abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95765025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik ben zelf als Panda Bear / Animal Collective fan beoordeeld maar als er een iets is wat je niet moet doen met hun muziek, is een mening vormen na een luisterbeurt.. Ik zou het echt een paar keer luisteren. Weet niet of je met Panda Bear's solomateriaal bekend bent, maar zijn vorige plaat "Person Pitch" is wat toegankelijker. (en een absoluut fantastisch album!)
Ik zal hem nog wat vaker draaien. "Person Pitch" heb ik ongeveer drie keer gedraaid, kon ik toen nog niet waarderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nouja, je zegt zelf al, de geluiden en stemmen vind je lelijk. Maarja, het is uiteindelijk toch allemaal niet echt een kwestie van het is goed dus ik luister het maar, maar een kwestie van ik vind het leuk klinken dus ik luister het :P dus misschien ligt het je gewoon niet zo.
Uiteraard, daar draait het uiteindelijk om :P. Maar ze worden zo de hemel in geprezen dat ik benieuwd ben wat er zo goed aan is.

quote:
Persoonlijk vind ik dus die harmonieën ook heel gaaf, maar daarnaast ook de rare geluiden, ik vind het heel erg... elastisch? Dat alles beweegt en net een beetje ver weg van de werkelijkheid staat, die vibe vind ik gaaf. Afterburner en Benfica zo achter elkaar vind ik leuk om te luisteren :)

Wat ik een mooi AC nummer vind en wat ook eh, veel facetten ervan laat zien :P is 'What Would I Want Sky?' de 2e helft is echt geweldig
Klinkt goed, ik zal eens geconcentreerd naar AC luisteren. Dat nummer zet ik straks even op.
Stay on my arm, you little charmer
pi_95774809
Door hun nieuwe album ben ik weer eens in een Tv on the Radio fase beland. Maar gewoon bij het begin begonnen; The Young Liars EP. 8-) Heerlijke plaat!

En dit vind ik wel eens van de meest interessante covers die ik ooit heb gehoord.

pi_95786829
De Pixies original Mr Grieves is zo gaaf _O_
pi_95786884
JA YES! Wild Beasts komen met een nieuw album :D

Echt zo grappig, 2 jaar terug ben ik pas echt goed op al die bands enzo gaan letten en dat is precies de periode nu dat ze allemaal weer met nieuwe albums komen O+ geweldig :P

pi_95788013
quote:
Gerard Smith, bassist van TV On The Radio, is vanmorgen overleden. Dat maakte de band bekend op zijn website. Afgelopen maart maakte Smith zelf bekend aan longkanker te lijden. De bassist die zich in 2005 bij de band voegde, is 34 jaar geworden.

De band uit Brooklyn maakte het trieste nieuws zelf bekend: 'We are very sad to announce the death of our beloved friend and bandmate, Gerard Smith, following a courageous fight against lung cancer. Gerard passed away the morning of April 20th, 2011. We will miss him terribly," reads the group's site. Five upcoming tour dates are canceled. Gerard is fortunate enough to have health insurance and is receiving excellent medical care. Already we have seen dramatic results. Combine that with Gerard's legendarily willful disposition and it might just be cancer that has the problem. We appreciate your concern and support for Gerard and his family.'

Ondanks zijn ziekte speelde Smith gewoon mee op Nine Types Of Light, de nieuwe plaat van TV On The Radio. Het album ligt sinds een week in de winkel.

http://www.oor.nl/#news/8939/bassist_tv_on_the_radio_overleden
http://www.tvontheradio.com/splash/
pi_95788274
;( ;(

Die middelste alinea is wel raar trouwens, halverwege lijkt het alsof ie net kanker heeft en de strijd is begonnen, lijkt wel een soort combinatie van het begin en het eind.
pi_95789161
Ik zat net naar Colin Stetson te luisteren, The Stars In His Head, dat nummer bvb. Vond het echt gaaf klinken, met die effecten... effecten en overdubs, dacht ik, totdat ik het op youtube opzocht.

What the fuck hij speelt dat dus allemaal aan één stuk, ongelooflijk wat een geluiden eruitkomen :o
  donderdag 21 april 2011 @ 10:18:18 #258
283085 TWP
kassalade
pi_95796441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Maisnon het volgende:
JA YES! Wild Beasts komen met een nieuw album :D

Echt zo grappig, 2 jaar terug ben ik pas echt goed op al die bands enzo gaan letten en dat is precies de periode nu dat ze allemaal weer met nieuwe albums komen O+ geweldig :P

Herkenbaar dit. Heerlijk. _O_
:)
pi_95829625
Gang Gang Dance album is de bom _O_ ik zie niemand op FOK! er ooit over praten maar ik vind het zo'n geweldige muziek.

Heel opzwepende trippy afrikaans egyptisch klinkende geluiden en ritmes met veel synths en rare stemmen erdoorheen.
  donderdag 21 april 2011 @ 22:26:02 #260
159761 Arn0
Abbey Road
pi_95829663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Gang Gang Dance album is de bom _O_ ik zie niemand op FOK! er ooit over praten maar ik vind het zo'n geweldige muziek.

[ afbeelding ]

Heel opzwepende trippy afrikaans egyptisch klinkende geluiden en ritmes met veel synths en rare stemmen erdoorheen.
Ik wil deprimerende muziek, verdorie ;(
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 13:26:39 #261
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95848620
Dit topic is nu ook verreekst.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_95896961
Nieuwe Okkervil River is gelekt.. Jezus wat is ie goed..
pi_95898083
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwe Okkervil River is gelekt.. Jezus wat is ie goed..
Oeh supermooi! Dacht ik al toen ik jouw naam als laatste poster zag staan :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95900250
Ik vind 'm juist erg tegenvallen en dat is eigenlijk de eerste keer dat me dat gebeurt bij OR.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:42:34 #265
159761 Arn0
Abbey Road
pi_95901376
Lees op FOK! wel eens wat van de band maar verder nog nooit van gehoord.. Toch maar eens beluisteren dan.
pi_95902415
Die opener is fantastisch zeg :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95902541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oeh supermooi! Dacht ik al toen ik jouw naam als laatste poster zag staan :D
Jij vond ze tot een paar maanden geleden toch nog overschat? :P Ik moet ze ook maar eens beluisteren.
Stay on my arm, you little charmer
pi_95902705
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:14 schreef tim. het volgende:

[..]

Jij vond ze tot een paar maanden geleden toch nog overschat? :P Ik moet ze ook maar eens beluisteren.
Ik heb niet gezegd dat ik ze overschat vond, had ze alleen persoonlijk nog niet erkend. Maar ondertussen wel, dus nogmaals bedankt he Dries ;)
pi_95902807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:11 schreef Norrage het volgende:
Die opener is fantastisch zeg :o
De rest doet het alleen nog niet bij me voorlopig...maar zal wel weer een groeier zijn zoals ik bij hun dus altijd heb gehad :P
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:27:55 #270
159761 Arn0
Abbey Road
pi_95903099
Wat is een goed Okkervil River album om mee te starten? :P
pi_95903352
Het meest toegankelijk zijn de laatste 2 wat mij betreft. De andere kan ik persoonlijk nog niet inkomen, die zijn veel emotioneler en wat minder toegankelijk...Maar je moet het misschien maar aan de OR expertts vragen :P

Wat mij betreft, en jouw smaak kennende, denk ik iig dat je goed kan instappen in Stage Names en Stand Ins

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 24-04-2011 00:08:21 ]
pi_95908551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik ze overschat vond, had ze alleen persoonlijk nog niet erkend. Maar ondertussen wel, dus nogmaals bedankt he Dries ;)
Graag gedaan :)

Maar tegenvallen? Nee dat zeker niet, volgens mij is dit een enorme groeiplaat.
pi_95915048
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 02:51 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Graag gedaan :)

Maar tegenvallen? Nee dat zeker niet, volgens mij is dit een enorme groeiplaat.
The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal. :) heeft inderdaad veel luisterbeurten nodig denk ik, want er zit echt weer veel in :)
pi_95915273
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal. :) heeft inderdaad veel luisterbeurten nodig denk ik, want er zit echt weer veel in :)
Zeker. Volgens mij is dit ook het ''meeste'' groeiplaat van elk Okkervil album.
pi_95915355
Wat vindt jij de uitschieters van het album? ik vind Valley, Piratess en Mermaid tot nu toe de toppers :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')