Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kunnen we Ikea wel overslaan, dat past gewoon niet eens meer in de auto man!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij probeert me nu gewoon op je luchtbed te krijgen he?
Richting 50??quote:
Met caramel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, koffie, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
St is 1 jaar ouder dan ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Richting 50??
JIJ?? (ja, ja, ja, je bent al getrouwd.. So???)
getrouwd zijn is ook maar een papiertje immersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Richting 50??
dat wordt leuk op de A28quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oh, wachtIk moet natuurlijk de hele weg met twee handen EN mijn tieten aan het stuur, anders waaien we van de weg
Ja, maar ik zou ook mijn massagekussen meenemen, en we moeten ook nog wel op plekken parkeren waar alles nog in de auto zit en dan heb ik liever niet dat er een halve winkel aan goodies te zien isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuurlijk welOf wil je een bankstel kopen?
![]()
De achterbank heeft ook plekDus past heus wel
Wat is JOUW bovengrens??quote:
Dat is ook 15 jaar ouder..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Richting 50??
okeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]heul niet
Ik moest gwn keihard lachen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij probeert me nu gewoon op je luchtbed te krijgen he?
als het maar een hartslag heeft?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:19 schreef Stuart het volgende:
Leeftijd kan me niet zoveel schelen eigenlijk
Pas op he, ik doe het zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getrouwd zijn is ook maar een papiertje immers![]()
Ja, daar voelt niemand wat van dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Richting 50??
Oh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou ook mijn massagekussen meenemen, en we moeten ook nog wel op plekken parkeren waar alles nog in de auto zit en dan heb ik liever niet dat er een halve winkel aan goodies te zien is![]()
Ach nou ja, komt ook wel goed
Mijn bovengrens? Pfoeh, ligt ook aan de persoon zelf denk ik. Ik val altijd al op ouder, maar ik denk max 15 jaar ouder, tenzij iemand heel leuk isquote:
Nee, meer dat het me niet zoveel kan schelen of iemand nou 20 of 35 isquote:
dan ben ik net niet te oud jeuj, eindelijk eens niet te oudquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar voelt niemand wat van dus![]()
Ik heb nooit nagedacht over een bovengrens eigenlijk...45 misschien, geen idee!
Het zou gek zijn als je op 44 jarigen zou vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het verkeerd als ik op 14-jarigen val?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |