Oost-Indisch frigide danquote:
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan ga je dus nooit de man van je dromen overtuigen
Dus mijn benen zijn niet sexy?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!
En Tijn, ongeschoren benen zijn NIET sexy.. Rare druif!
Joe hoeft er dus niet vroeg uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik kan dus uitslapen morgenochtend
Je had toch een date?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Mijn ogen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet, en dn nog hij kijkt waarschijnlijk toch niet naar je benen maar ergens anders naar
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind mijn ongeschoren benen anders heel sexyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof hij kan zien door mn kleding heen dat ik mijn benen niet heb geschoren!!
En Tijn, ongeschoren benen zijn NIET sexy.. Rare druif!
Niet eruit nee, maar wel wakker wordenquote:
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?quote:
Oh gelukkig ik had al geen zin om naar Deventer te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik had al geen zin om naar Deventer te gaan
Daarnaar vast ookquote:
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, nee, hoe kom je daar nu bij?
quote:
Je zou raar staan te kijken als ik morgenochtend met een bosje bloemen op de stoep staquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ik morgenochtend met een bosje bloemen op de stoep sta
Alleen benen? Rare jongenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef schaal_9 het volgende:
Ik vind vrouwenbenen met haartjes best wel sexy
Ik heet geen Jofu dus dat zal nooit gebeurenquote:
Uitslapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
omdat het niet hoeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Waarom zou je nou uitslapen als je ook kunt gaan werken
Jij wilt het weekend overslaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
Weekend slapen/overslaan zou niet verkeerd zijn.
Als je langskomt en meteen weer gaat krijg je een kusje hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh kleine man heeft een afscheidskusje gehad!
hij wel
In het weekend hoef ik niet te werkenquote:
had je de minibiggetjes gezien?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt het weekend overslaan?
Waarom??quote:
Die zag ik voorbij flitsen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
had je de minibiggetjes gezien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je langskomt en meteen weer gaat krijg je een kusje hoor
Dan niet he, ik bied het geheel vrijblijvend aan omdat je een beetje gefrustreerd was omdat jij geen afscheidskusje hebt gehad vanavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en wie zegt dat dat mag van mij?
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan niet he, ik bied het geheel vrijblijvend aan omdat je een beetje gefrustreerd was omdat jij geen afscheidskusje hebt gehad vanavond.
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactie
Ja stank voor dank altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja bizar hoor, zoveel goedheid en dan zo'n agressieve reactie
Ja hoor jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
MissB mag een digitaalafscheidskusje wel?
*knuf*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.
Nou vooruit, Miss Vandervoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben even een beetje in een kutbui, is zo wel weer over.
quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa, ik heb kleren gevonden!! Nu nog mn haar stoer vast en wat makeup op mn hoofd want het ziet er niet uit.
En ik heb wel zin in het weekend
Maar ik heb nog geen plannen voor morgen![]()
Maaaarrrrr ik ga zo lekker stappen
Oh dat is jammer. Ik ben altijd juist dol op de weekenden. Zelfs de saaiequote:
Nou, alvast dan, hoef ik het straks niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Straks pas! Als mn vriendinnetje smst... doh
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
Damn, wil ik mn dating skills weer wat oefenen, krijg ik alleen maar matches van 100km of verder weg.
PaiQ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
Damn, wil ik mn dating skills weer wat oefenen, krijg ik alleen maar matches van 100km of verder weg.
Maar hij heeft toch een fiets joh.. doh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat is
Is Joe al klaar met gamen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb ineens de neiging om in bed te gaan liggen
Niet doen, anders slaap je niet goed straksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
ja echt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rigged, ze weten gewoon dat je auto gejat is
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Ik ben altijd juist dol op de weekenden. Zelfs de saaie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Niet doen, anders slaap je niet goed straks
quote:
Eerst Cloverfield kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Wodka is your friendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know... wil van mijn kutbui af
Alles wel goed verder?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.
Ja, maar dat is ie sowieso welquote:
Daar hebben ze drank voor uitgevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, teveel nadenken over dingen dus vandaar sla ik het liever over, de saaie dan.
Hey, niet tegen mij beginnen jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat, ook daarom geen zin in het weekend
Nou, Miss Vandervoort, ga eens ff wat leuks doen, is er niets leuks op tv?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know... wil van mijn kutbui af
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
super site, ook als je geen zin hebt in daten ofso, kan je wel lekker slap ouwehoeren
Waar ga je meestal stappen eigenlijk? Danscafe's, kroegen, of beide?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank voor uitgevondenen stappen met vriendinnen en naar mooie mannen kijken.
Ik kijk liever naar wat andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank voor uitgevondenen stappen met vriendinnen en naar mooie mannen kijken.
Je begint zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey, niet tegen mij beginnen jij
geen last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komt![]()
Oh trouwens op Paiq zit ik nu met iemand die ik ken van gezicht
Vanavond gaan we, hopelijk, eerst naar een wat hippere bar waar een bandje speelt, das altijd wel gezellig. Dan is er nog een kroeg waar ik altijd wel kom waar we nu vast ook even binnen hoppen en helaas moet ik bekennen dat we meestal, als we de 2 a 3 uur halen, eindigen in een danscafe...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Waar ga je meestal stappen eigenlijk? Danscafe's, kroegen, of beide?
Nee joh, niks leuks te doen.. Cloverfield, heb ik al gezien..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, Miss Vandervoort, ga eens ff wat leuks doen, is er niets leuks op tv?
Oj, dat is nasty zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik altijd wordt weggedrukt als mijn foto in beeld komt![]()
Oh trouwens op Paiq zit ik nu met iemand die ik ken van gezicht
Mijn ogen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar wat anders
[..]
Je begint zelf
Ik hoor nu pas dat ze nog iets van een accent heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, niks leuks te doen.. Cloverfield, heb ik al gezien..
Of tatjanadie domme kroatische kut
paiq is lache, je moet +/- 15min praten voordat je foto's ziet, dus het stimuleert om een goed gesprek te krijgen en je wordt gematchd door de computer en die scores kloppen verrassend goedquote:
Ja maar ik moet je toch afleiden van mijn harige benen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Daar heb ik net toch ook al naar gekeken
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond gaan we, hopelijk, eerst naar een wat hippere bar waar een bandje speelt, das altijd wel gezellig. Dan is er nog een kroeg waar ik altijd wel kom waar we nu vast ook even binnen hoppen en helaas moet ik bekennen dat we meestal, als we de 2 a 3 uur halen, eindigen in een danscafe...
Ze is geheel niet nederlands toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoor nu pas dat ze nog iets van een accent heeft
Nooit bij stil gestaan dat ze niet 100% Nederlands is
klopt, 100% allochtoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geheel niet nederlands toch?
Ga ik vanavond naar toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijk
Je hebt gelijk iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geheel niet nederlands toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |