maar toch knap stukje regie met die verlaten brug daarvoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef -jos- het volgende:
het people demand removal of the regime spandoek op staats TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De media op zichzelf kan niet voor verandering zorgen. De bevolking wel. Dus is de bevolking machtiger. Volgens mij kwam deze revolutie juist zo snel op gang dankzij facebook en twitter, niet door CNN of Al Jazeera.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom is de media krachtiger, alleen zij hebben het netwerk om een revolutie uit te kunnen vergroten. Zonder de verregaande aandacht van de media zouden er niet eens zoveel mensen op dat plein staan
Was dat een proM demo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Drifter__ het volgende:
"inzoomer" op staatstv is zeker zijn baan kwijt
Hoe werkt die d/t regel ook alweer? Het is Eén van de verslaggeefsters van Al Jazeera in Alexandrië beweertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef RvLaak het volgende:
ik weet, ik weet... Maar toch een aantallen updateje gedaan: [Upd] Egypte: Protesten gaan door
Het gaat niet om je mening, het gaat om jouw verlangen naar actie, dood en verderf en deze revolutie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Oh nee, iemand met een andere mening. Ban!
quote:NRC Live:
In gesprek met CNN zegt Egyptische minister van BuZa nogmaals dat Mubarak niet aftreedt en "op Egyptisch grondgebied zal sterven".
ik heb letterlijk een minuut lang getwijfeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hoe werkt die d/t regel ook alweer? Het is Eén van de verslaggeefsters van Al Jazeera in Alexandrië beweert(ex-juf hier
)
whoopsiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
nee hoor, hij zoomde in op het Tahrir plein
Och laat 'mquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het gaat niet om je mening, het gaat om jouw verlangen naar actie, dood en verderf en deze revolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |