Hou nou maar op hieroverquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn geval dus niet.. Snappie??
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
ik zie me niet zo snel met een 15 jaar oudere vrouw![]()
![]()
Ok, je vat 'm nu.. 16 jaar verschil kan NIETquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor relaties, max 5 jaar, ONS 18+![]()
Als ik 35 was, was 20 nog steeds mijn ondergrensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn geval dus niet.. Snappie??
ik ben soms ook 20 hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben zo oud als mijn parnter wil dat ik ben
MPGquote:
ik viel ook altijd op blond en dat kan ik mijn vrouw ook niet echt noemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Misschien stom, maar zijn grenzen niet gewoon iets waar je denkt dat je voorkeur tussen valt? Wat nu als een persoon 2, 3 of 10 jaar ouder is dan wat jij als grens hebt gesteld? Ik denk niet dat je kan bepalen dat je alleen op personen van 25 - 50 jaar verliefd word. Ik dacht ook altijd een voorkeur te hebben voor blondines en relatief slanke en onschuldig ogende meisjes. Mijn laatste scharrel viel dus duidelijk niet in die categorie.
Ik maakte toch ook grapjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, je vat 'm nu.. 16 jaar verschil kan NIET
Ik ben het helemaal met je eens (behalve dan dat ik een andere voorkeur hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Misschien stom, maar zijn grenzen niet gewoon iets waar je denkt dat je voorkeur tussen valt? Wat nu als een persoon 2, 3 of 10 jaar ouder is dan wat jij als grens hebt gesteld? Ik denk niet dat je kan bepalen dat je alleen op personen van 25 - 50 jaar verliefd word. Ik dacht ook altijd een voorkeur te hebben voor blondines en relatief slanke en onschuldig ogende meisjes. Mijn laatste scharrel viel dus duidelijk niet in die categorie.
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens (behalve dan dat ik een andere voorkeur heb) het gaat om de persoon, en als die toevallig 19 of 47 is, so be it!
Tsja, veilig getrouwd he??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens (behalve dan dat ik een andere voorkeur heb) het gaat om de persoon, en als die toevallig 19 of 47 is, so be it!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel ook altijd op blond en dat kan ik mijn vrouw ook niet echt noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |