quote:
ben benieuwd hoe jou kleintje gaat hetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel succes met namen bedenken.
Ik ga er vannacht wel over dromen want ik moet er echt een gaan bedenken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je, ergens lijkt t me wel heel schattig, zoiets kleins, wat je zelf gebakken hebt, wat later leert lopen, en lezen en zwemmen, en fietsen en en en
dat heb jíj gebakken, iets van jóú,
maar t lijkt me zo moeilijk om een naam te vinden
Poging doen tot maken is leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoor
ah joh, dat doet de natuur tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het maken, het uitbroeden en vooral het er weer uit krijgen moeilijker dan een naam bedenken hoor
Welterustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef ferrari_rood het volgende:
idd trachten te maken isquote:
Nee, niet eensquote:
Daarom ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of er hier wel eentje komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, vind jij oefenen nietquote:
Naja, alsof je die elke dag ziet of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
En ik vind Kick voor een jongetje leuk.
Maar zo heet het buurjongetje van mijn ouders al.
Jakobquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, alsof je die elke dag ziet of zo![]()
Ik vind Jakob voor een jongen zo leuk, maar echt, daar ging die homo heeeelemaal van over de rooie
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of er hier wel eentje komtMaar dat zal ik op een gegeven moment wel voor lief gaan nemen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze wel
Nee ik zie hem niet elke dag, maar toch zou ik dat dan niet kiezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, alsof je die elke dag ziet of zo![]()
Ik vind Jakob voor een jongen zo leuk, maar echt, daar ging die homo heeeelemaal van over de rooie
ze naaien t ook nog wel voor jequote:
Of ze rukken het eruit met een tang of een pompquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh rekt t niet, dan scheurt t wel, of knippen ze wel
quote:
Ach joh, lachen juistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
David vind ik ook een hele mooie naam maar ja, zo heet mn baas. dat zou zo dubieus zijn
Dus je kan gewoon zwanger raken?quote:
In theorie; jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon zwanger raken?![]()
En ik heb het er gewoon niet over, wil mensen niet het beeld opdringen van een Goodbye die even bezig is(maar nu toch gedaan, sorry folks!
)
Dat doe je nu meer dan door te zeggen: "ja maken isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb het er gewoon niet over, wil mensen niet het beeld opdringen van een Goodbye die even bezig is(maar nu toch gedaan, sorry folks!
)
Whut?quote:
Vind jij, ik vindt dat net zo "erg"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe je nu meer dan door te zeggen: "ja maken is"
nietus!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
In theorie kan iedereen die seks heeft zwanger raken toch?
Oh, sorry GBquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vind jij, ik vindt dat net zo "erg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoe moet ik weten dat jij seks hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
In theorie kan iedereen die seks heeft zwanger raken toch?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, sorry GB
Ik heb nooit een visueel beeld erbij eigenlijkZie, nu krijg jij dat ook élke keer als iemand zoiets zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus!
kerels niet, en Grieks ook niet
Maar als je vraagt of ik te kort kom en ik zeg nee...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat jij seks hebtVoor zover ik weet heb je geen relatie en over eventuele scharrels vertel je ook niet volgens mij
En bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, nu krijg jij dat ook élke keer als iemand zoiets zegt
Zij is in elk geval een stuk aardigerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
WTF had die vent van Tatjana achter de bank?
Rare krabpalen of zo?
Hijs wel leuk dees
Ja oké, nu ben ik op de hoogtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je vraagt of ik te kort kom en ik zeg nee...
You're welcomequote:
Nah, niet echt voor de lol, maar ook geen kans op meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oké, nu ben ik op de hoogte![]()
Maar is er kans op meer of is het alleen voor de lol?
Que? Als het niet leuk is, waarom zou je dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, niet echt voor de lol, maar ook geen kans op meer
welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog, ik ga plat
morgen ff op en neer naar Roermond avondje fotograferen
Ik bedoel meer dat het niet alleen voor de lol isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que? Als het niet leuk is, waarom zou je dan?
Ja, nou... om gewoon lol mee te hebben ja.quote:
Mij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nou... om gewoon lol mee te hebben ja.
Maar hij zou tot mijn navel komen denk ik
Oh, ik snap het denk ik wel? Kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het niet alleen voor de lol is
Maar meer zit er ook niet in
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef indaha het volgende:
[..]
welterusten en ik ga er ook vandoor
Ach, c'est la vie hequote:
Arm kindquote:Ik kijk niet Greys, hier staat de nabeschouwing van Ajax op
Nee dat was echt te foutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik hou alleen niet van dat gelal in een microfoon in de kroeg wat die eerste deed
Omdat ie het vaak schijnt te doen.
Tat vindt deze leuker
Jaaaaaa, wat een slapjanusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh wat een onvoorbereide eikel dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |