abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 21:36:08 #276
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_92431941
quote:
Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je lult weer naar dat je verstand hebt. Wilders staat voor de rechter omdat in onze rechtsstaat mensen ergens aangifte van kunnen doen en het OM vervolgens besluit of er tot vervolging wordt overgegaan. Blijkbaar vond het OM dat in dit geval nodig. Wat Cohen en dergelijke daarmee te maken hebben, zie ik even niet, maar dat zul je me ongetwijfeld van onder je aluhoedje gaan uitleggen, met verwijzing naar de linkse kerk, linkse elite, samenzweringen, grachtengordel en wat voor onzin jullie in dit soort gevallen verder nog vanuit de onderbuik spuien bij gebrek aan argumenten.
1. Het OM vond dat niet nodig, maar werd gedwongen te veevolgen door een onzalige beschikking van een politieke rechtbank.

2. De opiniedelicten in de Nl strafwet zijn rechtstreeks verwant aan het beruchte art. 58 van de Sovjetstrafwetgeving. De PvdA juicht dat soort wetgeving altijd hard toe, en zet het ook in elkaar.

Cohen valt verder te vervolgen ogv landverraad.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_92431952
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hitler heeft met zijn beleid de systematische slachting van een compleet ras op poten gezet. Links, die beleid heeft gemaakt in samenwerking met rechts, had niet als doel de samenleving te ontwrichten.
Impliciet doet Cohen hetzelfde wat Hitler in het begin van zijn carriere deed: joden het land laten uitvluchten.

Cohen is dus wel degelijk verantwoordelijk.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:39:32 #278
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92432188
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

1. Het OM vond dat niet nodig, maar werd gedwongen te veevolgen door een onzalige beschikking van een politieke rechtbank.

2. De opiniedelicten in de Nl strafwet zijn rechtstreeks verwant aan het beruchte art. 58 van de Sovjetstrafwetgeving. De PvdA juicht dat soort wetgeving altijd hard toe, en zet het ook in elkaar.

Cohen valt verder te vervolgen ogv landverraad.
Echt... _O-

Het is gewoon zielig aan het worden. Nou ja, worden...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_92432220
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat in godsnaam ruiken. Ik ben toch geen criminoloog? En die reden is nou eenmaal niet eenduidig?
Aha, dus je hebt geen enkele visie op de problematiek rondom de multiculturele samenleving? En toch stem je op de eerste de beste (linkse) partij? Als je zelf geen visie hebt, hoe weet jij dan of de oplossing van die linkse partij waarop jij stemt de juiste is?

quote:
Maar ik dacht juist dat dit een troll-topic was. Of ben je serieus wanneer je schrijft dat je Cohen wilt opsluiten.
Natuurlijk ben ik serieus. Ik pleur geen dingen voor de lol hier neer. Ik voel me zelf ook slachtoffer van het beleid van Cohen. Namelijk dat etnische groepen die probleemloos in NL leven, ook de dupe zijn van de spanningen allochtoon-autochtoon.
pi_92432258
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:36 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Impliciet doet Cohen hetzelfde wat Hitler in het begin van zijn carriere deed: joden het land laten uitvluchten.

Oh? Nou, deze jood is gevlucht voor Wilders, morgen maar even een OvJ waarschuwen dat Wilders wegens landverraard vervolgd moet worden.
pi_92432266
quote:

[..]

Hoe doet Cohen dat precies? Verder kun je iemand onmogelijk vervolgen voor het land uitjagen van bevolkingsgroepen. Tenzij er sprake is van discriminatoire wetgeving en in dat geval wordt de complete staat verantwoordelijk gehouden. Maar goed, verder slaat het natuurlijk nergens op wat je zegt. Hitler joeg joden het land uit door hen allerlei beperkingen op te leggen, Cohen doet dat niet en dat hij zelfs niet kunnen als hij dat zou willen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92432387
quote:
3s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Aha, dus je hebt geen enkele visie op de problematiek rondom de multiculturele samenleving? En toch stem je op de eerste de beste (linkse) partij? Als je zelf geen visie hebt, hoe weet jij dan of de oplossing van die linkse partij waarop jij stemt de juiste is?
Hoe weet jij dat de partij van jouw keus wel de juiste is? Verder kijk ik verder dan de benadering van criminaliteit. Maar ik begrijp dat jij het antwoord hebt gevonden op de vraag die mensen al eeuwen bezighoudt; waarom wordt iemand crimineel?

quote:
Natuurlijk ben ik serieus. Ik pleur geen dingen voor de lol hier neer. Ik voel me zelf ook slachtoffer van het beleid van Cohen. Namelijk dat etnische groepen die probleemloos in NL leven, ook de dupe zijn van de spanningen allochtoon-autochtoon.
Klaag hem aan, zou ik zeggen.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:43:01 #283
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_92432421
-edit-

[ Bericht 51% gewijzigd door du_ke op 06-02-2011 21:59:33 (gadverdamme) ]
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_92432429
Vraagje, mag Wilders ook vervolgd volgens Zienswijze als moslims vanwege zijn uitlatingen het land verlaten?

Durf te wedden dat we daar veel meer bewijzen voor kunnen vinden als dat joden wegens Cohen het land verlaten.
pi_92432456
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh? Nou, deze jood is gevlucht voor Wilders, morgen maar even een OvJ waarschuwen dat Wilders wegens landverraard vervolgd moet worden.
Wilders komt juist op voor de joden en poogt antisemitisme aan te pakken. Dat jij het land bent uitgevlucht oke, maar dat komt niet omdat Wilders de joden nadelig discrimineert.

Cohen echter zorgt ervoor dat joden het land uitvluchten. Precies wat Hitler ook deed toen zijn partij net aan de macht kwam. (het in de gaskamers gooien gebeurde pas veel later).
pi_92432600
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
Vraagje, mag Wilders ook vervolgd volgens Zienswijze als moslims vanwege zijn uitlatingen het land verlaten?
Als er daadwerkelijk moslims om die reden het land uitvluchten, dan moet Wilders' beleid zeker aan de rechtbank getoetst worden. Maar goed, Wilders heeft landelijk geen macht. Cohen is wel in A'dam macht gehad, dus het lijkt mij het beste dat we eerst Cohen's beleid door de rechtbank laten toetsten.
pi_92432731
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Als er daadwerkelijk moslims om die reden het land uitvluchten, dan moet Wilders' beleid zeker aan de rechtbank getoetst worden. Maar goed, Wilders heeft landelijk geen macht. Cohen is wel in A'dam macht gehad, dus het lijkt mij het beste dat we eerst Cohen's beleid door de rechtbank laten toetsten.
Je beseft dat de burgemeester geen beleid maakt?
pi_92432799
quote:

[..]

Aha en hoe heeft Halsema meer macht gehad dan Wilders in de kamer?
Immers die moet wel vervolgd worden en Wilders kan geen kwaad gedaan hebben volgens jou...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92432849
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Daar is echt geen speld tussen te krijgen. In Amsterdam is het 1938 all over again. En Cohen stond aan het roer en zag dat het goed was. De politie werd nog eens extra geinstrueerd de Marokkaanse straatschenders waar nodig met raad en daad terzijde te staan, en de andere kant op te kijken als de joden werden lastig gevallen.

De Marokkaanse straatschenders vormen de SA van de PvdA.
De linksen proberen hun falen af te reageren door telkens Wilders en de PVV te bashen.

Daardoor zijn ze blind voor de problematiek die zijn ontstaan uit het beleid van de linkse Cohen. Hitler stopte de joden ook niet meteeen in de gaskamers, dan was pas veel later. In het begin zorgde hij ervoor dat de joden "slechts" het land uitvluchtten. Wat te denken als Cohen daadwerkelijk landelijke macht heeft, zullen joden anno 21e eeuw dan nog meer getreiterd worden? Wilders heeft een zeer goed punt door te stellen dat Cohen aan de macht een landelijke bedreiging is.
pi_92432920
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De linksen proberen hun falen af te reageren door telkens Wilders en de PVV te bashen.

Daardoor zijn ze blind voor de problematiek die zijn ontstaan uit het beleid van de linkse Cohen. Hitler stopte de joden ook niet meteeen in de gaskamers, dan was pas veel later. In het begin zorgde hij ervoor dat de joden "slechts" het land uitvluchtten. Wat te denken als Cohen daadwerkelijk landelijke macht heeft, zullen joden anno 21e eeuw dan nog meer getreiterd worden? Wilders heeft een zeer goed punt door te stellen dat Cohen aan de macht een landelijke bedreiging is.
Cohen wil zichzelf in de gaskamer flikkeren? Maar noem eens wat antisemitische beleidspunten die Cohen heeft geintroduceerd.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:50:11 #291
66444 Lord_Vetinari
pi_92432928
quote:

[..]

Je bent op de hoogte van een kleine trivialiteit die we 'gedoogakkoord' noemen?
pi_92432932
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat de burgemeester geen beleid maakt?
Je beseft dat hij wel de hoofdverantwoordelijke is?
pi_92432963
quote:

[..]

Oh, DAN heeft Wilders ineens geen macht maar Halsema wel? Wat ben je toch een enorme hypocriet.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:51:49 #294
66444 Lord_Vetinari
pi_92433046
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je weet dat je poep praat? Dat naast de Gemeenteraad het gehele College de verantwoordelijkheid draagt en niet de burgemeester?
pi_92433086
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het college van b en w, en in het bijzonder de wethouders, is verantwoordelijk. Je ziet bijvoorbeeld zelden een burgemeester opstappen als gevolg van wanbeleid.
pi_92433337
quote:

[..]

Er zijn veel meer moslims die vluchten voor het politiek klimaat... Moeten al die foute fokkers dan gestraft worden ?

Maar wat doet Cohen dan hetzelfde als Hitler ?
Hitler zat haat te prediken tegen joden... Cohen is zelf joods en doet dat niet.
En welke meningen van Cohen wil je dan verbieden ?
pi_92433339
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat de partij van jouw keus wel de juiste is? Verder kijk ik verder dan de benadering van criminaliteit.
Omdat ik wel een visie heb omtrent criminaliteit in de multiculti samenleving. Daardoor stem ik ook op een partij: ik heb m'n eigen ideeen en visies, en stem op de partij die er het dichtste bij in de buurt zit.

quote:
Maar ik begrijp dat jij het antwoord hebt gevonden op de vraag die mensen al eeuwen bezighoudt; waarom wordt iemand crimineel?
In een rijk land als Nederland komt dat door:
- Erbij willen horen
- Hebberigheid
- Jaloezie
- Luiheid. Of in andere woorden: niet zelf weten hoe (veel) geld te verdienen op een legale manier.

quote:
Klaag hem aan, zou ik zeggen.
Mocht er een rechtse wind blijven waaien, dan zal ik er zeker voorstander van zijn. Het is van de zotte dat de etnische groepen die wél probleemloos in NL leven, ook de dupe zijn, doordat een paar linkse pineuten hun eigen dogma's niet opzij kunnen zetten.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:57:57 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92433512
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je lult weer naar dat je verstand hebt. Wilders staat voor de rechter omdat in onze rechtsstaat mensen ergens aangifte van kunnen doen en het OM vervolgens besluit of er tot vervolging wordt overgegaan. Blijkbaar vond het OM dat in dit geval nodig. Wat Cohen en dergelijke daarmee te maken hebben, zie ik even niet, maar dat zul je me ongetwijfeld van onder je aluhoedje gaan uitleggen, met verwijzing naar de linkse kerk, linkse elite, samenzweringen, grachtengordel en wat voor onzin jullie in dit soort gevallen verder nog vanuit de onderbuik spuien bij gebrek aan argumenten.
Het mag wel duidelijk zijn dat een eventueel tribunaal niet plaats kan vinden onder ons huidige rechtstelsel, met onze huidige grondwet of onze huidige rechters. Want anders kan er geen sprake zijn van een andere veroordeling dan vrijspraak.
Conform de Nederlandse wet hebben ze namelijk helemaal niks illegaals gedaan en kunnen dus ook niet veroordeeld worden.
The End Times are wild
  zondag 6 februari 2011 @ 21:58:05 #299
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_92433523
quote:
Het is van de zotte dat een grote aantallen leden van bepaalde etnische groepen die wél probleemloos in NL leven, ook de dupe zijn, doordat een paar rechtse pineuten hun eigen dogma's niet opzij kunnen zetten.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_92433648
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het mag wel duidelijk zijn dat een eventueel tribunaal niet plaats kan vinden onder ons huidige rechtstelsel, met onze huidige grondwet of onze huidige rechters. Want anders kan er geen sprake zijn van een andere veroordeling dan vrijspraak.
Conform de Nederlandse wet hebben ze namelijk helemaal niks illegaals gedaan en kunnen dus ook niet veroordeeld worden.
Nee, kut he, zo'n rechtsstaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')