Die theorie had ik gelijk na het zien van de filmquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ook die link van Ang3l lezen van vanmiddag, interessante kijk op de film.
Ik heb die kerel wel eens op msn gesproken...die oplichter ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef Stroekie het volgende:
wat een wappernicht was dat vandaag bij das je goed recht. deze was nog erger dan alle stereotypes bij elkaar opgeteld
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ook die link van Ang3l lezen van vanmiddag, interessante kijk op de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ang3l op 07-02-2011 07:18:28 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik vond het heel bijzonder om te zien dat hij direct alles toegaf en wist dat hij fout bezig wasquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb die kerel wel eens op msn gesproken...die oplichter ja.
Seksualiteit staat natuurlijk voor opgroeien.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of het per se seksueel misbruik was. Maar dat de moeder de ontwikkeling van het kind ernstig tegenhield was wel duidelijk, en dat is ook (psychologische) mishandeling. Ze gebruikte haar dochter als ballerinapop. Om haar eigen gefaalde carrière nieuw opnieuw te kunnen spelen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seksualiteit staat natuurlijk voor opgroeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die uitzending heb ik ook gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Allerlei collega's die dit weekend Ivo Niehe hebben gekeken en me ineens aan een Zweedse boer willen koppelen
Nee. Val niet op blond, nuchter en koud.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je Zweden al op je lijstje Ang3l?
Oh ja, er moet natuurlijk wel een lekker contrast zijn tussen jou als IJskoningin en je eventuele wederhelft.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Val niet op blond, nuchter en koud.
Ja die foto combineer ik dan met een uitspraak uit een andere film:quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, er moet natuurlijk wel een lekker contrast zijn tussen jou als IJskoningin en je eventuele wederhelft.
[ afbeelding ]
Welnee, dat kan maar met een paar dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oohw.
Kut, ik had gehoopt je wat meer op de kast te jagen.
En nu ben je geen fan meer?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jeumig, al die tijd gedacht dat op zoek naar Zorro's Roman zo nicht als een deur was
jawel hoor, hij of Tommie gaan Zorro worden denk ik.quote:
Ik vind deze Op zoek naar... wel de minste van allemaal... er is er nou echt geen een waarvan ik echt enthousiast kan worden... zo'n Tommie heeft wel een goeie stem maar zijn uistraling vind ik niks...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel hoor, hij of Tommie gaan Zorro worden denk ik.
Ik vond de eerste maar mwa. Al was de tweede helft wel wat leuker dan de eerste helft.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |