Misschien leidt het tot meer geweld, maar het leidt ook tot een veel krachtigere boodschap dan die nu wordt uitgedragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien naar de Staats TV, maar dat is al een groot risico. Wat mensen naar het paleis sturen zorgt voor geen verbetering. Tahrir heeft nu een veel grotere symbolische waarde dus een mars naar het paleis zal waarschijnlijk alleen tot meer geweld leiden.
Ik denk dat de kracht van deze demonstratie juist is dat het vreedzaam gebeurd. Dat heeft er - denk ik - ook voor gezorgd dat het leger niet ingrijpt. En dat is een enorme machtsfactor in Egypte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
En het presidentiële paleis is niet van symbolische waarde? Juist de mars daarnaartoe zou een "genadeslag" kunnen zijn.
Waarom leid dat tot een krachtigere boodschap?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien leidt het tot meer geweld, maar het leidt ook tot een veel krachtigere boodschap dan die nu wordt uitgedragen
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het paleis heeft ook symbolische waarde, maar het plein is belangrijker.
Dat kun je heel fijn met me eens zijn, maar dat verandert de situatie niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
Dat is een veel directere "fuck you" naar Mubarak dan alleen op het plein staan. Het geeft een veel krachtiger signaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom leid dat tot een krachtigere boodschap?
met veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oplaadteleffonlantaarnpic?? gelukt?? cewl!!
Welnee, mooier dan het vrijheidsplein kan het nu niet. Dit staat symbool voor de hele revolutie nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Beach het volgende:
Hebben anderen ook stilstaand groen beeld op AJE?
Waarom? Je zegt nu een paar keer dat dat een krachtiger signaal is, maar waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is een veel directere "fuck you" naar Mubarak dan alleen op het plein staan. Het geeft een veel krachtiger signaal
Ja, zou er ook wel een keer heen willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef superworm het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
When this is over, Tahrir square will be the reason tourists will come to Egypt from now on. #jan25
Idd, ik wil er nu ook wel een keer heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |