Die eerste vind ik leuk.

Híer is het laatste jaar nog maar weinig gebeurt op grafisch gebied. Probleem is dat ik lente vorig jaar een site heb ontworpen waar ik zó tevreden mee ben dat ik erg weinig aanleiding zie er wat anders voor in de plaats te zetten, terwijl er eerst om de haverklap een nieuw ontwerp stond.

Tja, dan maar een screenshot dáárvan, eind vorig jaar gemaakt.
![2012-6.png]()
Die huisstijl is tevens uitgebouwd op m'n Twitter-profiel (veel geouwehoer daar over m'n radio's op het moment van het maken van het screenshot, ik weet het)...
http://www.wwzapper.com/2012-2.gif...en is ook te zien in de logo's die vanwege m'n radio's inmiddels op tig sites staan.
![2012-4.gif]()
Dat laatste maakt het ook extra lastig om m'n site nog heel erg te veranderen, omdat hij moet goed kunnen blijven combineren met die logo's. Het is handig om naar de buitenwereld een eenduidig, herkenbaar 'gezicht' te hebben.

(Nee, ik houd niet van half werk. Dat radio-gebeuren is natuurlijk puur hobby, maar dan hoeft het nog niet meteen rotzooi te zijn.)
Lijkt wel een advertorial, dit bericht. Maar nee, zo is het niet bedoeld. Ik wil puur laten zien hoe ik een huisstijl bouw.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 04:26:54 ]