Kwam live nog niet helemaal uit de voeten, de plaat, Twin-hand Movement draai ik helemaal grijs.quote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Merge het volgende:
[..]
Hoe was Lower Dens als voorprogramma? Daar luister ik nu n paar weken naar en een paar liedjes klinken erg goed.
in die categorie vind ik Mona toch wel wat beterquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef MCH het volgende:
Life in Film
Kings of Leon rip off of toch een veelbelovend nieuw bandje? Ik vind het beschikbare materiaal in ieder geval spannend en verfrissend klinken.
Dat had ik juist vorige keer dat ik ze zag, waardoor mijn verwachtingen nu heel laag waren. Ze groeien in ieder gevalquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Z het volgende:
[..]
Kwam live nog niet helemaal uit de voeten, de plaat, Twin-hand Movement draai ik helemaal grijs.
Is het nieuwe album er al? En wat vind je ervanquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:10 schreef Moody het volgende:
Blijft een van mijn favoriete bands van de afgelopen 10 jaar....
oeh klinkt aardigquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Moody het volgende:
Waarom pikt niemand Typhoon op?
Hoe "indie" wil je het hebben?
Op het eerst gehoor beter dan het vorig, maar minder dan de 2 eerste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het nieuwe album er al? En wat vind je ervan
Klinkt goed! Voor mij komt dat, denk ik, doordat ik Typhoon vooral ken van hiphop, wat hij niet onverdienstelijk doet overigens, en daarom dit links heb laten liggen..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Moody het volgende:
Waarom pikt niemand Typhoon op?
Hoe "indie" wil je het hebben?
Is dit een serieuze reactie? Dit is een heel andere Typhoonquote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Klinkt goed! Voor mij komt dat, denk ik, doordat ik Typhoon vooral ken van hiphop, wat hij niet onverdienstelijk doet overigens, en daarom dit links heb laten liggen..
Dat is een anderequote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Klinkt goed! Voor mij komt dat, denk ik, doordat ik Typhoon vooral ken van hiphop, wat hij niet onverdienstelijk doet overigens, en daarom dit links heb laten liggen..
Nee, dat snap ik ook echt wel dat dit een andere act isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit een serieuze reactie? Dit is een heel andere Typhoon
heb ze nooit wat gevonden en zal ze ook nooit wat vinden..wat een rommel, die stem die doet het hem ook niet voor me...quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Maisnon het volgende:
En het nieuwe album van Fleet Foxes is er
Over een jaar kunnen we deze weer quoten, als je diehard fan bent gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
heb ze nooit wat gevonden en zal ze ook nooit wat vinden..wat een rommel, die stem die doet het hem ook niet voor me...
quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
Over een jaar kunnen we deze weer quoten, als je diehard fan bent geworden
Gisteren een machtig belle & sebastian optreden gezien
Ja? Je wist er ook gewoon in te komen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
Over een jaar kunnen we deze weer quoten, als je diehard fan bent geworden
Op 'MM'? Ik had bedacht dat Belle en Sebastian wel een beetje passé waren. Maar het kan nog dus?quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
Op domino festival, Belgische variant van MM.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Z het volgende:
[..]
Op 'MM'? Ik had bedacht dat Belle en Sebastian wel een beetje passé waren. Maar het kan nog dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |