Nog niet eens. Oh wacht, ms is dat juist het probleemquote:
Ja, fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M-M heeft nieuwe kamer, zelf geverfd in dr eentje, is trots, het gaat over verven en paars. M-M spamt foto
Oh ik had ook goedkope muurverf van gamma eigen merk, kleur "kristal"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kleur lust is uhm van histor ofzo. Maar ik heb gewoon goedkoop eigen merk latex genomen hoor
je kwam eerst hier langs toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben klaar met m'n werk
Ik ga maar es vragen of ik een collega kan helpen... Anders ga ik mooi naar huis.
neeuhquote:
viespeukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
quote:
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik planquote:
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HA! Deze keer deed ik het niet! Ik zag de kans, maar ik deed het niet!
MIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
Het resultaat mocht er wezen, toch CL?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggen
[..]
MI
Geniaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik plan
Mijn broertje ook, heeft een keer zelf bier gekocht, Warsteiner, en 't is nieteens vies!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Maar dankzij big en de katten moet ik eigenlijk eerst behangen, kan er niet zo overheen verven. En geen geld voor dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grats Klutsje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Meestal niet tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |