Het zijn ook enge boobsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu schrik ik weer van m'n eigen ava
Je vorige was veul schattiger..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu schrik ik weer van m'n eigen ava
quote:
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
paarsof nouja lila
[ afbeelding ]
Ooit maar 1 paar boobs gezien die ik eng vond en daar zat nog kleding omheenquote:
Dat zegt ze, Lilaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'quote:
dat staat er tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'
Ms is dat het, ik zie ze al doorzakken tot haar knieënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik zie het nu, gewoon overheen gelezen
Zoveel moeite met verandering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava niet
paasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakmn dekbedovertrekken zijn ook paars
Ja ik ook hoor. Maar dan wel paars, dat donkerequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakmn dekbedovertrekken zijn ook paars
Dank je wel he, nu zie ik dat ook voor mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat het, ik zie ze al doorzakken tot haar knieën
komt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava niet
autistjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel he, nu zie ik dat ook voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |