Oost-Indisch frigide danquote:
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan ga je dus nooit de man van je dromen overtuigen
Dus mijn benen zijn niet sexy?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!
En Tijn, ongeschoren benen zijn NIET sexy.. Rare druif!
Joe hoeft er dus niet vroeg uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik kan dus uitslapen morgenochtend
Je had toch een date?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Mijn ogen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet, en dn nog hij kijkt waarschijnlijk toch niet naar je benen maar ergens anders naar
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind mijn ongeschoren benen anders heel sexyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!
En Tijn, ongeschoren benen zijn NIET sexy.. Rare druif!
Niet eruit nee, maar wel wakker wordenquote:
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?quote:
Oh gelukkig ik had al geen zin om naar Deventer te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik had al geen zin om naar Deventer te gaan
Daarnaar vast ookquote:
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?
quote:
Je zou raar staan te kijken als ik morgenochtend met een bosje bloemen op de stoep staquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ik morgenochtend met een bosje bloemen op de stoep sta
Alleen benen? Rare jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef schaal_9 het volgende:
Ik vind vrouwenbenen met haartjes best wel sexy
Ik heet geen Jofu dus dat zal nooit gebeurenquote:
Uitslapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
omdat het niet hoeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Waarom zou je nou uitslapen als je ook kunt gaan werken
Jij wilt het weekend overslaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Weekend slapen/overslaan zou niet verkeerd zijn.
Als je langskomt en meteen weer gaat krijg je een kusje hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh kleine man heeft een afscheidskusje gehad!
hij wel
In het weekend hoef ik niet te werkenquote:
had je de minibiggetjes gezien?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt het weekend overslaan?
Waarom??quote:
Die zag ik voorbij flitsen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
had je de minibiggetjes gezien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je langskomt en meteen weer gaat krijg je een kusje hoor
Dan niet he, ik bied het geheel vrijblijvend aan omdat je een beetje gefrustreerd was omdat jij geen afscheidskusje hebt gehad vanavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en wie zegt dat dat mag van mij?
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan niet he, ik bied het geheel vrijblijvend aan omdat je een beetje gefrustreerd was omdat jij geen afscheidskusje hebt gehad vanavond.
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactie
Ja stank voor dank altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactie
Ja hoor jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
MissB mag een digitaalafscheidskusje wel?
*knuf*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.
Nou vooruit, Miss Vandervoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.
quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, ik heb kleren gevonden!! Nu nog mn haar stoer vast en wat makeup op mn hoofd want het ziet er niet uit.
En ik heb wel zin in het weekend
Maar ik heb nog geen plannen voor morgen![]()
Maaaarrrrr ik ga zo lekker stappen
Oh dat is jammer. Ik ben altijd juist dol op de weekenden. Zelfs de saaiequote:
Nou, alvast dan, hoef ik het straks niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Straks pas! Als mn vriendinnetje smst... doh
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
Damn, wil ik mn dating skills weer wat oefenen, krijg ik alleen maar matches van 100km of verder weg.
PaiQ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
Damn, wil ik mn dating skills weer wat oefenen, krijg ik alleen maar matches van 100km of verder weg.
Maar hij heeft toch een fiets joh.. doh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat is
Is Joe al klaar met gamen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb ineens de neiging om in bed te gaan liggen
Niet doen, anders slaap je niet goed straksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
ja echt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat is
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Ik ben altijd juist dol op de weekenden. Zelfs de saaie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Niet doen, anders slaap je niet goed straks
quote:
Eerst Cloverfield kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Wodka is your friendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know... wil van mijn kutbui af
Alles wel goed verder?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.
Ja, maar dat is ie sowieso welquote:
Daar hebben ze drank voor uitgevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.
Hey, niet tegen mij beginnen jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat, ook daarom geen zin in het weekend
Nou, Miss Vandervoort, ga eens ff wat leuks doen, is er niets leuks op tv?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know... wil van mijn kutbui af
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
super site, ook als je geen zin hebt in daten ofso, kan je wel lekker slap ouwehoeren
Waar ga je meestal stappen eigenlijk? Danscafe's, kroegen, of beide?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank voor uitgevondenen stappen met vriendinnen en naar mooie mannen kijken.
Ik kijk liever naar wat andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank voor uitgevondenen stappen met vriendinnen en naar mooie mannen kijken.
Je begint zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey, niet tegen mij beginnen jij
geen last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komt![]()
Oh trouwens op Paiq zit ik nu met iemand die ik ken van gezicht
Vanavond gaan we, hopelijk, eerst naar een wat hippere bar waar een bandje speelt, das altijd wel gezellig. Dan is er nog een kroeg waar ik altijd wel kom waar we nu vast ook even binnen hoppen en helaas moet ik bekennen dat we meestal, als we de 2 a 3 uur halen, eindigen in een danscafe...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Waar ga je meestal stappen eigenlijk? Danscafe's, kroegen, of beide?
Nee joh, niks leuks te doen.. Cloverfield, heb ik al gezien..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, Miss Vandervoort, ga eens ff wat leuks doen, is er niets leuks op tv?
Oj, dat is nasty zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komt![]()
Oh trouwens op Paiq zit ik nu met iemand die ik ken van gezicht
Mijn ogen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar wat anders
[..]
Je begint zelf
Ik hoor nu pas dat ze nog iets van een accent heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, niks leuks te doen.. Cloverfield, heb ik al gezien..
Of tatjanadie domme kroatische kut
paiq is lache, je moet +/- 15min praten voordat je foto's ziet, dus het stimuleert om een goed gesprek te krijgen en je wordt gematchd door de computer en die scores kloppen verrassend goedquote:
Ja maar ik moet je toch afleiden van mijn harige benen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Daar heb ik net toch ook al naar gekeken
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond gaan we, hopelijk, eerst naar een wat hippere bar waar een bandje speelt, das altijd wel gezellig. Dan is er nog een kroeg waar ik altijd wel kom waar we nu vast ook even binnen hoppen en helaas moet ik bekennen dat we meestal, als we de 2 a 3 uur halen, eindigen in een danscafe...
Ze is geheel niet nederlands toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoor nu pas dat ze nog iets van een accent heeft
Nooit bij stil gestaan dat ze niet 100% Nederlands is
klopt, 100% allochtoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geheel niet nederlands toch?
Ga ik vanavond naar toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijk
Je hebt gelijk iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dronken genoeg bent is het prima te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijk
Is het niet gewoon een US accent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan moet je die toch nog even doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet je toch afleiden van mijn harige benen....
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik vanavond naar toe
ondanks mijn verkoudheid/koppijn
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen last vanik verwijder ze meestal
sowieso ben ik heel selectief in wie ik er in houd.
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.quote:
Maar woont al lang genoeg hier om de nare gewoontes over te nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dus jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je dronken genoeg bent is het prima te doen
Heb ik geen zin in joh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een US accent?
[..]
Ja dan moet je die toch nog even doen
Is het wel weer lekker glad
moet ik er eentje doorgeven? Ga er een afwijzen nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend weg![]()
[..]
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.![]()
Ik zie het zo. Liever mooi van binnen en lelijk van buiten dan mooi van buiten en lelijk van binnen.
Peu, ze voor het uitzoeken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend weg![]()
[..]
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.![]()
Ik zie het zo. Liever mooi van binnen en lelijk van buiten dan mooi van buiten en lelijk van binnen.
Nooit doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sinds zondag ofzo, gelukkig bijna over.
Zal nog es naar een voetbalwedstrijd gaan
quote:
Misschien in vergelijking met tijn wel.. dat weet ik niet.quote:
Ja ja ja, maar dan nog!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in joh..Laat me nou..
En het heeft je niet geholpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, het was best vermakelijk. Vooral qua publiek enzo
Alleen was het zo gruwelijk koud
ik mag hopen in verhouding tot tijn welquote:
Goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet ik er eentje doorgeven? Ga er een afwijzen nu
Dat is waar, alleen het is niet leuk als je al niet zo sociaal capabel zoals ik en dan dat zoiets gebeurd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paiq is lache, je moet +/- 15min praten voordat je foto's ziet, dus het stimuleert om een goed gesprek te krijgen en je wordt gematchd door de computer en die scores kloppen verrassend goed
Iig lekker uitslapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het heeft je niet geholpen
Nog leuke plannen dan?
Lang leve verkoudheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks ik het koud heb.. heb ik geen zin om me aan te kledenEcht.. slaat nergens op.
Oh trouwens, was jij dat, die mij op fb had toegevoegd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Iig lekker uitslapen
Morgen ff besluiten of ik een vriend ga opzoeken in Limburg, ff kijken hoe ik me voel
En jij?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen in verhouding tot tijn wel
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Iig lekker uitslapen
Morgen ff besluiten of ik een vriend ga opzoeken in Limburg, ff kijken hoe ik me voel
En jij?
quote:
tsja, ik vind het wel leuk, iemand die ik normaal meteen zou afwijzen, blijf k nu toch nog wel eens mee doorpraten, ondanks dat ik ze niet mooi vind, puur omdat t gesprek wel leuk wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[..]
Dat is waar, alleen het is niet leuk als je al niet zo sociaal capabel zoals ik en dan dat zoiets gebeurd.
Heeft ie weer een ronde fb gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh trouwens, was jij dat, die mij op fb had toegevoegd?
Waarom denk je dat ik over die actrice begonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik dacht wel dat jij het was, maar twijfelde een beetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik over die actrice begon
Neehee, ik wist dat het er een van hier wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijn ook, gewoon klakkeloos iemand toevoegen
Ik accepteer alleen maar mensen die ik ook in het echt ken, dus hij heeft pechquote:
Als ze dat niet doen dan is het datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, ik vind het wel leuk, iemand die ik normaal meteen zou afwijzen, blijf k nu toch nog wel eens mee doorpraten, ondanks dat ik ze niet mooi vind, puur omdat t gesprek wel leuk was
Ik zie het als een oefenterreinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen dan is het datEcht datingsite zijn voor mij nutteloos.
Ik heb er aan gedaan en zit af en toe tegenwoordig op paiq. Maar het gaat mij vaak te langzaam en kost te veel tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik betwijfel of ik ooit aan die datingsites zou beginnen, lijkt me vreselijk
Of verpleegkundequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het als een oefenterreinwel eens een scharrel aan over gehouden en mn danspartner
maar verder zit er echt belachelijk weinig boeiends
ze doen vrijwel allemaal pabo, pedagogiek oid
ohja, dat ookquote:
Oeh, heb ik jou wel eens in mijn lijst gehad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedaan en zit af en toe tegenwoordig op paiq. Maar het gaat mij vaak te langzaam en kost te veel tijd.
Pff, niets meer dan af en toe een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het als een oefenterreinwel eens een scharrel aan over gehouden en mn danspartner
maar verder zit er echt belachelijk weinig boeiends
ze doen vrijwel allemaal pabo, pedagogiek oid
Ja dan niet hé, anders had je gewoon een sexy jurkje aan kunnen doen in plaats van als een non alles bedekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee niks!! Tgaat om het principe!
Wss nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, heb ik jou wel eens in mijn lijst gehad?![]()
Best lachen om eens rond te kijken. Maar je wordt al snel gek van dat wanhopige gedoe van veel van die luiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik betwijfel of ik ooit aan die datingsites zou beginnen, lijkt me vreselijk
Ik heb er een account jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat ookjij zit ook op paiq?
Geen, ik ben alleen aan paiq begonnen omdat het geen echte datingsite is, daar hoef je het iig niet voor te gebruiken als je het niet wilt. Dr loopt trouwens wel een hoop triest volk rond, maar dat is op de rest van de wereld ook zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
Welke datingsite zitten jullie nog meer?
Ik doe niet aan sexy jurkjes, weet je wel hoe freaking koud het buiten is?? Ik heb zwarte laarzen aan met een zwarte legging, spijkerrokje en een zwarte hemdje met kort vestje erboven. Hatseflats!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan niet hé, anders had je gewoon een sexy jurkje aan kunnen doen in plaats van als een non alles bedekken![]()
ik zie dat het ondertussen ook echt groot is. Toen het begon kreeg je elke keer dezelfde weer voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er een account ja
Vind het concept op zich wel leuk. Dat chatten gaat wat natuurlijker, dan van die voorprogrammeerde berichtjes sturen en ontvangen.
Jammerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sexy jurkjes, weet je wel hoe freaking koud het buiten is?? Ik heb zwarte laarzen aan met een zwarte legging, spijkerrokje en een zwarte hemdje met kort vestje erboven. Hatseflats!
Ik sprak op m'n werk een nieuwe collega en die had het erover dat ze een eigen dating site had.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie dat het ondertussen ook echt groot is. Toen het begon kreeg je elke keer dezelfde weer voor je
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen, ik ben alleen aan paiq begonnen omdat het geen echte datingsite is, daar hoef je het iig niet voor te gebruiken als je het niet wilt. Dr loopt trouwens wel een hoop triest volk rond, maar dat is op de rest van de wereld ook zo.
Jammer?! Ziek in je hoofd ben je. Ik zie er prima uit, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer![]()
Koud, koud, gewoon denken dat je op een warm strand staat! Het is ook gewoon boven 0 dus valt allemaal wel mee
Omdat jij daadwerkelijk datequote:
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingen
Damn, I'm screwedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingen
Jammer van dat jurkje he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jammer?! Ziek in je hoofd ben je. Ik zie er prima uit, al zeg ik het zelf
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sprak op m'n werk een nieuwe collega en die had het erover dat ze een eigen dating site had.
Op basis van Feng ShuiAan de hand van je sterrenbeeld, wordt je daar in een bepaald profiel ingedeeld
Ach ja, voor ieder wat wils
quote:
cat & pig ladyquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best wel het principe achter een datingsite
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruivenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer van dat jurkje he!![]()
Dat vraagt om fotos natuurlijk
Mijn zusje haar verloofde uit de kerk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexa
Me tooquote:
Wie er nu daten met iemand zoals mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best wel het principe achter een datingsite
quote:
En de term exman laat geen belletjes rinkelen??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexa
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En de term exman laat geen belletjes rinkelen??
Weet je, ik help je wel op afstandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het met bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
Dan hoop ik dat je nooit mijn ex wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
Als je van die evil gedachten blijft houden wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je zo iemand nog een keertje tegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lang leve facebookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruiven
quote:
Ciaoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Lieverds, ik ben er weer vantussen. De kroeg roept!
Sorry dat ik het zeg hoor,maar het lijkt mij dat je iemand zoekt om oud mee te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het niet
Doe de kroeg de groetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Beetje afwisseling is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruiven
Sow, dat is vanaf vrij jong geweest danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het niet
en toch heb ik foto's van jequote:
Dat was ook niet de insteek he lekker ding. Maar we zijn gewoon uit elkaar gegroeid, shit happens. De persoon die je bent als je 17 bent is niet echt meer vergelijkbaar met 27... Dusss... Ach jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor,maar het lijkt mij dat je iemand zoekt om oud mee te worden.
Niet om het na 10 jaar voor gezien te houden toch
Of zo eentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je zo iemand nog een keertje tegen
[ afbeelding ]
Maxquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou dan laat je die maar lekker aan je gap zien. Toedels! x
Is waar. Ook ik kwam er na een jaar of 10 pas achterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de insteek he lekker ding. Maar we zijn gewoon uit elkaar gegroeid, shit happens. De persoon die je bent als je 17 bent is niet echt meer vergelijkbaar met 27... Dusss... Ach ja
Ik lust geen koffiequote:
Ik hou wel van een kopje thee ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wel een theeleut zeker?
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfieldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
phoe, wat een stormnu voel ik de flat wel heen en weer gaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfield
Theequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou wel van een kopje thee ja.
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken cloverfield niet. maar ik ben t gewend dat die bij stormen heen en weer gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfield
*brits accent*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou wel van een kopje thee ja.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PsstJe moet me wel hebben he vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh, shut up!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*brits accent*
Oh really. Well, I think it's totally fabulous you like a cup of tea, my dear
absolutely fabulous past beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*brits accent*
Oh really. Well, I think it's totally fabulous you like a cup of tea, my dear
quote:
Uhu, doe er eens wat mee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben he vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Zien jullie me nou als een Patsy?
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Kweetnie, lijkt ze een beetje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Neehee, als een..Laura. Zuchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Lauquote:
quote:
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
>>Voor een langere periode vrijwilligerswerk doen in het buitenland
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord![]()
quote:
Vreetzakquote:
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
slaat dequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
[..]
het antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
slaat deop mijn vraag of mijn antwoord?
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevondenquote:
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevonden
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieder z'n ding tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.
Maar ja dat schept meteen weer zo'n raar beeld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje maken
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal levenquote:
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...
Ik ben een grote jongen in de groeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Honger? Je hebt een shoarmaschotel op chubby
Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt dat
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
Je kent me slechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan alles toch gisteren op gegeten hebben dat je vandaag niks meer over had
Dat wil ik met een maat van me ooit nog eens gaan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen in de groei
Die doe ik ook niet, nee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneu
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
Wat over auto's dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komen
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip maken
Neuh, doe mij maar een autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenook nog wel op de motor misschien
Nee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
En dan hebben we natuurlijk ook nog Lyndsy Fonseca
De kans is kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee ik doe ook maar een gok! Maar het zou zomaar eens kunnen
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..quote:
waarom ken ik haar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..
aha, is dat die dochter in HIMYM? Daar ziet ze er minder leuk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ze speelt in het voorstukje van veel HIMYM afleveringen en ze speelt in de nieuwe Nikita
En dan raar vinden dat je single bent? Die vraag is zo spannend als het breiwerk van mijn grootmoeders vader! En die breide met twee stompen na de Boerenoorlog!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..
Vertel eens, jij hebt vast smaak, wat zou jouw keus zijn?quote:
Je UIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat van die motor had ik eigenlijk ook wel verwacht...
Das die slet uit Desperate Housewives toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan raar vinden dat je single bent? Die vraag is zo spannend als het breiwerk van mijn grootmoeders vader! En die breide met twee stompen na de Boerenoorlog!
Jah, daar is ze ook nog maar 15 of 16 ofzo (2003).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha, is dat die dochter in HIMYM? Daar ziet ze er minder leuk uit
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ja!
Vertel es, wie vind jij nou mooi dan? Van de vrouwelijke beroemedheden that is
why? Ik heb veel met auto's, maar als een vrouw er niks mee heeft, is dat geen probleem. Dr zijn altijd andere dingen waarop je wel kan matchen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.
IMDB zegt zo te zien van welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
Das die slet uit Desperate Housewives toch?
In 2010 speelt ze ook nog in HIMYMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, daar is ze ook nog maar 15 of 16 ofzo (2003).
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel eens, jij hebt vast smaak, wat zou jouw keus zijn?
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
why? Ik heb veel met auto's, maar als een vrouw er niks mee heeft, is dat geen probleem. Dr zijn altijd andere dingen waarop je wel kan matchen.
Ben ook een autogek, maar eventuele partner hoeft dat niet te zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.
2500CSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Beter dan dat tutje waar jij mee aan kwam hequote:
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"
nicequote:
Je weet ze wel te vangen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"
Oh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamen
Echt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Maar al die 2030 scenes zijn opgenomen in 2003
Wat versta je onder een oude amerikaan? Zo'n Musclecar a la Dodge Charger, Mustang and the likes?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |