Ik maak me niet druk om huursverhoging, ik maak mij druk om al die verslaafde landgenoten die aan het kredietinfuus liggen en daardoor de hele dag zo high als een papegaai zijn. Zo'n tripje maakt mensen baldadig.... dat moet je niet aanzien voor heldhaftig of verstandig gedrag... maar goed... uiteindelijk zal de drugs deze mensen flinke schade toebrengen. En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
In dat geval prijs ik mezelf gelukkig dat ik geen verstand heb. Mijn zaakjes zijn verstandloos geregeld en ik hoef me niet druk te maken om huursverhogingen. Vreemd dat jou & vriend Zaadbubbel dat dan niet gelukt is. Maar eerlijk is eerlijk, dat ligt natuurlijk geheel aan mij.
Kredietinfuus? Zoals alle WBV's waar jij aan meebetaald?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:
Ik maak me niet druk om huursverhoging, ik maak mij druk om al die verslaafde landgenoten die aan het kredietinfuus liggen en daardoor de hele dag zo high als een papegaai zijn. Zo'n tripje maakt mensen baldadig.... dat moet je niet aanzien voor heldhaftig of verstandig gedrag... maar goed... uiteindelijk zal de drugs deze mensen flinke schade toebrengen. En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimen
Jij!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef xenobinol het volgende:En raad eens wie de rotzooi weer mogen opruimen
quote:
Grotendeels zelf gemaakt, telt dat ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Inrichting van die kamer gehuurd of gekocht?![]()
Nee, sorry. Alle woningverbeteringen die je uit eigen zak financiert mag je volgens de believers hier niet meetellen. Weggegooid geld en zonde van de moeite. (WBV's weten dit al 30 jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Grotendeels zelf gemaakt, telt dat ook?
Nee dat zeker niet. Maar de rente op een hypotheek voor een schip is in de regel wel veel lager dan die op een woning. (Blijkbaar lopen woningen het risico te zinken en gaan ze ook korter mee dan 60 jaar ofzoquote:En de HRA op een Black Pearl zal wel niet mals zijn.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende: Zeg de term 'cognitieve dissonantie' je iets?
Vast wel. Maar even geduld, die zijn zeer waarschijnlijk bezig om (in alle vrijheid) klachtenformulieren i.v.m. achterstallig onderhoud in te vullen. In 3-voud. Voor de 100ste keer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Whuzz het volgende:
Kan iemand daar misschien wat over uitleggen?
Kunnen ze better de vrije sector in, daar gaat het veel sneller.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vast wel. Maar even geduld, die zijn zeer waarschijnlijk bezig om (in alle vrijheid) klachtenformulieren i.v.m. achterstallig onderhoud in te vullen. In 3-voud. Voor de 100ste keer.
Niet iedereen kan er tegen als je hoop a la minuut als een zeepbel* uit elkaar spat. De meesten stellen het op prijs als dat bericht tergend langzaam doordringt. (Zegt de term 'ontkennende fase' je wat?)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen ze better de vrije sector in, daar gaat het veel sneller.
Achterstalling onderhoud -> Huisbaas bellen -> negatief antwoord -> klaar.
Hou eens op met al die moeilijke termen. Je lijkt mijn hypotheekadviseur wel. Daar snapte ik ook allemaal niets van, dus ik heb maar gewoon getekend omdat hij zei dat het goed was!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
(Zegt de term 'ontkennende fase' je wat?)
Dat was te verwachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hou eens op met al die moeilijke termen. Je lijkt mijn hypotheekadviseur wel. Daar snapte ik ook allemaal niets van, dus ik heb maar gewoon getekend omdat hij zei dat het goed was!
Ja ik wist het allemaal niet zo zeker, maar toen hij zei dat ik Xeno's belastingggeld uit zou kunnen geven aan decadente spulletjes was ik verkochtquote:
Denk dat je dat beter kunt vergelijken met de maandlasten van een hypotheek na HRA.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Och, in dezelfde periode stegen de huren met 24,9%
De huizen waren blijkbaar een beetje ondergewaardeerd.
Bij mij gaf uiteindelijk de 17-delige messenset de doorslagquote:Op zondag 6 februari 2011 10:10 schreef Whuzz het volgende:
Ja ik wist het allemaal niet zo zeker, maar toen hij zei dat ik Xeno's belastingggeld uit zou kunnen geven aan decadente spulletjes was ik verkocht
Jij bent niet meer dan een korrel zand in een zandbank, totaal onbelangrijk voor de gehele markt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bij mij gaf uiteindelijk de 17-delige messenset de doorslag
Had jou ook kunnen lukken... Volgende keer niet zo snel opgeven.![]()
nee, een blogje zal impact hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Jij bent niet meer dan een korrel zand in een zandbank, totaal onbelangrijk voor de gehele markt.
denk je? Het valt mij op dat de mensen hier die een huis geleend hebben het altijd over ik ik ik ik en ik hebben.quote:
huurders dusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
mensen hier die een huis geleend hebben
Je kent het verschil tussen lenen en huren toch wel?quote:
QFTquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
denk je? Het valt mij op dat de mensen hier die een huis geleend hebben het altijd over ik ik ik ik en ik hebben.
Hey Xeno, PM me ff je telefoonnummer. Ik heb hier een hardwerkende alleenstaande moeder die op de wachtlijst staat voor een sociale woning in Dronten. Kunnen jullie even afstemmen wanneer je haar de sleutels geeft.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/t[quote]
[b] Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
QFT![]()
Lekker lenen op kosten van de maatschappij..... lekker met zijn alleen scheeflenen![]()
Maar wel een lachende korrel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Jij bent niet meer dan een korrel zand in een zandbank, totaal onbelangrijk voor de gehele markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |