Nooit geweten dat zij daar achter zatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Art vond ik altijd wel best. Met Dude heb ik echt slaande herrie gehad. Toch was zij het die een jaar later hoogstpersoonlijk 4000 euro sponsoring voor ons Rondje Nederland regelde
Dat vind ik ook wel raar jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar is dat dat het ene wel loopt en klikt en het andere weer niet
Dat bestaat nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het te 'kliekerig' werd maar meneer Symp weet daar alles van
Want toen kwam The Lounge![]()
![]()
Ik weet het ook niet precies maar ik denk dat het te besloten was geworden ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k wil het er niet meer over hebben
En ik weet het ook niet precies meer
Ja, die reeks ken ik wel maar daar heb ik nooit in gepost omdat ik me daar te jong voor voeldequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bestaat nog steeds trouwens.
Overigens was de GCSC ook alweer een opvolger ergens van, namelijk de 30/40ers slowchat. Toen was D. er ook al bij, hè D.?
ja er waren er een paar die het als prive eigendom gingen beschouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies maar ik denk dat het te besloten was geworden ofzo
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja er waren er een paar die het als prive eigendom gingen beschouwen
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bestaat nog steeds trouwens.
Overigens was de GCSC ook alweer een opvolger ergens van, namelijk de 30/40ers slowchat. Toen was D. er ook al bij, hè D.?
Ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef de jopen van je vrouw niet te proeven
hmmmm dat gebeurt hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja er waren er een paar die het als prive eigendom gingen beschouwen
Picsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff "neus poederen" (in de ouderwetse zin des woords)
ik denk niet dat zijn vrouw Jopen heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
die slapen ook alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was in ONZquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En daarvoor was Nachtbar, of zat daar nog iets tussen?
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat zijn vrouw Jopen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |