11equote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
In welke eeuw denken jullie dat we leven?
Wild ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, omdat ik wilde seks met jou wil hebben ben ik gelijk eng?
tsssk
Je bent gewoon van mij. Bij mij ben je tenminste veiligquote:
* PeuRac installeert binnenkort een val bij yukiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon van mij. Bij mij ben je tenminste veilig
Relatief...
Voel je je niet gevleid dan dat ze je allemaal zo graag willen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
Eng hol is het hier toch eigenlijk ook he.
En je komt hier nog wel vrijwillig ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
Eng hol is het hier toch eigenlijk ook he.
In plakjes gesneden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voel je je niet gevleid dan dat ze je allemaal zo graag willen?
Nee, je zou in 1 stuk blijven, nu is het alleen wie je t eerst te pakken krijgtquote:
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je zou in 1 stuk blijven, nu is het alleen wie je t eerst te pakken krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtJe bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik laat gewoon mensen uit Deventer zelf haar oppikken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die weten wij ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.
En denk jij dat zij van huis gaat als ze weet dat ik eraan kom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik zet mijn enge buren neer als bewaking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |