Ja, mijn handen jeuken, make-overrrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo, als dees dr eigen es een bietje opkalefatert dan zit dr wel potentie in zeg
En ik maak dan ook gewoon mannen mee die zeggen "nee, geen interesse", misschien dat ik hier dan niet doorheen prikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het iemand is die je kent en die je heel leuk vindt?
Echt wel joh
Het lag eerst met het gezichtje naar beneden op de buik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik net ook even naar te kijken. Maar zoals ik hem zag was het nu al verlegen. Met ruggetje en achterhoofd naar ons toe
Jezus fuck neequote:
ja doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
Ja maar dan hoef je tegen mij geen rot op te roepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck nee![]()
Serieus, die jury, die vorige kon eg nie zingen nie, en bij dees lopen ze te twijfelen
Okay!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
Ja dat kon ook nog, ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
ach sielugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh noes, zn wereld stort heeeeelemaal in
Wat had je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Hallooooooo
Ik kan geen X Factor kijken (Ajax) maar ben net wel lekker uit eten geweest!
Lamscarré met honing tijmsausquote:
Oh damn dat klinkt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lamscarré met honing tijmsausWas erg lekker!
ja Dallasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
Audrey Landers, ik vond haar altijd zo leuk![]()
Ik keek bijna nooit Dallas, maar haar kende ik wel.quote:
in die tijd was er niets anders op tv dus de hele familie keek ernaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek bijna nooit Dallas, maar haar kende ik wel.
Ze was ook zo'n flutzangeresje, maar op de een of andere manier vond/vind ik haar leuk
ja dat was erna, en die waren ook veel sjieker met Alexis het krengquote:
Was het ook!quote:
Ik ook!quote:
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroegerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!![]()
Oh en ik keek niet naar Dynasty of Dallas.
Wel naar As The World Turns
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een hele tijd Santa Barbara gekeken, toen ik studeerde , geweldig
Ja, ik kan me er niks meer van herinneren, alleen de begintune, en die trapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat was met Chrystal en Joan Collins enzo toch?
Stacey had net zulke rare schoenen onder haar pakje als dit meisje onder haar rokje
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/doodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroeger
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/doodIk daarvoor al niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogtepunt vond ik Julia die helemaal gek werd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/dooddie duikt wel weer op die is al zo vaak dood geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja, en een nieuwe julia die niet die oude was en die een zoontje had dat Jack heette enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik daarvoor al niet meer.
Hoogtepunt vond ik Julia die helemaal gek werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |