Was het maar zo makkelijk dat je 'gewoon' verwezen werd. I'm working on it, maar ik vermoed dat - gezien de communicatie die ik inmiddels gevoerd heb met diverse instellingen - ik gewoon weer achteraan een wachtlijst wordt geplaatst, en dus weer bijna een halfjaar verder zal zijn als er eindelijk plek voor me is. Lang leve de zorg.quote:Kun je niet gewoon een verwijzing naar een psychiater krijgen?
Een goede huisarts geeft echt wel een verwijzing, als je met duidelijke feiten aankomt. (Ik voel dit en dat, heb zus en zo al geprobeerd, de ADD-medicatie werkte averechts, en bij PsyQ voel ik me niet gehoord, dus ik wil naar een gewone psychiater toe.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef TrsK het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk dat je 'gewoon' verwezen werd. I'm working on it, maar ik vermoed dat - gezien de communicatie die ik inmiddels gevoerd heb met diverse instellingen - ik gewoon weer achteraan een wachtlijst wordt geplaatst, en dus weer bijna een halfjaar verder zal zijn als er eindelijk plek voor me is. Lang leve de zorg.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef TrsK het volgende:
Bwaah. Ik ben sinds een paar dagen gestopt met het innemen van Ritalin (heb het zo'n 4 maanden gebruikt). Wat een naar spul is dat zeg! Ik voel me nu ook echt veel en veel beter dan toen ik het slikte. Ik heb me wel 2 dagen ongeconcentreerd en lamlendig gevoeld te hebben.
Het is wel deels aan mijzelf te wijten dat ik de diagnose ADD opgeplakt kreeg door de prutsers bij Psy-Q, toen ik daar kwam was ik zo ten einde raad dat ik alles geloofde dat ze zeiden, als het maar hielp. En ja, de eerste 2 maanden hielpen 6 dagelijkse doses methylphenidaat wel, geen wonder, het is een stimulerend middel en ik kick op intellectuele power.
Helaas begon ik twee maanden geleden te zinken, net toen ik officieel klaar was met de 'behandeling'. En ik ging dieper dan ooit tevoren. Raakte mijn vriendin 3 weken terug kwijt na mijn laatste uitbarsting, heb mijn studie ernstig verwaarloosd de laatste periode.
Als ik erop terug kijk, zie ik een brok spanning, niet in de laatste plaats veroorzaakt door de medicatie. Ik was een wandelende zenuwpees geworden, elke kleine oneffenheid in het leven veroorzaakte grote onprettige schokgolven adrenaline.
Wat er werkelijk met mij aan de hand is, kan ik jullie niet zeggen. De zeer regelmatige op- en neergang van mijn prestaties en gemoedstoestand wijzen mij echter veel meer in de hoek van de depressieve stoornissen. Iets dat ik bij Psy-Q in de eerste gesprekken vaak genoeg aangegeven heb, maar omdat ik mij in een tijd dat ik minder over mijzelf wist me aangemeld had bij het ADHD-behandelpad, moest men mij kennelijk ompraten naar ADD. Zal wel goed zijn geweest voor de cijfertjes en de verkoop van Sandoz Ritalin.
De moraal van dit verhaal: Psy-Q is niet te vertrouwen, bezint eer ge begint, en methylphenidaat zou best wel eens een hel kunnen veroorzaken die je niet ziet voor je erin zit.
Dit klinkt ook veel meer dan een bi-polaire stoornis dan ADHD, met name door de (regelmatige) op- en neergang. Vreemd dat ze dat bij PsyQ niet onderzocht hebben als je dat hebt aangegeven, want het manische van de bi-polaire stoornis kan lijken op het hyperactieve van ADHD.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef TrsK het volgende:
Wat er werkelijk met mij aan de hand is, kan ik jullie niet zeggen. De zeer regelmatige op- en neergang van mijn prestaties en gemoedstoestand wijzen mij echter veel meer in de hoek van de depressieve stoornissen.
Nouja ik heb geen last van manische episodes. Ik heb wel last van een periode van ongeveer 2 a 3 weken uit elke 8 weken dat ik neerslachtig ben. Daarom wijst mijn eigen logica inderdaad naar bi-polaire stoornis type II. Ik ben ook niet hyperactief als het goed gaat en heb ook de diagnose ADD gekregen, niet ADHD.quote:Dit klinkt ook veel meer dan een bi-polaire stoornis dan ADHD, met name door de (regelmatige) op- en neergang. Vreemd dat ze dat bij PsyQ niet onderzocht hebben als je dat hebt aangegeven, want het manische van de bi-polaire stoornis kan lijken op het hyperactieve van ADHD.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef oddeyed het volgende:
gvd, heb ik wéér een hersenschudding. Net van de vorige hersteld...
Nou, de vorige kreeg ik tijdens een ruzie met m'n stiefpa, en deze tijdens een woedeuitbarsting van m'n stiefzusquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Dat... klinkt niet gezondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Nou, de vorige kreeg ik tijdens een ruzie met m'n stiefpa, en deze tijdens een woedeuitbarsting van m'n stiefzus.
Mja, het gaat wel weer over gelukkig
Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe kun je een hersenschudding krijgen van een ruzie? Dan moet er toch al sprake zijn van lichamelijk geweld, maar dan noem je het toch geen ruzie meer denk ik?
kan wel,quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Iemand ervaring met de combinatie Ritalin en XTC?
Ik denk dat het onverstandig is, heb namelijk soms nog hartkloppingen en ik denk dat dat dan nog VEEL erger wordt, geen zin in dus.
Maar zou ik dan gewoon tijdelijk kunnen stoppen met Ritalin? Bijv. zaterdag niet, zaterdagavond xtc, zondag nog niet en maandag gewoon weer ritalin?
In het weekend heb ik het niet zo nodig namelijk.
Sjezus, fijne familie zeg, dat ze je een hersenschudding slaan. Waarom ga je nog met ze om?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.
Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, je kunt wel controleren hoeveel je neemt natuurlijk (hoeveel mg dan), ik ga ook niet heel veel nemen.
En ik verknal me leven toch niet meteen met 1 keer xtc
Een aardbeving! RED JEZELF!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef oddeyed het volgende:
Middag! Jongens, wat is er aan de hand?
Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtcquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.
Xtc is ook niet met 2 dagen je lichaam uit, en ritalin ook niet vlg mij.
Als je het dan echt zo graag wil doen, slik dan 2 weken ervoor en 2 weken erna geen ritalin.
Overigens denk ik hetzelfde over xtc en antidepressiva..... Een ex van me had dat een keer gecombineerd, die hing de volgende dag beroerd en depri aan de telefoon (hij was toen ook al ex). Mja, kon daar ook niks mee, heb gezegd dat ie dan maar niet zo stom had moeten doen.
Gewoon niet doen dus, drugs en meds.
Mn de zwaardere meds zoals ritalin ja. Paracetamol zal wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtc
En ik weet niet of je met meds alleen ritalin bedoelt, maar er zijn er natuurlijk een hoop die wel gewoon kunnen.
Maar goed, we zijn het er niet over eens, en daar is niks mis meeik ga het alsnog doen, en stop dus een dagje omdat het mij vooral om de hartkloppingen gaat.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoop dat je geen problemen ermee krijgt.(dat bedoel ik positief hoor, niet sarcastisch oid)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, kut-ADHD-er!
juist met adhd'ersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
Is iedereen hier vergeten hoe ze moeten quoten?
We moete het gestructureerd houden peeps
Verslaafd: Ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef Horchata het volgende:
Het is niet alsof je als je iets lekker vindt je meteen verslaafd raakt, ADHD of niet.
Ja, ik experimenteer ook met drugs, xtc, wiet etc alleen zorg ik voor mezelf dat ik het met mate doe ( om zo geen junkie te worden)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Verslaafd: Ja!![]()
Een Junk: Zeer zeker niet!
Ikke niet. Ik ben een fucking watje.quote:
SM? Ahhquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik ben een fucking watje.
Ik ben zaterdag nog in elkaar geslagen door een meisjeGodver, alles komt weer helemaal los nu
Kan prima, gebruik regelmatig XTC op feesten maar slik alleen doordeweeks concerta. Verder ook wel eens XTC gehad doordeweeks maar merkte weinig verschil. Op welk feest ga je het doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Iemand ervaring met de combinatie Ritalin en XTC?
Ik denk dat het onverstandig is, heb namelijk soms nog hartkloppingen en ik denk dat dat dan nog VEEL erger wordt, geen zin in dus.
Maar zou ik dan gewoon tijdelijk kunnen stoppen met Ritalin? Bijv. zaterdag niet, zaterdagavond xtc, zondag nog niet en maandag gewoon weer ritalin?
In het weekend heb ik het niet zo nodig namelijk.
oeh. Zoloft. Waarom zo'n zombi drug?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef useraccount het volgende:
I does not like Zoloft. Mijn korte termijn geheugen echt -compleet- waardeloos. Dat was sowieso al niet geweldig, maar nu is het echt een drama. Moge het een bijwerking zijn die over verloop van tijd weer normaliseert, anders word ik krankjorum.
Ik gebruik nu al 4 jaar strattera en daarvoor 6 jaar Concerta, het fijna aan strattera is dat je er zo lekker van slaaptquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:27 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan prima, gebruik regelmatig XTC op feesten maar slik alleen doordeweeks concerta. Verder ook wel eens XTC gehad doordeweeks maar merkte weinig verschil. Op welk feest ga je het doen?
Concerta, werkt fijn maar slaap er zo laat door:(
Ik ben juist het tegenovergestelde...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef Swiffer het volgende:
Ben goed depressief en hyper nu. Not nice.
Welvaartsziekte, in Afrika zullen ze er dol blij mee zijn, leven is veels te mooi om depressief te zijn maar zo makkelijk los je het niet op of wel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef Swiffer het volgende:
Ben goed depressief en hyper nu. Not nice.
Welvaartsziekte? Als het komt door een te snelle en veeleisende maatschappij, vind ik het woord welvaart te positief beladen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Welvaartsziekte, in Afrika zullen ze er dol blij mee zijn, leven is veels te mooi om depressief te zijn maar zo makkelijk los je het niet op of wel?
Overal ter wereld, onder alle omstandigheden, zijn er mensen depressief. Dat meer mensen depressief raken wil niet zeggen dat ze te snel de diagnose krijgen, maar eerder dat er gewoon veel meer mensen depressief worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)-een-welvaartsziekte
http://www.anoiksis.nl/content/depressie-een-welvaartsziekte
Zeg niet dat jij het niet bent maar iets te veel mensen zijn te snel in mijn ogen depressief.
Het komt ook bijna alleen maar voor in landen waar mensen alles hebben maar deze discussie hoort hier niet.
Maar dat er veel meer mensen de diagnose "depressie" krijgen, of zelf denken depressief te zijn zonder ooit via een psychiater die diagnose te krijgen, kan ook echt wel samenhangen met te snel diagnoses stellen. ADHD is ook iets wat veel artsen onterecht als etiketje op kinderen hangen. En juist daardoor worden de mensen die het wél echt hebben, niet meer serieus genomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Overal ter wereld, onder alle omstandigheden, zijn er mensen depressief. Dat meer mensen depressief raken wil niet zeggen dat ze te snel de diagnose krijgen, maar eerder dat er gewoon veel meer mensen depressief worden.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dat er veel meer mensen de diagnose "depressie" krijgen, of zelf denken depressief te zijn zonder ooit via een psychiater die diagnose te krijgen, kan ook echt wel samenhangen met te snel diagnoses stellen. ADHD is ook iets wat veel artsen onterecht als etiketje op kinderen hangen. En juist daardoor worden de mensen die het wél echt hebben, niet meer serieus genomen.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef useraccount het volgende:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
[..]
Gaat wel weer, heb gisteren echt en nklote dag gehad. maar k ben er nog lang niet in elk geval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Overal ter wereld, onder alle omstandigheden, zijn er mensen depressief. Dat meer mensen depressief raken wil niet zeggen dat ze te snel de diagnose krijgen, maar eerder dat er gewoon veel meer mensen depressief worden.
Hoe is het nu swiffer?
Ja, zoiets. Domme mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Swiffer het volgende:
Ik denk dat dat met rechtvaardigheidsgevoel te maken heeft. Een gebroken been hoef je niet uit te leggen om begrip te krijgen, je krijgt als ADHD-er vaak geen begrip, mensen denken volgens mij vaak van nou je weet het toch, get over it en ga verder met je leven.. Zoiets. En das niet eerlijk.
neuh de apotheek weigert na 3/4 jaar mijn medicatie in de vaste bestellijst te zetten. Ik zit er elke maand een keer of 2.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:22 schreef Dropkogel het volgende:
Swiffer ben je weer uit de apotheek gegaan zonder medicatie dan?
jemig dat is balen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Swiffer het volgende:
[..]
neuh de apotheek weigert na 3/4 jaar mijn medicatie in de vaste bestellijst te zetten. Ik zit er elke maand een keer of 2.
nou lekker dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Wickyleaks het volgende:
WHOEHOE naast het feit dat ik labeltjes spaar, een rugprobleem heb wat zelde bij jongeren voorkomt heb ik nu ook de voorrecht dat ik 1 van de uitzonderingsgevallen ben waar de amandelen bij terug groeit en er weer uit mogen
/sarcasme
Precies dit dus, maar in mijn geval ADD & IBS(spastische darmen).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Swiffer het volgende:
Ik denk dat dat met rechtvaardigheidsgevoel te maken heeft. Een gebroken been hoef je niet uit te leggen om begrip te krijgen, je krijgt als ADHD-er vaak geen begrip, mensen denken volgens mij vaak van nou je weet het toch, get over it en ga verder met je leven.. Zoiets. En das niet eerlijk.
Irritant zeg!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Swiffer het volgende:
[..]
neuh de apotheek weigert na 3/4 jaar mijn medicatie in de vaste bestellijst te zetten. Ik zit er elke maand een keer of 2.
Das niet zo mooi!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Jowiex het volgende:
Hee,
Dit is de eerste keer dat ik hier iets post. Ik ben vandaag naar mijn teamleider geweest. Ik doe nu 4Havo, en het gaat kut, niet eens zozeer school ik sta een 7 gemiddeld. Alleen ik ben er een beetje klaar mee. Een beetje bij de kinderpsycholoog gaan praten werkt niet, want ik ben alleen maar bezig met het sneeuwwitje schilderij achter haar en hoe wit de huid van die sneeuwwitje is en of het nou wel of niet door een kind is geschilderd. & het enige wat de psycholoog doet is mij vertellen dat ik weer eens aan de Ritalin moet.
Ik heb gewoon begeleiding nodig, met iets, weet niet eens waarmee.Op dit moment vind ik het leven niet zo geweldig, en dat is niet eerlijk want 'ik ben 16 en hoor blij en vrolijk te zijn'.De enige reden waarom ik nevernooit zelfmoord zou kunnen plegen is omdat ik christen ben en daar dus gewoon heel tegen ben.
Alles gaat nét niet goed, ben nét te laat, ik sluit mijzelf buiten omdat ik bang ben dat ik mijn vriendinne lastig val, ook zoek ik weer vaker de stilte inplaats bij de rest te blijven, ik val tijdens het leren in slaap, staar dwangmatig voor mij uit in de klas, kan een half uur weg zijn met mijn gedachtes terwijl ik aan het leren ben, ben opeens heel verdrietig en alleen etc.
Sorry voor dit zeikverhaal, maar het was een zware dag en moest dit even kwijt.
Hoera! Feliquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Wickyleaks het volgende:
WHOEHOE naast het feit dat ik labeltjes spaar, een rugprobleem heb wat zelde bij jongeren voorkomt heb ik nu ook de voorrecht dat ik 1 van de uitzonderingsgevallen ben waar de amandelen bij terug groeit en er weer uit mogen
/sarcasme
Ik ben deze maand al 2 keer geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Instabiliteit in de onderste rugspieren met chronisch pijn... weet geen medische naam maar het komt niet vaak voor.. overigens komt het wel regelmatig voor alleen niet in de pijnlijkheid als ik het heb (als in bij acuute pijnaanval 2 wkn niets kunnen flauwvallen van de pijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoera! Feli
Bagger zeg!
Hoe heet jouw rugprobleem dan?
En niks geen jongere jij, je bent bijna 30
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Instabiliteit in de onderste rugspieren met chronisch pijn... weet geen medische naam maar het komt niet vaak voor.. overigens komt het wel regelmatig voor alleen niet in de pijnlijkheid als ik het heb (als in bij acuute pijnaanval 2 wkn niets kunnen flauwvallen van de pijn)
tja... gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals ut gaat eh?quote:
Als ik het zo lees kun jij meer dan genoeg aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:10 schreef Murmeli het volgende:
Pff, vriendje is ziek en die doet altijd het meeste in het huishouden. Nu moet ik dus en voor hem, en de katten en het huis zorgen. En dit weekend ook veel tijd aan een vriendin besteed die het moeilijk heeft.
Ben nu dus onwijs hyper, slecht geslapen, moet naar mn werk maar ben gesloopt. Vanmiddag ook nog naar rotterdam naar de psych en een afspraak met 2 meiden, maar dat is kort en dan nog naar muziekles vanavond, in voorburg. En tussendoor nog eten.
Nu zit ik dus in twijfel of ik vrij zal nemen vandaag om tot rust te komen en mezelf in bescherming te nemen, of alle andere dingen te cancelen(die al paar keer niet zijn doorgegaan omdat ik zelf ziek was), of gewoon alles zal gaan doen, met grote kans dat ik in de loop van de dag/week finaal doordraai/instort.
Ik haat dit! Wou dat ik wat meer aankon
Wat een lief berichtje! Dank je wel! Mijn projectleider zei ook dat ik maar thuis moest blijven, dus heb vrij genomen. Ik ben er helemaal emo vanquote:Op maandag 21 februari 2011 08:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kun jij meer dan genoeg aan.
Kies even voor de leuke dingen en ga een dagje (of 2) doen waar je zin in hebt.
Volgens mij wat ik zo terug lees ben je best een harde werker, waar de baas vertrouwen in heeft. Dus een dagje vrij moet kunnen. Ook zonder schuldgevoel.
En het is ook niet zo dat je in bed ligt omdat je gewoon een kater hebt omdat je het hele weekend te veel gezopen hebt. (vind ik altijd een zwak excuus om thuis te blijven)
Dus ik zou zeggen: Doen!
Neuh ik ken de software waar de apotheek mee werkt, dit kunnen ze gewoon toevoegen aan de vaste bestelllijst. Doen ze niet, zit inmiddels bij een andere apotheek (18 wachtenden voor me, daaaag)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Dropkogel het volgende:
[..]
jemig dat is balen.
kan je anders niet je psychiater een keer naar de apotheek laten bellen zodat diegene uitleg kan vragen waarom het blijkbaar niet lukt je medicatie op voorraad te hebben.
Ik weet niet hoe ze het in de trein doen, maar de grenscontrole bij italie vanuit zwitserland was nou niet bepaald streng te noemen. Ik zou het risico nemen, en mochten ze je 'betrappen' dan zeg je gewoon dat je het niet wist. Mocht je dan niet zonder kunnen, dan zou ik mn psych bellen en vragen of je het in een apotheek in italie krijgen kan.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef frame-saw het volgende:
Oh god, ik ga morgen naar Rome, en ik moet over 5,5 uur al in de tram zitten. Bedenk ik me ineens dat je wss niet eens kan reizen met ritalin zonder medisch paspoort/verklaring oid
Nu twijfel ik tussen het gewoon in mijn koffer stoppen en hopen dat er niks gebeurd, of ze in mijn handbagage doen en ze dan wss toch kwijtraken.
Ik zeg wel niks tegen mijn moeder, die gaat dan helemaal panikeren. Ik doe wel alsof ik er niet eens bij nagedacht heb ALS er iets gebeurd
En ik was nog wel zo trots dat ik overal aan had gedacht, ik was de enige van de fam die eraan dacht om wereldstekkers mee te nemen zelfs!
als ff wilt uit janken dan hoor ik de foon zo wel overgaanquote:Op maandag 21 februari 2011 08:10 schreef Murmeli het volgende:
Pff, vriendje is ziek en die doet altijd het meeste in het huishouden. Nu moet ik dus en voor hem, en de katten en het huis zorgen. En dit weekend ook veel tijd aan een vriendin besteed die het moeilijk heeft.
Ben nu dus onwijs hyper, slecht geslapen, moet naar mn werk maar ben gesloopt. Vanmiddag ook nog naar rotterdam naar de psych en een afspraak met 2 meiden, maar dat is kort en dan nog naar muziekles vanavond, in voorburg. En tussendoor nog eten.
Nu zit ik dus in twijfel of ik vrij zal nemen vandaag om tot rust te komen en mezelf in bescherming te nemen, of alle andere dingen te cancelen(die al paar keer niet zijn doorgegaan omdat ik zelf ziek was), of gewoon alles zal gaan doen, met grote kans dat ik in de loop van de dag/week finaal doordraai/instort.
Ik haat dit! Wou dat ik wat meer aankon
Dank je, lief! Het gaat wel weer, heb ff geslapen...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
als ff wilt uit janken dan hoor ik de foon zo wel overgaan
Slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dank je, lief! Het gaat wel weer, heb ff geslapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |