussie en hoef ook geen gelijk te krijgen. En dat is ook nooit zo geweest. Die uitspraak van jou heeft dus geen gronden. Ik zeg gewoon mijn mening over het onderwerp dat besproken werd. Maar misschien heb ik wel een gevoelige snaar geraakt bij jou en dan is die reactie te begrijpen. Tot zover dus...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk nostradama.
Heb geen zin in een azijnzure discussie met je.
Nee hoor, ik zat te bazelen, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef nostradama het volgende:
[..]
O ja dan gaan we die toer maar op he. Ik voer geen azijnzure discussie en hoef ook geen gelijk te krijgen. En dat is ook nooit zo geweest. Die uitspraak van jou heeft dus geen gronden. Ik zeg gewoon mijn mening over het onderwerp dat besproken werd. Maar misschien heb ik wel een gevoelige snaar geraakt bij jou en dan is die reactie te begrijpen. Tot zover dus...
Het linkje doet het niet. Moet een andere 'player' gebruiken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ja he? hahaMaar het is niet verwijzend naar mezelf. Het verwijst naar de vrede onder de Mahdi en Jezus, de vrede in een rijk die we over hopelijk 10-12 compleet jaar zullen zien.
In dit bekende filmpje wordt het uitvoerig besproken. Adnan oktar in gesprek met hogere graads vrijmetselaars over de Mahdi en Jezus..
http://en.harunyahya.tv/videoDetail/Lang/4/Product/32993/ADNAN_OKTAR_S_LIVE_TV_CONVERSATION_WITH_MASONIC_DELEGATION_%2822_OCTOBER,_2010%29
Op youtube is het ook, bestaande uit 2 delen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het linkje doet het niet. Moet een andere 'player' gebruiken.
Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |