Waarom snijd jij in je testikel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag het best van je af schrijven, opkroppen is ook niet goed
[..]
Hey LL![]()
Nu lekker uitrusten voor morgen?
[..]
Soms mag dat ook best
[..]
Deed ik nu net ook
Dank je Trevquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag het best van je af schrijven, opkroppen is ook niet goed
[..]
Klagen moet gewoon kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Panda72 het volgende:
Sorry dat ik zo loop te klagen hoor. Heb het gewoon allemaal even gehad met alles.
Live anatomy!!quote:
Nee nou eigenlijk welquote:
Je weet best dat hij in elkaar krimpen bedoeld maar bedankt he. Ik heb weer geschaterlacht.quote:
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klagen moet gewoon kunnenLucht lekker op toch
Graag gedaan. Ik ben blij dat ik je even heb kunnen opvrolijken op deze manierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je weet best dat hij in elkaar krimpen bedoeld maar bedankt he. Ik heb weer geschaterlacht.
Dank je wel lieve Lovelyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nou eigenlijk welmaar goed de weekendboodschappen zijn in huis (op 4 dingen na
)
En ik lees net over je nicht .. wat klote allemaal en dan ook nog die kc erbijhet zit je allemaal niet mee he? * LovelyLady geeft panda een knuff en een
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en hier is een plek waar dat heel goed kan
Je meent het, eindelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
Er zijn testresultaten van mijn laptop!
Daar doen we het voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je weet best dat hij in elkaar krimpen bedoeld maar bedankt he. Ik heb weer geschaterlacht.
Hey TMFquote:
Ja, na 30 minuten stresstesten deed het probleem zich ook bij de winkel voor. Ze denken dat het het moederbord is, dus hij wordt weer naar Asus gestuurd. Afwachten maar weer dus, hopelijk ben ik hem niet net als de vorige keer 4 maanden kwijt nuquote:
Ik wil het op dvd want mijn schijf zit volquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
ben blij dat ik dat niet aan heb staan
dat is balen.. Nou bereid je alvast maar voor op lang wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, na 30 minuten stresstesten deed het probleem zich ook bij de winkel voor. Ze denken dat het het moederbord is, dus hij wordt weer naar Asus gestuurd. Afwachten maar weer dus, hopelijk ben ik hem niet net als de vorige keer 4 maanden kwijt nu.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het op dvd want mijn schijf zit vol![]()
En we gaan het kado geven aan een "kennis" die echt nog dommer is dan..nou iets heel doms en die heus wel chirurg gaat worden voor haar 25e(17jaar, mbo verzorging niveau 1, met de hakken over de sloot naar tweede jaar
o en ze kan niet tegen bloed en wondjes etc)
Owwww dat is leukquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het op dvd want mijn schijf zit vol![]()
En we gaan het kado geven aan een "kennis" die echt nog dommer is dan..nou iets heel doms en die heus wel chirurg gaat worden voor haar 25e(17jaar, mbo verzorging niveau 1, met de hakken over de sloot naar tweede jaar
o en ze kan niet tegen bloed en wondjes etc)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |