Bestellen, aangeven dat je m om 20:15 wil hebben en 'm dan om 19:33 bezorgd krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan een pizza te vroeg komen?
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik zo onder de douche ga?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
valt mee, ik kan nog tot morgen wachten
Niet dat je er veel aan hebt toe te kijken hoe ze aan haar tetten zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
valt mee, ik kan nog tot morgen wachten
Yukiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bestellen, aangeven dat je m om 20:15 wil hebben en 'm dan om 19:33 bezorgd krijgen.
Dat had stbaby net moeten doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bestellen, aangeven dat je m om 20:15 wil hebben en 'm dan om 19:33 bezorgd krijgen.
WHAA!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik zo onder de douche ga?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
WHAA!!!
*naar auto rent*
*terugkomt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die MI
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Miss is erg intimiderend hoor
Hoeveel heb je er voor over?quote:
No problem,iedereen in Deventer kent de tieten van....uhm...weet wie missb isquote:
nou, het zien is ook niet verkeerd hoor, zelf doen is beter, maar hey, ik zou t er voor doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dat je er veel aan hebt toe te kijken hoe ze aan haar tetten zit
quote:
Oh dus we mogen het gratis weggevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als iemand geld aan mij verdient, ben ik dat zelf ja!
als ik maar mn cut krijg, vind ik alles primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als iemand geld aan mij verdient, ben ik dat zelf ja!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus we mogen het gratis weggeven
Je wil wát?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik maar mn cut krijg, vind ik alles prima
Dat is zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, het zien is ook niet verkeerd hoor, zelf doen is beter, maar hey, ik zou t er voor doen
mijn deel van je verdienstequote:
Niemand wil me hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef jij jezelf maar lekker weg.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus we mogen het gratis weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |