Zou ik m'n geld terugkrijgen als 'ie het niet blijkt te doen?quote:Condition:
Used: An item that has been previously used. The item may have some signs of cosmetic wear, but is fully operational and functions as intended. This item may be a floor model or shop return that has been used.
Ah, jij solliciteert naar een optreden in Opgelicht? Met zo'n vaag gemaakt gezicht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ach, bindend... , je krijgt alleen een negatieve feedback als je zoiets doet van de verkoper. Wat wil de verkoper doen? Een rechtzaak beginnen omdat iemand een bot plaatst en verder niks meer van zich laat horen?
Trouwens ook makkelijk te omzeilen, maak een nieuwe ebay account aan en doe een hoger bod en klaar ben je. Desnoods in een internetcafe of op iemand anders zijn wifi.
Nouou?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, moet het kind dan verklaren dat hij het niet gedaan heeft. Wat me op het volgende punt brengt, houdt de getuigenis van een kind van zes stand in de rechtbank?.
Kinderen kunnen gemakkelijk iets kopen op eBay als ze gebruik maken van het eBay account van een volwassene die daar ook een PayPal account aan gekoppeld heeft. Kwestie van een paar muiskliks.Overigens moet het kind dan wél het wachtwoord van het PayPal account kennen om hierop in te kunnen loggen en de betaling te kunnen voldoen. Wachtwoorden van PayPal accounts worden namelijk door de browser niet opgeslagen uit veiligheidsoverwegingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Er is helemaal niets wettenlijk bindends aan iemand die handelingsonbekwaam is een contract laten aangaan. Het kan een goedkope smoes zijn, maar eBay kan hem juridisch helemaal niets maken. Wel hebben ze natuurlijk het recht z'n account te verbannen.
edit: aan de andere kant zou dat betekenen dat kleine kinderen uberhaupt niets kunnen kopen, ik weet toch niet helemaal hoe dat geregeld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |