quote:
ben benieuwd hoe jou kleintje gaat hetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel succes met namen bedenken.
Ik ga er vannacht wel over dromen want ik moet er echt een gaan bedenken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je, ergens lijkt t me wel heel schattig, zoiets kleins, wat je zelf gebakken hebt, wat later leert lopen, en lezen en zwemmen, en fietsen en en en
dat heb jíj gebakken, iets van jóú,
maar t lijkt me zo moeilijk om een naam te vinden
Poging doen tot maken is leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoor
ah joh, dat doet de natuur tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoor
Welterustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
idd trachten te maken isquote:
Nee, niet eensquote:
Daarom ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of er hier wel eentje komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij oefenen nietquote:
Naja, alsof je die elke dag ziet of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
En ik vind Kick voor een jongetje leuk.
Maar zo heet het buurjongetje van mijn ouders al.
Jakobquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, alsof je die elke dag ziet of zo![]()
Ik vind Jakob voor een jongen zo leuk, maar echt, daar ging die homo heeeelemaal van over de rooie
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of er hier wel eentje komtMaar dat zal ik op een gegeven moment wel voor lief gaan nemen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze wel
Nee ik zie hem niet elke dag, maar toch zou ik dat dan niet kiezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, alsof je die elke dag ziet of zo![]()
Ik vind Jakob voor een jongen zo leuk, maar echt, daar ging die homo heeeelemaal van over de rooie
ze naaien t ook nog wel voor jequote:
Of ze rukken het eruit met een tang of een pompquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze wel
quote:
Ach joh, lachen juistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
David vind ik ook een hele mooie naam maar ja, zo heet mn baas. dat zou zo dubieus zijn
Dus je kan gewoon zwanger raken?quote:
In theorie; jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon zwanger raken?![]()
En ik heb het er gewoon niet over, wil mensen niet het beeld opdringen van een Goodbye die even bezig is(maar nu toch gedaan, sorry folks!
)
Dat doe je nu meer dan door te zeggen: "ja maken isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb het er gewoon niet over, wil mensen niet het beeld opdringen van een Goodbye die even bezig is(maar nu toch gedaan, sorry folks!
)
Whut?quote:
Vind jij, ik vindt dat net zo "erg"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe je nu meer dan door te zeggen: "ja maken is"
nietus!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
In theorie kan iedereen die seks heeft zwanger raken toch?
Oh, sorry GBquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vind jij, ik vindt dat net zo "erg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoe moet ik weten dat jij seks hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
In theorie kan iedereen die seks heeft zwanger raken toch?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, sorry GB
Ik heb nooit een visueel beeld erbij eigenlijkZie, nu krijg jij dat ook élke keer als iemand zoiets zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus!
kerels niet, en Grieks ook niet
Maar als je vraagt of ik te kort kom en ik zeg nee...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat jij seks hebtVoor zover ik weet heb je geen relatie en over eventuele scharrels vertel je ook niet volgens mij
En bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, nu krijg jij dat ook élke keer als iemand zoiets zegt
Zij is in elk geval een stuk aardigerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
WTF had die vent van Tatjana achter de bank?
Rare krabpalen of zo?
Hijs wel leuk dees
Ja oké, nu ben ik op de hoogtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je vraagt of ik te kort kom en ik zeg nee...
You're welcomequote:
Nah, niet echt voor de lol, maar ook geen kans op meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oké, nu ben ik op de hoogte![]()
Maar is er kans op meer of is het alleen voor de lol?
Que? Als het niet leuk is, waarom zou je dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, niet echt voor de lol, maar ook geen kans op meer
welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog, ik ga plat
morgen ff op en neer naar Roermond avondje fotograferen
Ik bedoel meer dat het niet alleen voor de lol isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que? Als het niet leuk is, waarom zou je dan?
Ja, nou... om gewoon lol mee te hebben ja.quote:
Mij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nou... om gewoon lol mee te hebben ja.
Maar hij zou tot mijn navel komen denk ik
Oh, ik snap het denk ik wel? Kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het niet alleen voor de lol is
Maar meer zit er ook niet in
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef indaha het volgende:
[..]
welterusten en ik ga er ook vandoor
Ach, c'est la vie hequote:
Arm kindquote:Ik kijk niet Greys, hier staat de nabeschouwing van Ajax op
Nee dat was echt te foutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik hou alleen niet van dat gelal in een microfoon in de kroeg wat die eerste deed
Omdat ie het vaak schijnt te doen.
Tat vindt deze leuker
Jaaaaaa, wat een slapjanusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh wat een onvoorbereide eikel dit
"Hoeveel koffie kan je drinken???"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wat een slapjanus![]()
Hij laat alles aan haar over
Zolang je jezelf maar niet laat tegenhouden en de verhoudingen scheef groeienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, c'est la vie he
[..]
Arm kind
LOPEN?quote:
Ik snap echt niet dat hij meedoet aan dat programma en dan NIETS bedacht heeft.quote:
Psies ja, faalneus!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat hij meedoet aan dat programma en dan NIETS bedacht heeft.
Ga dan naar Artis ofzo voor mijn part.
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar niet laat tegenhouden en de verhoudingen scheef groeien
Heeft ze nou een relatie in het echt nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh is dit die van de voorstukjes waar ze ineens hand in hand zit?
Geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft ze nou een relatie in het echt nu?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
En ik vind Kick voor een jongetje leuk.
Maar zo heet het buurjongetje van mijn ouders al.
Aan de andere kant zijn er heel veel jonge moeders die er echt zijn voor hun kinderen en ook veel oudere moeders die er ook niks van bakken. Tis gewoon een kwestie van mazzel hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien sneu, maar liever ouders die ouder zijn en er voor een kind zijn, als mensen die een kind op de wereld zetten en er vervolgens niet voor een kind zijn
Ja dat heb ik dus ook, maar schijnbaar valt zij dr wel voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh ik zag dat huis niet.
Nou ja ik keek wel, maar ik zag het niet
Ik zou helemaal de (foute) kriebels krijgen van zo'n type. Weet niet waarom precies. Door dat geleuter over dat ie zo'n gevoelsmens is denk ik.
Creap to the max hequote:
Nou dan vond ik die eerste die aan het zingen was nog leukerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch met al die mannen die zonodig moeten zingen?
Ze moet het anders zeggen idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat vind ik dus wel echt heel erg onbeschoft van dr , hoe ze over die vis doet elke keer
Da's minstens zo onbeschoft als haar gezeik over het etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha snollekleding gekocht voor dr
Je vergeet nog een 'blinde ziet'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Wat een weirdo.
Ze houdt gewoon een beetje van me.
Nou, een blinde ziet blinde ziet nog van niet
Mn moeder zou me volkomen terecht een klap geven als ik dat zou flikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moet het anders zeggen idd.
'Je denkt toch niet dat ik dit ga eeeeeetuhhhhhhhh????'
Gatver, die kerel die vindt dat ze een jurkje aan moet dat hij gekocht heeft.
Crap, ik zit echt blind te typen en met open mond naar de tv te kijkenquote:
En dat witte joggingpak van hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhh, dit is echt de 14e keer dat ze zegt dat ie van d'r af moet blijven.
En hij blijft het maar doen.
Ahahahahhaaaaaaaa, ik dacht dat je hem nadeedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, ik zit echt blind te typen en met open mond naar de tv te kijken
Nee, ik zat echt ff te staren naar die tv, wat een vent zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahahahahhaaaaaaaa, ik dacht dat je hem nadeed
Met zijn ge-herhaal.
Nou ik dus ook, serieus!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef vamperotica het volgende:
Wat zal die blij zijn dat de cameramensen erbij zijn! Ik zou doodsbang wroden als ik alleen met zo'n vent was!
Die had van mij dus echt echt al lang een dreun gehad en ik was meteen pleite geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef vamperotica het volgende:
Wat zal die blij zijn dat de cameramensen erbij zijn! Ik zou doodsbang wroden als ik alleen met zo'n vent was!
Een enge opdringerige creap jaquote:
Naja, zo vond ik m wel leuk hoor, en je hoeft toch niet mee als ie gaat zingenquote:
quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Lol.. die eerste had gewoon in het lijf van de tweede meoten zitten!
Nee maar volgens mij valt ze verder niet op hem. Ze kiest hem niet omdat ze hem zo aantrekkelijk vindt nu denk ik, gewoon omdat die andere twee zo erg waren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, zo vond ik m wel leuk hoor, en je hoeft toch niet mee als ie gaat zingen
Inmiddels is alles afgelopenquote:
He fuck, komt ie weer aankakken precies als het programma af isquote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de pc es uitzetten zo, en kijken of ik al kan slapen.
Morgen naar kantoor, ik neem alle honden maar mee, komen ze ook nog es ergens en doen we meteen wandelingetjes en als het droog is kunnen ze nog ff spelen op de parkeerplaats.
Ik ben benieuwd hoe laat ik wakker word, ik zal maar geen valium meer nemen
Slaap lekker.. Misschien juist wel ff nog met een valiumpje? Helpt ook even je lijf ontspannenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de pc es uitzetten zo, en kijken of ik al kan slapen.
Morgen naar kantoor, ik neem alle honden maar mee, komen ze ook nog es ergens en doen we meteen wandelingetjes en als het droog is kunnen ze nog ff spelen op de parkeerplaats.
Ik ben benieuwd hoe laat ik wakker word, ik zal maar geen valium meer nemen
Neeeeeee, ik val er niet eerder van in slaap maar ik word er wel amper wakker van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Slaap lekker.. Misschien juist wel ff nog met een valiumpje? Helpt ook even je lijf ontspannen
Hoi, heb je nog een leuk liedje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
He fuck, komt ie weer aankakken precies als het programma af is
Doe mij er maar 1 danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik val er niet eerder van in slaap maar ik word er wel amper wakker van!
Vanmiddag schrok ik pas na enen wakker
In de categorie zó fout dat het weer leuk isquote:
Ik heb Qwea laatst een hele strip gestuurd, en ik heb nu zelf een halve op, de rest zal ik maar bewarenquote:
Het is hier echt een dealer SC.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Qwea laatst een hele strip gestuurd, en ik heb nu zelf een halve op, de rest zal ik maar bewaren
Lined up after Amy, it better be goodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
In de categorie zó fout dat het weer leuk is
(Jij vindt het afschuwelijk)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt best wel goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Jij volgt het ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij volgt zo ongeveer elke serie, maar Glee niet.
WHYYYYY
Ze zingen alles echt zelf.
Nee maar ik heb er nu drie gezien op tvquote:
KIJK NOU HOE CUTE!quote:
Okay, ik ga mijn Cake even uitzetten.quote:
Ja geweldig nr, de clip ken ik niet, maar de tekst is geeeeeeniaaaaaaaalquote:
Allebei op 'Stop' en nu een liedje dat jij wilt horen!quote:
Daar krijg je spijt vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Allebei op 'Stop' en nu een liedje dat jij wilt horen!![]()
Denk ik
Dat trek ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van
Hier, met Gwyneth die ook zingt
So come on, come on, get it onquote:
Ik ben laatst meegeweest met Zusje voor een uitgebreide echo, wel heel gaaf om echt alles te kunnen zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Was voor de echo. Ze kon anders alles niet goed opmeten. Hoe de baby in de buik normaal ligt maakt niks uit ze draaien toch tig keren per dag.
Zowel vriend als ik slapen vaak op onze buik. Dus van een vreemde heeft ie het niet.
Daar tussen in; ze had de 20 weken echo gehad en toen werd haar gevraagd of ze als proefpersoon wilde dienen voor een echoscopiste in opleiding.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
De 20wk echo of de 30wk echo?
Het gaat idd wel snel ik kan mij nog zo goed herinneren dat ik positief testte en nu ben ik al 21wk met een heus buikje.
Je ziet zo wel prachtig het ruggetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Eerst lag het zo tijdens de echo dus moest het gedraaid worden. En dat ging niet zo vrijwillig.
Ik ook niet. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh trouwens![]()
Ik hoef vandaag lekker helemaal de deur niet uit, dus ik ga lekker aan het opruimen, sorteren en inrichten
Greysiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Geknipte Bink, check!
Geborstelde Boor, check!
Ze zijn weer knap ende onweerstaanbaar.
Ja en dat zal ik een keer voor je filmen, je weet niet wat je zietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greysie![]()
Heb je Bories nagels ook gedaan?
Ja goed! Wel druk en wat extra reistijd, dus had sinds tijden weer dat ik gister echt best wel moe was en blij dat het weekend wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Hoe bevalt de nieuwe baan?
En hebben jullie inmiddels al weer huissies bezichtigd?
Leuk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goed! Wel druk en wat extra reistijd, dus had sinds tijden weer dat ik gister echt best wel moe was en blij dat het weekend was![]()
En nee, we hebben voor we vorige week naar het feessie van mn werk gingen eentje bekeken. Die was wel leuk, maar qua onderhoud niet zo geweldig. En we hebben nog een andere waar we willen gaan kijken maar die zijn ook weer wat lastig met tijden. En ik kan nu dus ook wat lastiger zo ff uurtje weg.
Nee precies, dat denk ik ook. Zo'n eerste week is gewoon ff net wat inspannender, hoop nieuwe gezichten, nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
En als je eenmaal in dit werkritme zit en een beetje bent ingewerkt, ben je vast niet meer zo deaud als je thuiskomt
Ik kon hem destijds ook in mijn eentje in bad doen en douchen, dat was ook al een unicumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Boor is echt een homo hé
"wowww dat ik dat kan"
Hier is het altijd een halve veldslagwant als je er een gehad hebt weet de ander wel al hoe laat het is
En Mips vond het vroeger ook niet erg, maar tegenwoordig spartelt ze ook tegen
ff laten bezinken en evt. nog een bezichtiging vragen, waarbij je een objectief iemand meeneemt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, dat denk ik ook. Zo'n eerste week is gewoon ff net wat inspannender, hoop nieuwe gezichten, nieuwe dingen.
En qua huizen is het even afwachten maar, die ene waar we vorige week keken had wel echt 'iets', zeg maar. Maar er waren ook minpunten. Maar goed, we hadden er meer een klik mee als met andere huizen die er bv. beter uitzagen maar waar dan toch het 'gevoel' ontbrak ofzo. Lastig uit te leggen
Wat maak jij je poes vaak en uitgebreid schoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon hem destijds ook in mijn eentje in bad doen en douchen, dat was ook al een unicum
Normaal heb je daar meerdere personen en een houdgreep voor nodig. Bij Boor was het genoeg om hem in zijn nek een beetje plat op de bodem van het bad te drukken.
En als hij een pil moet doe je zijn bekkie open, pil er in, bekkie weer dicht, grote ogen en slik.
Oren schoonmaken, ook geen punt. Schoonmaakspul er in, grote ogen 'wowwww' en dan met een doekje weer schoonmaken.
Een natte doek over Boor heen halen vindt hij ook goed na het borstelen
Homootje
Nah ik denk het niet, er waren toch teveel dingen waar gewoon nog wat aan moest gebeuren. Slechte isolatie, enkel glas, onderhoud op sommige plekken niet zo best, klein balkon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff laten bezinken en evt. nog een bezichtiging vragen, waarbij je een objectief iemand meeneemt.
Klik = goed!
Dat hoort zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat maak jij je poes vaak en uitgebreid schoon
Afgezien van borstelen doe ik op hygienisch gebied eiks niets met m'n poessiesquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik kon net filmen en knippen tegelijk, even uploaden
Borstelen wil Buffy hier niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Afgezien van borstelen doe ik op hygienisch gebied eiks niets met m'n poessies
Omdat je één ding niet met Boor kunt doen en dat is in een doos of draagbakje opsluitenquote:
Nageltjes, voor een nieuwe coupe stuur ik ze naar Deletequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Met knippen bedoel je de nagels? Of heeft Mips iedere 6 weken een nieuwe coupe?
Dat heeft Baileys ook vaak en laatst had ie dus echt groene prut.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy heeft trouwens wel vaak een beetje snotje in d'r ooghoek. Maarja, al 2x mee naar dierenartsen geweest maar die weten niet wat het is, en ze lijkt er zelf geen last van te hebben, tis ff met een wattenstijfje er langs en tis weer paar daagjes weg. Ze heeft ook druppels gehad enzo, maar het helpt allemaal geen flikker. Dus volgens de DA maar zo laten als ze er zelf geen last van lijkt te hebben en dr ogen gewoon goed zijn.
Mjah wij hadden druppels, maar dat hielp geen flikker. Dus de DA vond dat we het maar gewoon zo moesten laten. Najah, prima... als ze er zelf maar geen last van heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft Baileys ook vaak en laatst had ie dus echt groene prut.
Paar dagen zalfje in z'n oog en nu istie weer als nieuw
Ah okee, ik dacht dat je hem op geregelde tijden in bad deed of zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Omdat je één ding niet met Boor kunt doen en dat is in een doos of draagbakje opsluiten
Onderweg van het asiel naar huis (Zwolle --> Rotterdam) brak hij na 2 minuten al met veel geloei en gebrul uit dat draagding waarin ik hem mee kreeg. Toen heb ik nog net niet jankend bij Ingetje aan de telefoon gehangen, wat moet ik doehoennnnnnnn?
De oplossing was kat uit de doos en gewoon los op schoot, de hele weg
Maar toen hij een keer naar de dierenarts moest heb ik hem in zijn draagkoffer gestopt, alleen dat ging ook niet. Daar heb ik nog wel een filmpje van straksEn toen had hij zichzelf helemaal onder gepiest. Dus Boor in bad, gewassen, daarna laten drogen en los op schoot in de auto en los op schoot in de wachtkamer van de dierenarts. NIETS meer aan de hand, ik kon hem overal mee naar toe nemen, als ik hem maar niet opsluit.
Oh jaaaaa, dat filmpje ken ik nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je één ding niet met Boor kunt doen en dat is in een doos of draagbakje opsluiten
Onderweg van het asiel naar huis (Zwolle --> Rotterdam) brak hij na 2 minuten al met veel geloei en gebrul uit dat draagding waarin ik hem mee kreeg. Toen heb ik nog net niet jankend bij Ingetje aan de telefoon gehangen, wat moet ik doehoennnnnnnn?
De oplossing was kat uit de doos en gewoon los op schoot, de hele weg
Maar toen hij een keer naar de dierenarts moest heb ik hem in zijn draagkoffer gestopt, alleen dat ging ook niet. Daar heb ik nog wel een filmpje van straksEn toen had hij zichzelf helemaal onder gepiest. Dus Boor in bad, gewassen, daarna laten drogen en los op schoot in de auto en los op schoot in de wachtkamer van de dierenarts. NIETS meer aan de hand, ik kon hem overal mee naar toe nemen, als ik hem maar niet opsluit.
Nee hoor, in de 2,5 jaar dat ik hem heb alleen die ene keer in bad geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht dat je hem op geregelde tijden in bad deed of zo
Jawel, ik ga vandaag de eindemaand ff doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten jullie nou nog steeds allerlei pillen per post uit te wisselen![]()
En het is zaterdag hé oh-oh, dan hoef je niet naar kantoor
Ja dat had ik meteen afgeleerd toen, Boor ergens in stoppen. Die ziel dacht vast dat ie terug moest naar het asielquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
En ja, dat krijs filmpje van boor:x die ken ik ook nog wel ja...
Je moest toch rust houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, ik ga vandaag de eindemaand ff doen
Mehehehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
En dit is mijn leukste filmpje van Boor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
En dit is mijn leukste filmpje van Boor
Dat ben jij toch die dat blertquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:00 schreef Greys het volgende:
En hier samen met Bink in de sneeuw.
Boor blèrt ook echt zo naar Bink van 'kom dannnnnn'
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ben jij toch die dat blert
Ik ga niet mijn werk inhalen, ik ga ff een klusje klaren wat verder niemand kan, en als ik dat ongestoord kan doen zonder telefoon dan ben ik daar echt duizend keer sneller mee klaar dan tijdens het werken. Ik ben al 7 dagen niet geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moest toch rust houdenDus dan ga je je werk maar inhalen in het weekend?
Niemand is onmisbaar hé
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn werk inhalen, ik ga ff een klusje klaren wat verder niemand kan, en als ik dat ongestoord kan doen zonder telefoon dan ben ik daar echt duizend keer sneller mee klaar dan tijdens het werken. Ik ben al 7 dagen niet geweest![]()
Ik ben er denk ik in een paar uur klaar mee straks en het gaat al stukken beter dan het ging
Wat een prachtig beest is Boorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Maar later, dat dwingende MAUWWWWWWW, da's Boor
Zie, van zojuist, nagels knippen met Boor.
Wát een gevecht!
Aan het einde de 'wow!' blik.
's Zomers is hij op zijn mooistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat een prachtig beest is BoorIs ie net zo knuffelig als hij eruit ziet?
Nee, da's dus idd precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Whahaha het lijkt of Boor niet door heeft dat het zijn pootjes en zijn nagels zijn
Daar lijktie ook nog jonger/kleiner?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
's Zomers is hij op zijn mooistWant dan is hij lichter en zie je de stippels goed:
[ afbeelding ]
De eigenaars hebben hem niet eens zelf naar het asiel gebrachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is hij eigenlijk in een asiel terechtgekomen? Zo'n prachtig beest, snap ik niks van
Zo zag hij er afgelopen zomer ook weer uit. In de winter is hij wolliger en is zijn vacht niet zo mooi glad, ziet hij er ook wat dikker uit. En in de zomer als hij weer elke dag in de ren buiten mag, wordt hij weer glad en lichtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar lijktie ook nog jonger/kleiner?
jamaar dat kost geldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De eigenaars hebben hem niet eens zelf naar het asiel gebracht![]()
Dat hebben ze door een kennis laten doen. En die zei dat Boor heel lastig was en dat hij het hele huis onder plaste. Maar toen ze bij het asiel een testje deden bleek hij 'gewoon' blaasgruis te hebben, dus plassen deed zeer en toen durfde hij dus gewoon niet meer op de kattenbak.
Hij heeft een kuurtje van 2 weken gehad en in het asiel heeft hij nooit meer buiten de bak geplast en hier dus ook nog nooit, in 2,5 jaar... Die mensen hadden gewoon even de moeite moeten doen naar de dierenarts te gaan dus
Owja. Blij dat ie daar niet meer bij woont dus. Wat een idioten zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
De eigenaars hebben hem niet eens zelf naar het asiel gebracht![]()
Dat hebben ze door een kennis laten doen. En die zei dat Boor heel lastig was en dat hij het hele huis onder plaste. Maar toen ze bij het asiel een testje deden bleek hij 'gewoon' blaasgruis te hebben, dus plassen deed zeer en toen durfde hij dus gewoon niet meer op de kattenbak.
Hij heeft een kuurtje van 2 weken gehad en in het asiel heeft hij nooit meer buiten de bak geplast en hier dus ook nog nooit, in 2,5 jaar... Die mensen hadden gewoon even de moeite moeten doen naar de dierenarts te gaan dus
Die eigenaars hadden ook gezegd dat hij ab-so-luut heel de dag naar buiten moest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Owja. Blij dat ie daar niet meer bij woont dus. Wat een idioten zeg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Whehehe, kijk dat hoofd, dit was dus in de auto van Maes, onderweg van Zwolle naar Bleiswijk, toen hij net uit de doos gebroken was. Hij kijkt ook echt zo van 'dát flik je me echt niet meer, afgesproken?'
[ afbeelding ]
Mooie seriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh en Rewimo, ja, hij is écht zo knuffelig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo slaapt hij in de zon
[ afbeelding ]
En samen met het hondje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker stel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]