Je zou dit gewoon moeten kunnen. Een beetje redeneren over code lijkt mij wel belangrijk, ik vind de code-op-papier tentamens wel goed. Jij moet eerst 500 keer je code aanpassen voordat het een keer compileert/correct is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ben dol op pen-en-papier programmeer tentamens op de uni
niet dus.
alsof ik buiten tentamens ooit nog een pen op papier zet
Herkenbaar, ik mocht Bash en AWK op papier maken en dan kreeg je ook nog minpunten als het niet leesbaar was...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef daruk het volgende:
Ik doe IT op het hbo, en mijn leraren zijn er nog steeds van overtuigd dat ik voor vakken als PHP en OOP schriftelijk tentamen moet doen.
Geen idee, hier ligt het er nooit uit. Wij moeten alles gewoon 1x inleveren in het postvakje, niks moeilijks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar er is toch wel een support email adres mag ik hopen.
Ik zit niet meer op school, maar wij moesten dat gewoon via mail opsturen. Net zo gemakkelijk gewoon een tar en hoppa.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, hier ligt het er nooit uit. Wij moeten alles gewoon 1x inleveren in het postvakje, niks moeilijks.
Idd, dat is ook zoiets ja. Bij hen is 'vergeten' een geldig excuus, bij ons is het een doodzonde en heeft het vaak directe gevolgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef reinbertio het volgende:
Klacht is terecht. Veel leraren beloven ook vaak dingen te regelen en 'vergeten' het dan. Dat zouden wij eens moeten proberen.. gelijk straf of een 1
Zo werkt het in het bedrijfsleven ook hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef john-x het volgende:
[..]
Idd, dat is ook zoiets ja. Bij hen is 'vergeten' een geldig excuus, bij ons is het een doodzonde en heeft het vaak directe gevolgen.
Nou nee. Dat heb ik in m'n periode dat ik werkte (voordat ik deze opleiding begon) en tijdens m'n stages wel gemerkt hoor. Werkgevers zijn over het algemeen 10 keer redelijker dan docenten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zo werkt het in het bedrijfsleven ook hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |