abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92382181
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

In dat geval prijs ik mezelf gelukkig dat ik geen verstand heb. Mijn zaakjes zijn verstandloos geregeld en ik hoef me niet druk te maken om huursverhogingen. Vreemd dat jou & vriend Zaadbubbel dat dan niet gelukt is. Maar eerlijk is eerlijk, dat ligt natuurlijk geheel aan mij. ^O^
Ik maak me niet druk om huursverhoging, ik maak mij druk om al die verslaafde landgenoten die aan het kredietinfuus liggen en daardoor de hele dag zo high als een papegaai zijn. Zo'n tripje maakt mensen baldadig.... dat moet je niet aanzien voor heldhaftig of verstandig gedrag... maar goed... uiteindelijk zal de drugs deze mensen flinke schade toebrengen. En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimen :N
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_92382386
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:
Ik maak me niet druk om huursverhoging, ik maak mij druk om al die verslaafde landgenoten die aan het kredietinfuus liggen en daardoor de hele dag zo high als een papegaai zijn. Zo'n tripje maakt mensen baldadig.... dat moet je niet aanzien voor heldhaftig of verstandig gedrag... maar goed... uiteindelijk zal de drugs deze mensen flinke schade toebrengen. En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimen :N
Kredietinfuus? Zoals alle WBV's waar jij aan meebetaald?

De gemiddelde huizenkoper heeft geen enkele moeite zijn hypotheek te betalen hoor. Zie de cijfers 2 a 3 pagina's terug. Het zijn juist de huurders die boven hun stand plachten te leven. (En om eerlijk te zijn, ik kan een gelijkwaardig huurhuis zonder te bezuinigen ook niet betalen. Maar ik doe dan ook niet alsof ik dat wel kan.....)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:22:31 #103
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92382596
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimen :N
Jij! *O*

Mooi he. Ik heb dik geld geleend en als in 2012 de wereld ontploft zit Xeno met de shit. Heb ik het lekker voor elkaar of wat? *)

Piratenkamer is klaar! Echt vet geworden :D
Eej Xeno, verveel je je? Het is tijd om al die zooi en meubels in de huiskamer op zijn plek te gaan zetten. En ik ben moe van al het klussen, dus het zou wel tof zijn als jij... zegmaar... mijn shit opruimt _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_92383819
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Piratenkamer is klaar!
^O^

Inrichting van die kamer gehuurd of gekocht? :+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:09:02 #105
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92384734
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

^O^

Inrichting van die kamer gehuurd of gekocht? :+
Grotendeels zelf gemaakt, telt dat ook? :P
Ik ben redelijk handig (ach, ik was toch al arrogant, dus kan ik dat ook best zeggen hier :P) en het is leuk om te doen.
Enige probleem is dat de kleine ook spiderman fan is. Ik heb hem uitgelegd dat Iron Man veel gaver is dan spiderman, maar dat hielp niet. Maar om nou spiderman posters in een piratenkamer op te hangen :?
Hmm, Spiderman vs Jack Sparrow... wie zou dat eigenlijk winnen? Ik denk Jack. Spiderman zou eindigen in een huurhuis en Jack's HRA maandelijks rechtstreeks over maken. En de HRA op een Black Pearl zal wel niet mals zijn.
pi_92385278
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Grotendeels zelf gemaakt, telt dat ook? :P
Nee, sorry. Alle woningverbeteringen die je uit eigen zak financiert mag je volgens de believers hier niet meetellen. Weggegooid geld en zonde van de moeite. (WBV's weten dit al 30 jaar :P )

quote:
En de HRA op een Black Pearl zal wel niet mals zijn.
Nee dat zeker niet. Maar de rente op een hypotheek voor een schip is in de regel wel veel lager dan die op een woning. (Blijkbaar lopen woningen het risico te zinken en gaan ze ook korter mee dan 60 jaar ofzo :? )

Spiderman zal uiteindelijk verstrikt raken in zijn eigen web van argumenten ten voordele van huren en op de lange termijn het onderspit delven. Zeg de term 'cognitieve dissonantie' je iets?

:9
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:56:36 #107
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92387227
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende: Zeg de term 'cognitieve dissonantie' je iets?
Nooit van gehoord :?
Kan iemand daar misschien wat over uitleggen?
pi_92388887
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Whuzz het volgende:
Kan iemand daar misschien wat over uitleggen?
Vast wel. Maar even geduld, die zijn zeer waarschijnlijk bezig om (in alle vrijheid) klachtenformulieren i.v.m. achterstallig onderhoud in te vullen. In 3-voud. Voor de 100ste keer. :D
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:30:47 #109
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92389186
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Vast wel. Maar even geduld, die zijn zeer waarschijnlijk bezig om (in alle vrijheid) klachtenformulieren i.v.m. achterstallig onderhoud in te vullen. In 3-voud. Voor de 100ste keer. :D
Kunnen ze better de vrije sector in, daar gaat het veel sneller.
Achterstalling onderhoud -> Huisbaas bellen -> negatief antwoord -> klaar.
pi_92390064
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen ze better de vrije sector in, daar gaat het veel sneller.
Achterstalling onderhoud -> Huisbaas bellen -> negatief antwoord -> klaar.
Niet iedereen kan er tegen als je hoop a la minuut als een zeepbel* uit elkaar spat. De meesten stellen het op prijs als dat bericht tergend langzaam doordringt. (Zegt de term 'ontkennende fase' je wat?)

* pun intended
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:59:53 #111
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92390597
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
(Zegt de term 'ontkennende fase' je wat?)
Hou eens op met al die moeilijke termen. Je lijkt mijn hypotheekadviseur wel. Daar snapte ik ook allemaal niets van, dus ik heb maar gewoon getekend omdat hij zei dat het goed was! :@
pi_92397192
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hou eens op met al die moeilijke termen. Je lijkt mijn hypotheekadviseur wel. Daar snapte ik ook allemaal niets van, dus ik heb maar gewoon getekend omdat hij zei dat het goed was! :@
Dat was te verwachten :)
I'll sing you a lullaby.
  zondag 6 februari 2011 @ 10:10:27 #113
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92401899
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat was te verwachten :)
Ja ik wist het allemaal niet zo zeker, maar toen hij zei dat ik Xeno's belastingggeld uit zou kunnen geven aan decadente spulletjes was ik verkocht :)
  zondag 6 februari 2011 @ 15:18:16 #114
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_92412320
"In 2000 stegen de prijzen 18,2 procent. Cumulatief klommen de prijzen van de verkochte woningen in de periode 2000-2008 met liefst 58,9 procent."

Dan heeft men het over een gebrek aan vertrouwen.. Ik denk dat de wekker is afgegaan...
pi_92413190
Och, in dezelfde periode stegen de huren met 24,9%

De huizen waren blijkbaar een beetje ondergewaardeerd. :)

[Edit: En in de periode 1980 - 2008 stegen de huren zelfs 311,2% _O- ]

[ Bericht 30% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 06-02-2011 16:37:17 ]
pi_92413359
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Och, in dezelfde periode stegen de huren met 24,9%

De huizen waren blijkbaar een beetje ondergewaardeerd. :)
Denk dat je dat beter kunt vergelijken met de maandlasten van een hypotheek na HRA.
pi_92413367
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:10 schreef Whuzz het volgende:
Ja ik wist het allemaal niet zo zeker, maar toen hij zei dat ik Xeno's belastingggeld uit zou kunnen geven aan decadente spulletjes was ik verkocht :)
Bij mij gaf uiteindelijk de 17-delige messenset de doorslag :Y

Had jou ook kunnen lukken... Volgende keer niet zo snel opgeven. ~O>
  zondag 6 februari 2011 @ 20:24:30 #118
pi_92426526
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Bij mij gaf uiteindelijk de 17-delige messenset de doorslag :Y

Had jou ook kunnen lukken... Volgende keer niet zo snel opgeven. ~O>
Jij bent niet meer dan een korrel zand in een zandbank, totaal onbelangrijk voor de gehele markt.
pi_92427677
quote:
Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Jij bent niet meer dan een korrel zand in een zandbank, totaal onbelangrijk voor de gehele markt.
nee, een blogje zal impact hebben
  zondag 6 februari 2011 @ 20:47:40 #120
pi_92428323
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef HansvD het volgende:

[..]

nee, een blogje zal impact hebben
denk je? Het valt mij op dat de mensen hier die een huis geleend hebben het altijd over ik ik ik ik en ik hebben.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:23:15 #121
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_92431061
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

mensen hier die een huis geleend hebben
huurders dus :?
pi_92431987
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

huurders dus :?
Je kent het verschil tussen lenen en huren toch wel?
I'll sing you a lullaby.
pi_92432292
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

denk je? Het valt mij op dat de mensen hier die een huis geleend hebben het altijd over ik ik ik ik en ik hebben.
QFT :)

Lekker lenen op kosten van de maatschappij..... lekker met zijn alleen scheeflenen :|W w/
I'll sing you a lullaby.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:44:41 #124
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92432546
quote:
1s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/t[quote]1s.gif[b] Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

QFT :)

Lekker lenen op kosten van de maatschappij..... lekker met zijn alleen scheeflenen :|W w/
Hey Xeno, PM me ff je telefoonnummer. Ik heb hier een hardwerkende alleenstaande moeder die op de wachtlijst staat voor een sociale woning in Dronten. Kunnen jullie even afstemmen wanneer je haar de sleutels geeft.
pi_92434047
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Maar wel een lachende korrel. ^O^

Goed zo. Gooi je frustratie er maar uit. Daar moet je niet mee blijven rondlopen. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')