Daar ging het wel pak hem beet 500 topics overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verkleinen kan jij veel netter dan dit. Maar je gezicht heeft nogal een konijn-in-de-koplampen uitstraling. Ruig opgeflitst.
Maar geeft niet. Dit gaat over ONZ-radio, niet over de etalage van dV.
ze gaat in ej koffie spugen manquote:
Jij baggeraarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Alsof ik daar wat aan kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het wel pak hem beet 500 topics over![]()
Heerlijk nummer blijft dit ook he
Hier werkt het in elk geval nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Wacht, i kzet 'm even wat harder. Misschien werkt ze dan wat sneller door.
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze gaat in ej koffie spugen man
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet erg, ik kom altijd klaar in haar yoghurt.
[..]
Je bleef het stimuleren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat aan kan doen
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij baggeraar![]()
Vraagje. Weet jij of Paul zn inbox op alleen vriendjes ofzo heeft gezet? Ik MOET hem pmen, over de radio maar zn box is niet bereikbaar
Go popjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
ah, ik zie alweer dat jij de broek aan hebt in je relatie!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee, alleen FA's kunnen zoiets zien.
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier werkt het in elk geval niet![]()
[..]
Ik ouwehoer alleen maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bleef het stimuleren.
En nu heb ik al weer genoeg met je gesproken
Niet door dat liedje.......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, jij had echt verwacht dat ik door dat liedje koffie ging zetten?![]()
![]()
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij die pm even naar hem sturen als push?
Oh okay.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat kan ik niet .. niet alle mods kunnen pushpm's sturen.
De middelstequote:
Ze zitten boven elkaarquote:
Nee!quote:
quote:Playlist results
1 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Datsik Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 4:10
2 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Extended Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
3 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Oliver Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 5:50
4 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Original Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:20
5 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Radio Edit)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:57
6 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Skitzofrenix Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:20
7 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Twr72 Remix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 6:18
8 Don Diablo ft Dragonette - Animale (Vip Mix)
Dutch Dance Charts Top 30 Week 06 3:29
tering..quote:
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zitten boven elkaar
[..]
Nee!
Geen naam en geen bericht bij je verzoek
3x raden wie er nu niet luistertquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Voor Ezje, die toch niet luistert
Naam + berichtje. Dan komt het erbij te staan. Alleen naam pakt ie om wat voor reden dan ook (nog) nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen naam? ik had mijn naam erbij gezet hoor.
Goede feedbackquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
ohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bericht moet ook, anders doet 'ie 't niet![]()
Wordt overigens aan gewerkt.
Popup blocker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
@koelkast: heb net een nummer aangevraagd vanaf mijn telefoon, android browser, werkt perfect. In ff op mijn laptop kreeg ik zoals andere users melden een foutmelding of helemaal geen scherm dat het nummer word of is aangevraagd. In IE, chrome en opera werkt de verzoekpagina naar behoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |