Klinkt wel prettig ja, wie weet ooit nog eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het de twee keer dat ik het deed echt fantastisch. Je kunt gelijk door, dat vond ik vooraal ontzettend leuk.
Listen to your inner-cougarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver de schilder die nu bezig is in mijn flat is zo lekker he. Dat is gewoon niet leuk meer.
Beetje jammer wel dat ie zo jong is
Ik volgende week weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt wel prettig ja, wie weet ooit nog eens.
Nee dit is echt te jongquote:
Ghehequote:
Nah vast nietquote:
Nu al vergeten?quote:
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
gun die jongen toffe verhalen tegenover zijn collega's!
Nee man echt te jongquote:
Hij werkt(en het is geen vakantie!), kan nooit écht te jong zijn.quote:
En ik vroeg hoe lang ze nog schilderwerk hadden en toen vertelde hij dat maandag zn collega komt want dan moet hij naar schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij werkt(en het is geen vakantie!), kan nooit écht te jong zijn.
Met 18 a 19 kan hij ook nog wel op school zitten en dan mag het gewoon hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik vroeg hoe lang ze nog schilderwerk hadden en toen vertelde hij dat maandag zn collega komt want dan moet hij naar school
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu al vergeten?![]()
Geen veeg van Ang3l dus![]()
Ja nu ben ik te laatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met 18 a 19 kan hij ook nog wel op school zitten en dan mag het gewoon he
Nee kan al niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja.
Nou veeg jij de schilder maar ff dan!
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsverteringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu ben ik te laat
[..]
Nee kan al niet meer![]()
Wisten jullie trouwens dat de kleur aubergine gewoon bruin is?
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsvertering
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsvertering
Met zo'n kleur lok je de schilder ook wel uit dan hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik ging net verf halen en ik wilde dus echt aubergine op de muur smeren. Gewoon de naam en paarstint![]()
Blijkt dat gewoon bruin te zijn![]()
Nu heb ik de kleur Lust
De naam lijkt me beter dan de kleurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik ging net verf halen en ik wilde dus echt aubergine op de muur smeren. Gewoon de naam en paarstint![]()
Blijkt dat gewoon bruin te zijn![]()
Nu heb ik de kleur Lust
Ghehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n kleur lok je de schilder ook wel uit dan he
Paarsquote:
Ik vind ze allebei welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De naam lijkt me beter dan de kleur
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
leeftijd is gewoon een excuus, je durfde niet
Er is een topic, in ONZquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb gewoon Compleet Huppel d'r verslag gemist van d'r huisje.. Of is die er niet geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |