Ik zal hem nog wat vaker draaien. "Person Pitch" heb ik ongeveer drie keer gedraaid, kon ik toen nog niet waarderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben zelf als Panda Bear / Animal Collective fan beoordeeld maar als er een iets is wat je niet moet doen met hun muziek, is een mening vormen na een luisterbeurt.. Ik zou het echt een paar keer luisteren. Weet niet of je met Panda Bear's solomateriaal bekend bent, maar zijn vorige plaat "Person Pitch" is wat toegankelijker. (en een absoluut fantastisch album!)
Uiteraard, daar draait het uiteindelijk omquote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, je zegt zelf al, de geluiden en stemmen vind je lelijk. Maarja, het is uiteindelijk toch allemaal niet echt een kwestie van het is goed dus ik luister het maar, maar een kwestie van ik vind het leuk klinken dus ik luister hetdus misschien ligt het je gewoon niet zo.
Klinkt goed, ik zal eens geconcentreerd naar AC luisteren. Dat nummer zet ik straks even op.quote:Persoonlijk vind ik dus die harmonieën ook heel gaaf, maar daarnaast ook de rare geluiden, ik vind het heel erg... elastisch? Dat alles beweegt en net een beetje ver weg van de werkelijkheid staat, die vibe vind ik gaaf. Afterburner en Benfica zo achter elkaar vind ik leuk om te luisteren
Wat ik een mooi AC nummer vind en wat ook eh, veel facetten ervan laat zienis 'What Would I Want Sky?' de 2e helft is echt geweldig
http://www.tvontheradio.com/splash/quote:Gerard Smith, bassist van TV On The Radio, is vanmorgen overleden. Dat maakte de band bekend op zijn website. Afgelopen maart maakte Smith zelf bekend aan longkanker te lijden. De bassist die zich in 2005 bij de band voegde, is 34 jaar geworden.
De band uit Brooklyn maakte het trieste nieuws zelf bekend: 'We are very sad to announce the death of our beloved friend and bandmate, Gerard Smith, following a courageous fight against lung cancer. Gerard passed away the morning of April 20th, 2011. We will miss him terribly," reads the group's site. Five upcoming tour dates are canceled. Gerard is fortunate enough to have health insurance and is receiving excellent medical care. Already we have seen dramatic results. Combine that with Gerard's legendarily willful disposition and it might just be cancer that has the problem. We appreciate your concern and support for Gerard and his family.'
Ondanks zijn ziekte speelde Smith gewoon mee op Nine Types Of Light, de nieuwe plaat van TV On The Radio. Het album ligt sinds een week in de winkel.
http://www.oor.nl/#news/8939/bassist_tv_on_the_radio_overleden
Herkenbaar dit. Heerlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Maisnon het volgende:
JA YES! Wild Beasts komen met een nieuw album
Echt zo grappig, 2 jaar terug ben ik pas echt goed op al die bands enzo gaan letten en dat is precies de periode nu dat ze allemaal weer met nieuwe albums komengeweldig
Ik wil deprimerende muziek, verdoriequote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Gang Gang Dance album is de bomik zie niemand op FOK! er ooit over praten maar ik vind het zo'n geweldige muziek.
[ afbeelding ]
Heel opzwepende trippy afrikaans egyptisch klinkende geluiden en ritmes met veel synths en rare stemmen erdoorheen.
Oeh supermooi! Dacht ik al toen ik jouw naam als laatste poster zag staanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe Okkervil River is gelekt.. Jezus wat is ie goed..
Jij vond ze tot een paar maanden geleden toch nog overschat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh supermooi! Dacht ik al toen ik jouw naam als laatste poster zag staan
Ik heb niet gezegd dat ik ze overschat vond, had ze alleen persoonlijk nog niet erkend. Maar ondertussen wel, dus nogmaals bedankt he Driesquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef tim. het volgende:
[..]
Jij vond ze tot een paar maanden geleden toch nog overschat?Ik moet ze ook maar eens beluisteren.
De rest doet het alleen nog niet bij me voorlopig...maar zal wel weer een groeier zijn zoals ik bij hun dus altijd heb gehadquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ze overschat vond, had ze alleen persoonlijk nog niet erkend. Maar ondertussen wel, dus nogmaals bedankt he Dries
The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal.quote:Op zondag 24 april 2011 02:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar tegenvallen? Nee dat zeker niet, volgens mij is dit een enorme groeiplaat.
Zeker. Volgens mij is dit ook het ''meeste'' groeiplaat van elk Okkervil album.quote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal.heeft inderdaad veel luisterbeurten nodig denk ik, want er zit echt weer veel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |