Daar ging het wel pak hem beet 500 topics overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verkleinen kan jij veel netter dan dit. Maar je gezicht heeft nogal een konijn-in-de-koplampen uitstraling. Ruig opgeflitst.
Maar geeft niet. Dit gaat over ONZ-radio, niet over de etalage van dV.
ze gaat in ej koffie spugen manquote:
Jij baggeraarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Alsof ik daar wat aan kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het wel pak hem beet 500 topics over![]()
Heerlijk nummer blijft dit ook he
Hier werkt het in elk geval nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze gaat in ej koffie spugen man
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.
[..]
Je bleef het stimuleren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat aan kan doen
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij baggeraar![]()
Vraagje. Weet jij of Paul zn inbox op alleen vriendjes ofzo heeft gezet? Ik MOET hem pmen, over de radio maar zn box is niet bereikbaar
Go popjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
ah, ik zie alweer dat jij de broek aan hebt in je relatie!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
[..]
Ik ouwehoer alleen maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bleef het stimuleren.
En nu heb ik al weer genoeg met je gesproken
Niet door dat liedje.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?![]()
![]()
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?
Oh okay.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.
De middelstequote:
Ze zitten boven elkaarquote:
Nee!quote:
quote:Playlist results
1 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Datsik Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 4:10
2 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Extended Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
3 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Oliver Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 5:50
4 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Original Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:20
5 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Radio Edit)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:57
6 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Skitzofrenix Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:20
7 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Twr72 Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
8 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Vip Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:29
tering..quote:
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zitten boven elkaar
[..]
Nee!
Geen naam en geen bericht bij je verzoek
3x raden wie er nu niet luistertquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Voor Ezje, die toch niet luistert
Naam + berichtje. Dan komt het erbij te staan. Alleen naam pakt ie om wat voor reden dan ook (nog) nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Goede feedbackquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
ohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't niet![]()
Wordt overigens aan gewerkt.
Popup blocker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Werkt de verzoekjes machine op de site al?
Heldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
1 HeadHunterz - Dit is niet mijn winkel
Hij staat er in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu op m'n ene beeldscherm VDJ open en op de andere fok
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
OhLaLa
Bericht van OhLaLa
~~oh yeah~~
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet met IE op de verzoek pagina komen
Sperzieboon vast en zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft Lynyrd Skynyrd aangevraagd?
nee heb ik ook gehad met FF4 net. niet mobiel of wat dan ookquote:
Hij doet het ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet met IE op de verzoek pagina komen
Graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag wel wat leuks aan bij jouw sessie
ja het heeft toch wel watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt koelkast die verzoekjesautomaat
die verslaat elke echte radioquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt koelkast die verzoekjesautomaat
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het prima in Chrome, Opera en IE8 hoor.
Dat is heel de url nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Bij mij niet heur.
Jij zit bij de verkeerdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Bij mij niet heur.
Nietquote:
ze is 15, dan is dat nog leukquote:
aaaaawwwwhhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n broer ziet het voor het eerst en vindt het helemaal geweldig dat ik radio maak![]()
Kan je editten, de link willen we niet in het topic. Is pas een keer of 50 gezegdquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n broer ziet het voor het eerst en vindt het helemaal geweldig dat ik radio maak![]()
Ik vind het anders niks aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze is 15, dan is dat nog leuk
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel een Lynyrd Skynyrd half uurtje maken denk ik
Jij uberbaasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel een Lynyrd Skynyrd half uurtje maken denk ik
Wat doe je er dan opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het anders niks aan
Koelkast draait vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast wil jij zo niet nog ff een uurtje draaien
Of ben je druk en zulks
Doe je elke dag een nieuw plaatje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn www up to date houden.
Oh? Hoe laat? Dan ga ik nog effe wat meer bier inslaan.quote:
Ik luisterde, dus ik ben het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
FIRE FIRE
[..]
3x raden wie er nu niet luistert
Verrassingquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
OhLaLa
Bericht van OhLaLa
waarom vraag je deze plaat aan: geen idee
Braafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luisterde, dus ik ben het niet.
hahahahaha , daarom zei ik ook ....spannend héquote:
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast wil jij zo niet nog ff een uurtje draaien
Of ben je druk en zulks
6 uur geloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh? Hoe laat? Dan ga ik nog effe wat meer bier inslaan.
ja, ik kan het zelf ook uitzoeken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Goedemiddag Onz-luisteraars!![]()
Gewoon wachten, hij wordt in de playlist gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een plaatje aangevraagd, word deze nu automatisch gedraaid?
Hoe werkt dat?
Jaquote:
Doppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe je elke dag een nieuw plaatje?
Hoi dopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hij komt onder aan de lijst te staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een plaatje aangevraagd, word deze nu automatisch gedraaid?
Hoe werkt dat?
Ik zie het ja, van 1800 tot 2000.quote:
Zo, bitchyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.
Maar dan zoekt de computer dat nummer ergens op ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon wachten, hij wordt in de playlist gezet
Een user.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie het ja, van 1800 tot 2000.
Maar vanaf 2200 komt mijn jongen Monopoly door mijn speakers zie ik. Gaat hij Apres Ski enzo draaien?
//--
Wie is "8108139dpths"?
Idd reteirritantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Viro het volgende:
De melding die stokstaart krijgt, kreeg ik ook in ff. Request werd overigens wel afgespeeld zonder naam en bericht.
Datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dan zoekt de computer dat nummer ergens op ofzo?
Of moet het op de computer van koelkast staan ?
Ik wil het snappen
Fuck youquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.
Echt he zomaar loopt die jongen te haten haatmeneer zekerquote:
omdat jij net zo goed bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf een kutuser vinden.
Dit is allemaal apart opgehaald voor deze pc. MP3 kwaliteit ging boven genre, want er staat echt van alles in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb jij nummers over ajax op je pcAlleen niet de goede
Als je problemen met me hebt, tsja, ik moet het accepteren,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat ik op jou haat zeker?
Jawel, alles mag er in hoor. Behalve wat echt te extreem is dan. Dus geen speedcore/terror en de gitaarequivalent etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dus liedjes die je niet hebt moet je wel downloaden? Of doe je dat niet?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je problemen met me hebt, tsja, ik moet het accepteren,
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is allemaal apart opgehaald voor deze pc. MP3 kwaliteit ging boven genre, want er staat echt van alles in.
Alle voetbalnummers gaan eruitquote:
pleur op man met die jodenherriequote:
Er komt een uploadfunctie, maar youtubefilmpjes gaan er sowieso niet in, de kwaliteit moet 192+ zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle voetbalnummers gaan eruit
Oh, dan gaat mijn verzoekje zeker niet doorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel, alles mag er in hoor. Behalve wat echt te extreem is dan. Dus geen speedcore/terror en de gitaarequivalent etc.
Plus het is ook echt nu dood in het topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef Viro het volgende:
Wat een sfeer is er hier overdagik houd het wel bij posten in het avond en nacht. Veel meer liefde te vinden dan nu.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef Viro het volgende:
Wat een sfeer is er hier overdagik houd het wel bij posten in het avond en nacht. Veel meer liefde te vinden dan nu.
quote:
quote:3 Energy 52 - Cafe del Mar
Back to the Old Skool Ibiza CD-2 4:11
4 Energy 52 - Cafe del Mar
ID&T Top 500 3:50
5 Energy 52 - Cafe Del Mar
3:51
6 Energy 52 - Cafe Del Mar 2002 (Remix)
De Nederlandse TOP40 - 2002 3:05
7 Energy 52 - Cafe Del Mar 2008
Damn 24 3:17
I has emquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef Viro het volgende:
Wat je hebt aangevraagd wordt gewoon gedraaid hoor. Er zit niemand achter die pc, alles automatisch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dan gaat mijn verzoekje zeker niet door
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaadik kap hier ook mee.
K heb nog wel liedje voor je aangevraagd en nu ga je boos doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaadik kap hier ook mee.
Ah oke, dan zal je het wel merkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat je hebt aangevraagd wordt gewoon gedraaid hoor. Er zit niemand achter die pc, alles automatisch.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
Ik ga ookeven vriendin naar trein brengen
Ik ben niet boosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K heb nog wel liedje voor je aangevraagd en nu ga je boos doen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei triestelingen die niet gezellig zijn(viro is niet triest)
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet boos![]()
Ik vind de sfeer hier niet leuk. Omdat bepaalde users.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei triestelingen die niet gezellig zijn(viro is niet triest)
Ik bedoel: ik ga geen 100 beste speedcore hits of de 100 hardste gitaarplaten allertijden downloaden en in de lijst zetten. Wat er in zit is 80% top 40 materiaal aangevuld met arrow classic rock, dance, nederlands, skihut, thunderdome, daft punk, aphex twin, justice en nog een aantal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah oke, dan zal je het wel merken
Kan ze dat zelf niet vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
Ik ga ookeven vriendin naar trein brengen
Cafe del Mar is toch wel een klassiekertje hoor. Staat er niet in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik ga geen 100 beste speedcore hits of de 100 hardste gitaarplaten allertijden downloaden en in de lijst zitten. Wat er in zit is 80% top 40 materiaal aangevuld met arrow classic rock, dance, nederlands, skihut, thunderdome, daft punk, aphex twin, justice en nog een aantal.
Vrouwen en de weg vinden naar iets anders dan een schoenenwinkelquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cafe del Mar is toch wel een klassiekertje hoor. Staat er niet in.
quote:
Lees jij wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cafe del Mar is toch wel een klassiekertje hoor. Staat er niet in.
quote:3 Energy 52 - Cafe del Mar
chase the sun komt wel voor mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef OhLaLa het volgende:
Kut , volgens mij is mijn verzoekje niet goed gegaan
kan effekes duren hoorquote:
type anders ff zoeken in bij de zoekfunctiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees jij wel?
Nog een keer speciaal voor jou:
[..]
Zoek eens op energyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
type anders ff zoeken in bij de zoekfunctie
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen 1 top mbt het zoeken.
Zoek op 1 woord. Hoe meer woorden je invoerd hoe meer hij vindt en dan zoek je alsnog tussen 100 platen.
Tevens vergeet niet na het zoeken ook op de volgende pagina te kijken he![]()
Cafe del mar ....quote:
die zoekmachine heeft ze soms niet op een rijtjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Cafe del mar ....
Komt de Deurzakkers naar voren
K vind het allemaal prima hoor
Je moet op 1 woord zoeken. Zoek je cafe del mar zoek je op energy (Energy 52 is de artiest) en dan krijg je de resultaten die ik postte.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Cafe del mar ....
maakt ook niet uit maar ga dan niet lopen bitchen als een gek dat ik niet goed zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die zoekmachine heeft ze soms niet op een rijtje
Gokje. Want cafe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Cafe del mar ....
Ja is nu duidelijk hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet op 1 woord zoeken. Zoek je cafe del mar zoek je op energy (Energy 52 is de artiest) en dan krijg je de resultaten die ik postte.
Het is even wennen liefjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
maakt ook niet uit maar ga dan niet lopen bitchen als een gek dat ik niet goed zoek
Niet.quote:
Gewoon leren zoeken.quote:Playlist results
1 Axwell Ft. Evelyn Thomas - Hi Energy
Dance Hits 2:58
2 Black Eyed Peas - Rock That Body
The E.N.D. (The Energy Never Dies) 4:29
3 Energy 52 - Cafe del Mar
8 EVELYN THOMAS - HIGH ENERGY
3:36
Nou vooruit dan maarquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Ik mag ook best eens een fijne plaat aanvragen.
Kneusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet.
Zoek: energy
[..]
Gewoon leren zoeken.
volgens mij heel langquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wtf, hoelang is de requestlijst niet?
schat, ga je een uurtje eerder?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Over een kwartiertje de lucht in, spannend
Hee, ja, ik vergis me in de tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schat, ga je een uurtje eerder?
Ja maar wat dan als er ineens niemand request? Dan valt het stil?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:16 schreef -Datdus- het volgende:
Is het anders niet beter om 1 liedje per 20 minuten te doen?
Koelkast, als ik iets deed met + of "[zoekterm]" dan ging het niet goed. Zit er wel een soort van AND-operator ofzo in, want als ik het goed zie doet hij nu alles op OR.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet op 1 woord zoeken. Zoek je cafe del mar zoek je op energy (Energy 52 is de artiest) en dan krijg je de resultaten die ik postte.
Je bent al de hele tijd aan het bitchen op iets waar voor de rest niemand echt problemen mee heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kneus
Typ: del mar dan
"del mar" is toch wel een vrij unieke combinatie die je kutte zoeksysteem zou moeten kunnen linken aan die betreffende track.
Bovendien als je iets request dan krijg je soms wel en soms niet het scherm waar je je naam en comment kan achterlaten.
Je systeem faalt echt, niet ik.
haha, failquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, ja, ik vergis me in de tijd
Is allemaal te berekenen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar wat dan als er ineens niemand request? Dan valt het stil?
Nee dan gaat random van startquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar wat dan als er ineens niemand request? Dan valt het stil?
van 15:30 tot 17:00quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik half 3 moest
Dat moest ik verzetten van jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik half 3 moest
Jij doet toch ook niks foutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moest ik verzetten van jou
Natuurlijk doe ik niks foutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij doet toch ook niks fout
Ik vergiste me net alleen even in de tijd
Uhuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent al de hele tijd aan het bitchen op iets waar voor de rest niemand echt problemen mee heeft.
1) wees blij dat het er is
2) HET WORDT NOG STEEDS GETEST!!
3) breng het wat vriendelijker
En dat het nog in de beta zit snap ik wel. Maar ga dan niet als je feedback krijgt meteen lopen janken dat het aan anderen ligt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Viro het volgende:
De melding die stokstaart krijgt, kreeg ik ook in ff. Request werd overigens wel afgespeeld zonder naam en bericht.
Er is meerdere malen gezegd dat het zoeken nog even raar gaat. Er is je uitgelegd dat je het beter op een andere manier kan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uhu
[..]
En dat het nog in de beta zit snap ik wel. Maar ga dan niet als je feedback krijgt meteen lopen janken dat het aan anderen ligt.
Lol volgens mij vragen alleen jij en ik deze aanquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Deze mag ook wel weer een keer.
volgens mij ook , wat een schijtplaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol volgens mij vragen alleen jij en ik deze aan
Cafe del mar : ( Showing 1 to 50 of 1301)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is meerdere malen gezegd dat het zoeken nog even raar gaat. Er is je uitgelegd dat je het beter op een andere manier kan doen.
En wedden dat als ik op cafe del mar zoek ik dat nummer gewoon vind.
Jij zei dat ie er niet in staat. Dat staat ie wel. Ook als je op del mar zoekt
Lees mijn post even.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cafe del mar : ( Showing 1 to 50 of 1301)
Met de deurzakkers boven aan de lijst. Werkt idd toppie man.![]()
Je wil graag feedback maar als je dat krijgt ga je lopen bitchen![]()
K vind het prima. Klaar met jou weer![]()
gezellig vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik was redelijk misplaatst sarcastisch, je waait hier ook uit je voegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je wat windstil hierheen brengen?
nou zeg ...wat zijn we weer aardig !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hallo we geven je gewoon antwoord hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was helemaal niet als aanval bedoeld man. Gewoon een tip/vraag . En had idd na de eerste keer ook al begrepen dat je beter op Energy 52 kan zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
Luister:
1: ik heb het systeem niet geschreven, ik heb het alleen werkend gemaakt. We gaan met een paar mensen de scripts verbeteren. Dit is een test en alle kritiek is welkom, maar wel onderbouwd.
2: Zoeken is een of/of functie, dus zoek jij: andre hazes, dan krijg je alle resultaten waar andre en/of hazes in voorkomt. Dus ook andre van duin, maar ook andres. Zoek je dus op del mar krijg je alle resultaten waar del en/of mar in voorkomt. Dat zijn dus 1200+ resultaten, dan zoek je dus bij andre hazes het beste op het meest unieke punt: hazes en bij energy 52 - cafe del mar zoek je op energy
Gelukkig zitten we lekker binnen te fokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik was redelijk misplaatst sarcastisch, je waait hier ook uit je voegen
morgen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we lekker binnen te fokken![]()
Doe je het weer fout, want je moet 52 weglaten, want anders krijg je alle resultaten van zowel energy als 52.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was helemaal niet als aanval bedoeld man. Gewoon een tip/vraag . En had idd na de eerste keer ook al begrepen dat je beter op Energy 52 kan zoeken.
Al komt hij dan nog pas als 17e in de rij....
ben er al 2 en half uur uit.. neem nu evenpauze van het inpakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik jou net ingehaald, en dacht ik aan jou, die blijft nog even slapen.
Heb al ff hem gevonden hoor. Dank je wel Koelkastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe je het weer fout, want je moet 52 weglaten, want anders krijg je alle resultaten van zowel energy als 52.
En mij kneus noemen komt wel over als tip ja, dank je
Wat liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef sharr het volgende:
Aangevraagd door:
Viro
Bericht van Viro
Speciaal voor de enige echte Onz radio bazin Huppelmuts
wat inpakken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er al 2 en half uur uit.. neem nu evenpauze van het inpakken
Het is wel de bedoeling dat als een plaat vaak wordt aangevraagd dat hij sneller voorbij komt in de randomlijst als er even geen verzoekjes zijn ingediend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
Vraagje: Als er een plaat meerdere keren wordt aangevraagd stijgt hij dan op de afspeelvolgorde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |