inderdaad, in de jongenszang zaten zelfs klanken die onmogelijk door een mens geproduceerd kunnen worden zo mechanischquote:Op maandag 7 februari 2011 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik nu aan 't doen.
All hail the autotune
Ik vind het echt niet leuk meer..........
Raar en onduidelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Peter het volgende:
http://www.ferrymag.com/
nieuw Nederlands homoblad
Mja, vrienden/bekenden van mij zitten daar achterquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Peter het volgende:
Teksten schrijven is ook niet het sterkste punt van de makers, geloof ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Blad met foto's, (bijna) geen tekst.
Wat een blaat met taalfouten.quote:A magazine, you 've always wanted! Wat zich tot op heden nog nooit heeft aangediend. Een magazine die de naam Ferry draagt, waarin 'jonge' mannen buiten hun kaders treden. Menly omdat Ferry niet zozeer mannelijk is, als wel een blad waarin de man onschuldig, kwetsbaar, puur en concreet gepositioneerd wordt. En veel daarvan!
Oh.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, vrienden/bekenden van mij zitten daar achter
Ik dacht: mooi, weer een plek om straks te adverteren, maar dat valt tegenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Peter het volgende:
Merryfag bekt wel wat lekkerderder.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Peter het volgende:
Er staan ook echte foto reportages in, professioneel gemaakt. Dus geen webcam fototjes enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En daar moet je dan 6 euro voor betalen? Een blaadje met foto's die de doelgroep zelf moet aanleveren?
Zoek maar eens een adverteerder die iets wil doen inderdaad. Ik denk niet dat Philips dat wake-up light ding (dé gaygadget van vandaag) aan de man wil brengen via een tijdschrift van duur papier dat louter erectiebroekjes en sixpacks plaatst...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben verbaasd als ze het langer dan 2 of 3 nummers volhouden. (Tenzij het een hobby is die niets hoeft op te leveren).
Very fag?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staan ook echte foto reportages in, professioneel gemaakt. Dus geen webcam fototjes enzo
Niet dat ik het blad in huis heb, ook al woont de maker maar 100 meter verder op
Ga je nog wel eens naar N.? Fietsen en alles langs het water, éven je hoofd leeg, boodschappen doen in Oud-Beijerland..?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staan ook echte foto reportages in, professioneel gemaakt. Dus geen webcam fototjes enzo
Niet dat ik het blad in huis heb, ook al woont de maker maar 100 meter verder op
Wel naar N., niet naar OBLquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar N.? Fietsen en alles langs het water, éven je hoofd leeg, boodschappen doen in Oud-Beijerland..?
Oooh oke, gelukkig maar. Dat je dan niet verdwijnt in het gedruis, het feesten en het leven van de Grote Stad.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel naar N., niet naar OBL
En fietsen daar doe ik ook niet, is te ver weg
Ik heb trouwens erg veel aan je spontane uitleg over van alles en nog wat die je vaak doet, nu in de nieuwe studieperiode.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik bedoel, het is niet eens duidelijk voor wie het blad is bedoeld. Wie is hun doelgroep? Waarom moet je het kopen? Wat bieden ze extra ten op zichte van gratis content op internet? En waarom een papieren blad? Waarom geen gratis editie zoals het Franse Sensitif? En wat bieden ze adverteerders? Wat is de oplage, of beter, waarom vermelden ze die niet? (Wat essentieel is adverteerders: wie is precies de doelgroep, en hoe veel bereik je).
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja klopt. Ik houd niet van kortaf. Kan wel hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor iemand die niet gedetailleerd is ben je wel altijd lang van stuk.
Ik begrijp niet helemaal waar je aan refereert, maar graag gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens erg veel aan je spontane uitleg over van alles en nog wat die je vaak doet, nu in de nieuwe studieperiode.Uiteraard kan ik, google-technisch gezien, niet gedetailleerd zijn.
quote:This year, Fry, the 56-year-old British writer, actor, and comedian, broke up with his partner of ten years and started dating Webb, a 26-year-old stage actor with whom he starred in the BBC series The Magician’s House.
Bron
Ik ook, maar we hadden het nu over Stephen Fryquote:Op maandag 7 februari 2011 21:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan mij dat bij meer mensen niet voorstellen.
Misschien compenseert de rest het fysieke. Of misschien heeft SF een lul van 25 cm.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat ik niet begrijp is wat zo'n knul fysiek aantrekt in Stephen Fry. Zijn karakter, persoon, charme, etc. kan ik allemaal begrijpen. Maar lichamelijk.
Die kijkt zo droevig, alsof 'ie eigenlijk helemaal niet naakt op de foto wil, bijna gedwongen is.quote:
Ik denk dat het wel meevalt... is van een professionele Noorse fotograafquote:Op maandag 7 februari 2011 22:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Die kijkt zo droevig, alsof 'ie eigenlijk helemaal niet naakt op de foto wil, bijna gedwongen is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |