Ach, wie is niet vreemd?quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
hmmm flesje Jopen bier hoge gisting opengetrokken
Nu moet ik echt huilenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemdquote:
Alles is relatiefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je het bekijkt
Dude was tof en Art een beetje apart welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
De GCSC was anders. Meer verdeeld. Ik vond Duderinnetje en Artyshock altijd een beetje vreemd![]()
Cheers!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Hoezo?? Aan het gewone kraanwater nu?quote:
ik zeg niet niet vreemd hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemd![]()
Daarom, maar toch vind ik bepaalde dingen wel goed genoeg om voor waar aan te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemd![]()
[..]
Alles is relatief![]()
Is Dude nog actief eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dude was tof en Art een beetje apart wel
Dude had een gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Meet?? Ik doe ook meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we gaan er gewoon snel een (of meer) samen drinken
Ik heb die gebruiksaanwijzing nooit gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dude had een gebruiksaanwijzing
Ik weet nog dat we elkaar in het begin niet zo lagen, maar later vond ik haar echt leuk
Ohquote:
nee dat niet, maar ik ben misschien wel de allergrootste Jopen fan die er isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?? Aan het gewone kraanwater nu?
Die hield ze voor jou verborgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb die gebruiksaanwijzing nooit gevonden![]()
dealquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we gaan er gewoon snel een (of meer) samen drinken
Ja, laten we snel eens meetenquote:
waarom is de GCSC gestoptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Door de GCSC heb ik Es70 en Flash ontmoet
Ik...eh....geen commentaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Door de GCSC heb ik Es70 en Flash ontmoet
Ik ken het niet eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik ben misschien wel de allergrootste Jopen fan die er is
Niet veel meer hoor, maar wel iets jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fles er meer van wist?
Weet dat ie in het ziekenhuis heeft gelegen, en daarna kennelijk andere 'behoeftes' heeft gehad
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, laten we snel eens meeten![]()
Ik geloof dat het te 'kliekerig' werd maar meneer Symp weet daar alles vanquote:
Dan had ik dat bij het rechte eindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet veel meer hoor, maar wel iets ja
Het begin van het eindequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het te 'kliekerig' werd maar meneer Symp weet daar alles van
Want toen kwam The Lounge![]()
![]()
ow dat heb ik wel eens gezien jahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijkquote:
Art vond ik altijd wel best. Met Dude heb ik echt slaande herrie gehad. Toch was zij het die een jaar later hoogstpersoonlijk 4000 euro sponsoring voor ons Rondje Nederland regeldequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
raar is dat dat het ene wel loopt en klikt en het andere weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk
k wil het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |