Leve de 120Mbit/s lijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
De enige echte Danny natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef xFriendx het volgende:
kut lapo. Wie vind zoiets dan ook uit.
+1quote:
Ja, 8,50e in de bioscoop, de enige manier om Tron: Legacy te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is er al een fatsoenlijke kopie van Tron rond?
Dat is nou echt een film die je in de bios moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is er al een fatsoenlijke kopie van Tron rond?
Heb er iemand de link naar thuisbezorgd.nl voor het hulpeloze meisje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Stomme babs, nu heb ik zin in pizza
Neen, niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb er iemand de link naar thuisbezorgd.nl voor het hulpeloze meisje?
Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is nou echt een film die je in de bios moet gaan kijken
Omdat het voornamelijk om het beeld en het geluid gaat. Groot scherm, goede geluidsinstallatiequote:
Vanavond niet, dan moet ik eerst de stad in, en er vanavond weer uit.. En ik mag morgen fijn weer half 5 opstaan, dat wordt 'm niet vandaag..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, 8,50e in de bioscoop, de enige manier om Tron: Legacy te doen.
Ik vroeg me al af wat popcorngooiende, naar-meisjes-sissende Marokkanen voor speciale beleving aan Tron zouden toevoegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef stbabylon het volgende:
Omdat het voornamelijk om het beeld en het geluid gaat. Groot scherm, goede geluidsinstallatie
Home Cinema set met Splinternieuwe LED tvquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het voornamelijk om het beeld en het geluid gaat. Groot scherm, goede geluidsinstallatie
Dat heb ik thuis ook. Niet zo groot, maar het gemak van mijn heerlijke bank boven een smerige bioscoop telt voor mij altijd mee in de belevingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die kun je thuis niet zien?quote:
en dat is dus niet hetzelfde als een bioscoopzaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Home Cinema set met Splinternieuwe LED tv
Hoe kan een pizza te vroeg komen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
Babs z'n pizza kwam te laat. Die van mij 3 kwartier te vroeg
Eens, sommige films moet je gewoon in de bioscoop zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat is dus niet hetzelfde als een bioscoopzaal
Maar ik kan dan wél op de gewenste tijden kijken, en pauzeren wanneer ik wil..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat is dus niet hetzelfde als een bioscoopzaal
Ik geef aan waarom Tron: Legacy een biosfilm is, en dat is dus iets anders dan bij jou thuis. Jij hebt het er niet voor over, kan. Maar Tron werkt wel beter in de bios qua beeld en geluid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik thuis ook. Niet zo groot, maar het gemak van mijn heerlijke bank boven een smerige bioscoop telt voor mij altijd mee in de beleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |