2 fietsen en een bushalte, maar toch mis ik mn kindje welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen auto en geen werkende fiets, yay voor de bushalte 50 meter verderop.
b0h, tijd om maar normaal te gaan doen dan als iedereen het tegenwoordig doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das het nieuwe prettig gestoord man, helemaal hip, je weet toch
Fietsen is best lekker zo lang het droog is en niet te hard waaitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 fietsen en een bushalte, maar toch mis ik mn kindje wel
Ja maar dan hoor je er niet bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
b0h, tijd om maar normaal te gaan doen dan als iedereen het tegenwoordig doet
Ja maar het was lekker en het moest op en ik gooi niet graag eten wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, suffe doos
kook dan minder?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het was lekker en het moest op en ik gooi niet graag eten weg
Begin met een sexy setje (voor als die droom vent je uitkleed)quote:
Alleen in de lente dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fietsen is best lekker zo lang het droog is en niet te hard waait
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent de ergste
En pas maar op alles wat je uitsteekt ben je kwijt
Dat heb ik al aan, maar droomvent gaat mij echt niet uitkleden want ik durf hem nog niet eens aan te spreken. En daarnaast doe ik niet meer aan one night stands, heb ik tegen mezelf gezegd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begin met een sexy setje (voor als die droom vent je uitkleed)
Ik had gister voor twee dagen gekookt. Maar ik eet dus minder dan ik dacht, valt weer mee.quote:
Ik wil je wel helpen alleen ik weet niet wat je in je kast hebt hangenquote:
Ik fiets iedere dag naar mijn door weer en windquote:
dan moet je daar dus mee beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik al aan, maar droomvent gaat mij echt niet uitkleden want ik durf hem nog niet eens aan te spreken. En daarnaast doe ik niet meer aan one night stands, heb ik tegen mezelf gezegd.
Maar most important, ik heb mn benen niet geschoren
dan ga je dus nooit de man van je dromen overtuigenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mn benen te scheren
Frigide ben jequote:
Maar nu eet je dus weer meer dan je nodig hebt. Das niet goed joh! Gewoon naar mij luisteren en minder koken. Zo. Klaaaarr!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister voor twee dagen gekookt. Maar ik eet dus minder dan ik dacht, valt weer mee.
Dan doe je dat toch niet, en dn nog hij kijkt waarschijnlijk toch niet naar je benen maar ergens anders naarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mn benen te scheren
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |