Heeel toevallige lensflare dan inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef meetthefokkers het volgende:
nou dit is mogelijk de oplossing
deze mythe is busted
Wat is een lensflare?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeel toevallige lensflare dan inderdaad.
O..keeejquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Self-Catering het volgende:
Dat ding gaat even hard als de camera draait..
Soort weerspiegeling van licht op de lens wat terugkaatst en dit uitzonderlijke beeld creeert.quote:
Hij gaat harder dan de camera, maar dat zou gewoon kunnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Self-Catering het volgende:
Dat ding gaat even hard als de camera draait..
Paradolie, zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soort weerspiegeling van licht op de lens wat terugkaatst en dit uitzonderlijke beeld creeert.
De afbeelding is geen paard, het is een mogelijke paradolie...
Dus een spook/entiteit moet zich ook maar houden aan de zithouding in het zadelquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef erodome het volgende:
Het probleem is dat je door dit soort titels zoekt naar een paard met ruiter.
Maar als je goed kijkt zie je dat de ruiter iig niet klopt, het zou kunnen als de ruiter andersom zou zitten en te ver naar achteren(doe ik ook weleens voor de lol), maar zelfs dan zijn de verhoudingen niet helemaal goed.
Ja, waarom zou er anders voor dat figuur gekozen zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een spook/entiteit moet zich ook maar houden aan de zithouding in het zadel
Het klinkt meer als een stuk kaas dan een paard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef mousy31 het volgende:
Haha dikbil wat voor paard is het? Ik heb zelf een pony gehad een blauwschimmel het was een welshpony
Video edit of hologram.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je goed kijkt gaat het groene op een gegeven moment wel sneller dan de camera, hoe verklaar je dat dan?
Als het geedit is.. dan is het geen lensflare. Ik geloof ook niet dat het geedit is, het is een klein stukje film uit een reportage.quote:
Bij dat metrodome filmpje is ook wel apart jaquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Plugin het volgende:
Het 'paard' beweegt zich ook achter sommige objecten/mensen, een lens flare moet ervoor te zien zijn als het iets met de lens is lijkt mij..
Wat ook apart is als je goed kijkt (nog ff het fimpje weer gepost hieronder) dan zie je achter het paard 3 orbs (vooral ook omdat het paard gevolgd wordt door 'hades'/de dood/doden', wel apart..
En hier was een zwart paard te zien? (vanaf 0.08 bij de zijlijn):
Krijg gewoon de slappe lach van jullie twee, sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef mokelembembe het volgende:
Je mot er eens een spellingscheck overheen gooien
Oh ja...lachen dusquote:Het is Dik Trom.
Die zat ook verkeerdom op een ezel
Het is gefilmd van achter glas. De bron van de reflectie kan zich zelfs achter de camera bevinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Maatregel het volgende:
2 beelden door elkaar. Je ziet gelijk aan het politiepaard ook stippen die dezelfde bewegingen maken. (linksboven)
Jij krijgt een pluim!quote:Het is gefilmd van achter glas. De bron van de reflectie kan zich zelfs achter de camera bevinden.
Off topic!quote:Wat een hilarische compilatie van zogenaamd humoristische en sarcastische reacties. Jullie kunnen trots zijn op jezelf
hmmm, ik heb even wat onderstreept, als je dat vergelijkt met het oprichten en uitelkaar laten laten vallen van landen en rijken wat een eigenschap van Hizir is, zoals ik al eerder noemde, zit er wel een kleine overeenkomst in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Ticker het volgende:
'Come!' And I looked up and saw a horse whose color was pale green like a corpse. And Death was the name of its rider, who was followed around by the grave. They were given authority over one-fourth of the earth, to kill with the sword and famine and disease and wild animals." Revelation 6:7-8.
Leg eens uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Olmeca het volgende:
In Openbaringen word alles uitgelegd mensen..
en voor uwen profeet waren er veel andere profeten die allemaal hetzelfde hebben gezegd en zelfs al duizenden jaren eerder he. En nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Fitna, conflict, and revolution become legion, and people kill one another. People commit suicide, and evil is pervasive all over the world. (hadith: Mukhtasar Tazkirah al-Qurtubi, p. 482, no. 901)
Het groeiend aantal van burgeroorlogen en revoluties zijn een van de belangrijke tekenen van de eindtijd gegeven door onze Profeet vzmh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |