Of je hebt gewoon een aparte fetishquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, ik heb er geen verstand van
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon naar niks. Ze hadden het net zo goed dekbedvullingkroket kunnen noemen. Of zaagselkroket. Zitten waarschijnlijk nog meer vezels in ook.
Ik snap dat je er boos op bent, wel stom zeg. Je gaat je haast afvragen wat ze er mee doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Panda72 het volgende:
Dank je wel Trev. Ik ben gewoon zo geirriteerd als ik aan die luie kc denk. Echt ik snap niet dat ze haar niet ontslaan. Maar ja de wet he. En dan is ze ook nog zeer goed bevriend met haar huisarts, zijn wij achtergekomen geen wonder dat hij zo vaak achter haar staat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groentekroketten in stoppen zeker
Pompen, krikken, kezen, batsen en nog wat onderdelen van de klassieke zevenkamp?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
Je gaat je haast afvragen wat ze er mee doet
Jij zit bij Fha mee te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je eigen vleeskroket natuurlijk.
Dat idee krijg je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pompen, krikken, kezen, batsen en nog wat onderdelen van de klassieke zevenkamp?
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pompen, krikken, kezen, batsen en nog wat onderdelen van de klassieke zevenkamp?
Dat is zeker zwaar klotequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
Oh en vandaag ook nog eens slecht nieuws gehad over mijn zieke nicht. Ze heeft weer uitzaaiigen in haar darmen en moet weer onder het mes. Maar of ze gaan opereren kunnen ze nog niet zeggen. Want vandaag heeft ze een scan gehad voor haar longen als er uitzaaiingen zijn naar haar longen heeft opereren geen zin en is ze opgegeven.![]()
![]()
. Misschien dat ik daarom zo boos ben op mijn collega. Want zij meld zich "ziek" terwijl zij niet echt ziek is. En mijn nicht is zo ziek dat zij misschien dood gaat.
Dank je. Ik ga maar even wat anders doen denk ik kan nu alleen maar huilen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker zwaar kloteik hoop het alle beste voor je nicht
Ben je zo moe lieffie?quote:
Heel veel sterkte meissiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
Oh en vandaag ook nog eens slecht nieuws gehad over mijn zieke nicht. Ze heeft weer uitzaaiigen in haar darmen en moet weer onder het mes. Maar of ze gaan opereren kunnen ze nog niet zeggen. Want vandaag heeft ze een scan gehad voor haar longen als er uitzaaiingen zijn naar haar longen heeft opereren geen zin en is ze opgegeven.![]()
![]()
. Misschien dat ik daarom zo boos ben op mijn collega. Want zij meld zich "ziek" terwijl zij niet echt ziek is. En mijn nicht is zo ziek dat zij misschien dood gaat.
ik krimp al in elkaar bij het lezen van jouw postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
Anatomie kerel snijdt net een testikel open. Alle kerels in het publiek krimpen zichtbaar![]()
Bedankt ik kan zelfs weer een beetje lachen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
Anatomie kerel snijdt net een testikel open. Alle kerels in het publiek krimpen zichtbaar![]()
Bleg. Veel sterktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Dank je welquote:
Wehehhequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krimp al in elkaar bij het lezen van jouw post
Je mag het best van je af schrijven, opkroppen is ook niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Panda72 het volgende:
Sorry dat ik zo loop te klagen hoor. Heb het gewoon allemaal even gehad met alles.
Hey LLquote:
Soms mag dat ook bestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga maar even wat anders doen denk ik kan nu alleen maar huilen.
Deed ik nu net ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |