Daar ging het wel pak hem beet 500 topics overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verkleinen kan jij veel netter dan dit. Maar je gezicht heeft nogal een konijn-in-de-koplampen uitstraling. Ruig opgeflitst.
Maar geeft niet. Dit gaat over ONZ-radio, niet over de etalage van dV.
ze gaat in ej koffie spugen manquote:
Jij baggeraarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Alsof ik daar wat aan kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het wel pak hem beet 500 topics over![]()
Heerlijk nummer blijft dit ook he
Hier werkt het in elk geval nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze gaat in ej koffie spugen man
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.
[..]
Je bleef het stimuleren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat aan kan doen
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij baggeraar![]()
Vraagje. Weet jij of Paul zn inbox op alleen vriendjes ofzo heeft gezet? Ik MOET hem pmen, over de radio maar zn box is niet bereikbaar
Go popjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
ah, ik zie alweer dat jij de broek aan hebt in je relatie!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
[..]
Ik ouwehoer alleen maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bleef het stimuleren.
En nu heb ik al weer genoeg met je gesproken
Niet door dat liedje.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?![]()
![]()
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?
Oh okay.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.
De middelstequote:
Ze zitten boven elkaarquote:
Nee!quote:
quote:Playlist results
1 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Datsik Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 4:10
2 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Extended Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
3 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Oliver Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 5:50
4 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Original Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:20
5 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Radio Edit)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:57
6 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Skitzofrenix Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:20
7 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Twr72 Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
8 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Vip Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:29
tering..quote:
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zitten boven elkaar
[..]
Nee!
Geen naam en geen bericht bij je verzoek
3x raden wie er nu niet luistertquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Voor Ezje, die toch niet luistert
Naam + berichtje. Dan komt het erbij te staan. Alleen naam pakt ie om wat voor reden dan ook (nog) nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Goede feedbackquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
ohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't niet![]()
Wordt overigens aan gewerkt.
Popup blocker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Werkt de verzoekjes machine op de site al?
Heldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
1 HeadHunterz - Dit is niet mijn winkel
Hij staat er in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu op m'n ene beeldscherm VDJ open en op de andere fok
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
OhLaLa
Bericht van OhLaLa
~~oh yeah~~
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet met IE op de verzoek pagina komen
Sperzieboon vast en zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft Lynyrd Skynyrd aangevraagd?
nee heb ik ook gehad met FF4 net. niet mobiel of wat dan ookquote:
Hij doet het ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet met IE op de verzoek pagina komen
Graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag wel wat leuks aan bij jouw sessie
ja het heeft toch wel watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt koelkast die verzoekjesautomaat
die verslaat elke echte radioquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt koelkast die verzoekjesautomaat
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het prima in Chrome, Opera en IE8 hoor.
Dat is heel de url nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Bij mij niet heur.
Jij zit bij de verkeerdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier? http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
Bij mij niet heur.
Nietquote:
ze is 15, dan is dat nog leukquote:
aaaaawwwwhhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n broer ziet het voor het eerst en vindt het helemaal geweldig dat ik radio maak![]()
Kan je editten, de link willen we niet in het topic. Is pas een keer of 50 gezegdquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n broer ziet het voor het eerst en vindt het helemaal geweldig dat ik radio maak![]()
Ik vind het anders niks aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze is 15, dan is dat nog leuk
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel een Lynyrd Skynyrd half uurtje maken denk ik
Jij uberbaasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel een Lynyrd Skynyrd half uurtje maken denk ik
Wat doe je er dan opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het anders niks aan
Koelkast draait vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast wil jij zo niet nog ff een uurtje draaien
Of ben je druk en zulks
Doe je elke dag een nieuw plaatje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn www up to date houden.
Oh? Hoe laat? Dan ga ik nog effe wat meer bier inslaan.quote:
Ik luisterde, dus ik ben het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
FIRE FIRE
[..]
3x raden wie er nu niet luistert
Verrassingquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
OhLaLa
Bericht van OhLaLa
waarom vraag je deze plaat aan: geen idee
Braafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luisterde, dus ik ben het niet.
hahahahaha , daarom zei ik ook ....spannend héquote:
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast wil jij zo niet nog ff een uurtje draaien
Of ben je druk en zulks
6 uur geloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh? Hoe laat? Dan ga ik nog effe wat meer bier inslaan.
ja, ik kan het zelf ook uitzoeken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Goedemiddag Onz-luisteraars!![]()
Gewoon wachten, hij wordt in de playlist gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een plaatje aangevraagd, word deze nu automatisch gedraaid?
Hoe werkt dat?
Jaquote:
Doppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe je elke dag een nieuw plaatje?
Hoi dopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hij komt onder aan de lijst te staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb nu een plaatje aangevraagd, word deze nu automatisch gedraaid?
Hoe werkt dat?
Ik zie het ja, van 1800 tot 2000.quote:
Zo, bitchyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.
Maar dan zoekt de computer dat nummer ergens op ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon wachten, hij wordt in de playlist gezet
Een user.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie het ja, van 1800 tot 2000.
Maar vanaf 2200 komt mijn jongen Monopoly door mijn speakers zie ik. Gaat hij Apres Ski enzo draaien?
//--
Wie is "8108139dpths"?
Idd reteirritantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Viro het volgende:
De melding die stokstaart krijgt, kreeg ik ook in ff. Request werd overigens wel afgespeeld zonder naam en bericht.
Datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dan zoekt de computer dat nummer ergens op ofzo?
Of moet het op de computer van koelkast staan ?
Ik wil het snappen
Fuck youquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon die automaat, als je problemen hebt met het rooster, moet je maar iets anders gaan doen dan smeken. en nee, niet omdat ik mijn verzoekjes wil horen, dit is gewoon zo.
Echt he zomaar loopt die jongen te haten haatmeneer zekerquote:
omdat jij net zo goed bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf een kutuser vinden.
Dit is allemaal apart opgehaald voor deze pc. MP3 kwaliteit ging boven genre, want er staat echt van alles in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb jij nummers over ajax op je pcAlleen niet de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |