okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is
Ah. is dat het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is
okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
Ja ja, dat is wel logisch ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is????quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef chroestjov het volgende:
Maar had je niet het idee dat je dacht dat je het pakketje, omdat het 7 uur was, misschien niet het lettertype had waarom de bel ging?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]dit komt natuurlijk nooit meer goed met je topic
Verloren zaak inderdaad. Net als het pakketje wat ik verstuurd hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]dit komt natuurlijk nooit meer goed met je topic
Hatelijk ja. Helaas kunnen pakketjes niet per mail en willen sommige bedrijven nog een aangetekende brief voor sommige zaken.quote:
Onderwaterweegschalen zijn zó nauwkeurigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:31 schreef Albertson het volgende:
Onderwaterweegschaal bij de dokter of "Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?" iemand?
welke randdebiel heeft dat geschreven?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is????
Wat is "de kade van de lettertype"?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt
Kade is een smoutletterfamilie die op dit moment bestaat uit drie gradaties met bijpassende cursieven. In de nabije toekomst worden daar nog een extra vette en een lichte variant aan toegevoegd. Alle gradaties hebben ongeveer gelijkwaardige side-bearings. Wanneer de letters vetter worden ligt hun gewicht naar verhouding meer in de binnenruimten van de tekens.quote:
Ach ja, dat is bijna standaard tegenwoordig. Dat jij ruzie met die buren hebt, is klote voor je maar het gebeurt vaker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef Mz87 het volgende:
Terechte klacht vind ik... Net als dat ze je pakketje van over de ¤200,- bij de buren bezorgen met wie je toevallig ruzie hebt... Of een ander pakketje in de verkeerde straat bezorgen en stellig beweren dat het allemaal goed is gegaan terwijl zelfs mijn handtekening was vervalst.
Dit moet ik gewoon gequote hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
hoezoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Dit moet ik gewoon gequote hebben
Wordt ik van de week gebelt door een persoon over schade met een auto en bla bla. Hij had brief verstuurd een week geleden. Wij nix gehad ( me moeder is zelfspostbode) en hij stug volhouden ja meneer hij is verstuurd dus je MOET hem hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef BlackLining het volgende:
... nog binnen 24 uur én twee keer per dag kwam
Man man man, wat een drama. "Nee sorry meneer, uw pakket is kwijt.", "Oh die brief? Die hebben we vorige week al verstuurd. Nog niet ontvangen?", "Tja,dit moeten we uiterlijk morgen hebben. U had het dus eigenlijk 3 dagen geleden op de post moeten doen."
Wat een doffe ellende
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wordt ik van de week gebelt door een persoon over schade met een auto en bla bla. Hij had brief verstuurd een week geleden. Wij nix gehad ( me moeder is zelfspostbode) en hij stug volhouden ja meneer hij is verstuurd dus je MOET hem hebben.
Debielen
Brieven versturenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef BlackLining het volgende:
... nog binnen 24 uur én twee keer per dag kwam
Man man man, wat een drama. "Nee sorry meneer, uw pakket is kwijt.", "Oh die brief? Die hebben we vorige week al verstuurd. Nog niet ontvangen?", "Tja,dit moeten we uiterlijk morgen hebben. U had het dus eigenlijk 3 dagen geleden op de post moeten doen."
Wat een doffe ellende
masterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |