Correct. Als Hitler de oorlog had gewonnen dan was meneer met zijn scheve bek al lang gewurgd met zijn navelstreng. Nu kunnen we alleen maar hopen op een autobrand of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
Dus mensen met een afwijkend uiterlijk vind jij minderwaardig?
Jij bent zeker fotomodel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Correct. Als Hitler de oorlog had gewonnen dan was meneer met zijn scheve bek al lang gewurgd met zijn navelstreng. Nu kunnen we alleen maar hopen op een autobrand of iets dergelijks.
Zelfs Sunchaser?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In vergelijking met jan jaap is iedereen een fotomodel.
hihiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is blijkbaar in om Paul de Leeuw af te branden maar nog niet zo lang geleden was hij zonder concurrentie de populairste presentator van dit land.
Minderwaardigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
Dat was voor Yvon Jaspers, die nu de beste presentator isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is blijkbaar in om Paul de Leeuw af te branden maar nog niet zo lang geleden was hij zonder concurrentie de populairste presentator van dit land.
ja maar Yvon is dan toch wel een heel groot prestentatietalentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dat was voor Yvon Jaspers, die nu de beste presentator is
Even serieus: ik denk omdat mensen BN-ers willen zien, en dat zijn er maar een stuk over 100quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Minderwaardig
Ik snap best wel dat dit soort figuren op TV willen komen... Ik snap alleen niet waarom het daadwerkelijk gebeurd.
Als ik ga solliciteren als boekhouder en ik kan niet tot 10 tellen, krijg ik de baan waarschijnlijk niet.
Waarom worden deze talentloze trollen dan telkens de spotlight ingeschoven waar ze ook nog eens royaal gecompenseerd voor worden?
mss gaat het in hun baan niet zozeer om uiterlijk maar om charismsa en uitstraling. (vooral dat eerste)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Minderwaardig
Ik snap best wel dat dit soort figuren op TV willen komen... Ik snap alleen niet waarom het daadwerkelijk gebeurd.
Als ik ga solliciteren als boekhouder en ik kan niet tot 10 tellen, krijg ik de baan waarschijnlijk niet.
Waarom worden deze talentloze trollen dan telkens de spotlight ingeschoven waar ze ook nog eens royaal gecompenseerd voor worden?
Helaas hebben de meeste presentatoren dan weer het charisma van een dood paardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mss gaat het in hun baan niet zozeer om uiterlijk maar om charismsa en uitstraling. (vooral dat eerste)
ze zullen toch wel iets goed doen (kijkcijfers enzo), anders zouden ze niet op tv verschijnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Helaas hebben de meeste presentatoren dan weer het charisma van een dood paard
Hoewel dat bij bestaande programma's best kan zijn kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen op het volgende nieuwe kutprogramma met Beau en/of Nance (waar ook maandagochtend natuurlijk heel Nederland over praatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ze zullen toch wel iets goed doen (kijkcijfers enzo), anders zouden ze niet op tv verschijnen.
haatkijkers zijn ook kijkers.
geloof me, ik vind het ook vreselijk. ik kijk het dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoewel dat bij bestaande programma's best kan zijn kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen op het volgende nieuwe kutprogramma met Beau en/of Nance (waar ook maandagochtend natuurlijk heel Nederland over praat) zit te wachten. Maar goed, misschien ben ik niet het goede publiek voor de gezellige BN-ers.
arme paquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Kabolter het volgende:
En ik denk zelf, maar dat is gewoon giswerk, dat het een deel compensatie is.
Mensen die echt van het format en de informatie die gegeven wordt houden zullen minder snel afhaken. Het is natuurlijk voor een programmamaker ideaal om het publiek wat sowieso kijkt (door de format en de informatie) te behouden en ondertussen een nieuw publiek aan te trekken door de presentator.
Zo kan je bij talentenshows wel een hunk neerzetten als presentator, waar alle tienermeisjes flauw van vallen, maar voor de kijkcijfers is het natuurlijk ideaal om deze groep te behouden en huismoeders naar dit programma te trekken. Als je dit voor elkaar krijgt is pa ondertussen verplicht om ook mee te kijken.
Nee joh, die kijkt gewoon elders naar een sportprogramma met zn vrienden en een koude pilsener!quote:
Met andere woorden: ze weten dat het format kut is en ze proberen toch kijkers te binden door een bekend gezicht neer te zetten want dan kijken mensen toch wel. Klinkt niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Kabolter het volgende:
En ik denk zelf, maar dat is gewoon giswerk, dat het een deel compensatie is.
Mensen die echt van het format en de informatie die gegeven wordt houden zullen minder snel afhaken. Het is natuurlijk voor een programmamaker ideaal om het publiek wat sowieso kijkt (door de format en de informatie) te behouden en ondertussen een nieuw publiek aan te trekken door de presentator.
Zo kan je bij talentenshows wel een hunk neerzetten als presentator, waar alle tienermeisjes flauw van vallen, maar voor de kijkcijfers is het natuurlijk ideaal om deze groep te behouden en huismoeders naar dit programma te trekken. Als je dit voor elkaar krijgt is pa ondertussen verplicht om ook mee te kijken.
Weet je wie andere mensen ook minderwaardig vond? Hm? Ben je er zoeen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
Ik denk dat er aardig wat vaders zijn die door de talentenshows verplicht zijn om te kijken. Ik had het overigens niet over mijn eigen vader. Hier staat bijna nooit zoiets op.quote:
Zulks een koningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Zanger Petro, die moeten ze er neer zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |