aaah, date verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, hij gaat ws spontaan bij zijn vader logeren vanavond, uitslapen
Met z'n verovering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, hij gaat ws spontaan bij zijn vader logeren vanavond, uitslapen
quote:
Ssst, laat dr nu in die waanquote:
quote:
Dat zegt tegenwoordig niets meer als je het nieuws bijhoudtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Heren, jullie vergeten volgens mij dat ie pas 10 is
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
SPOILER: captain hindsightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je aan hem verplicht een Carrera-zonnebril te kopen.quote:
ANDERS was je vet oud, ANDERSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Je had 'm ook in een spoiler kunnen zetten WT
Aah dan is het goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ANDERS was je vet oud, ANDERS
oftewel, dat ben je niet (en al helemaal niet vet, ja, vet lekker)
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nou hou ik eens een tijdje op met dat geslijm
Ajax - Superboeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
Topgear dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |