Vast een totaalruptuur...quote:Op zondag 13 februari 2011 08:27 schreef Saffier het volgende:
Vrijdag op het werk; S ensi bille
Arm kind.
Wat een euh, gevoelige naam.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:27 schreef Saffier het volgende:
Vrijdag op het werk; S ensi bille
Arm kind.
Morgaine is een meisjes naam, mijn dochter heet zo. Afkomstig van de zus van Koning Arthur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Morgaine is toch geen jongensnaam? Of bedoel je dat mijn dochter zo heet? Want dat is niet zo.ze heet M yhron
Mijn jongste dochter heet wel D aryl, dat klopt. Billy vind ik wel leuk, Bobby niet maar dat is omdat dat een naam is die in mijn familie best voorkomt en altijd bij jongens.
Ik vind het overigens helemaal niet erg als mensen aangeven de namen van onze dochters niet mooi, of 'vreemd' te vinden. Dat is ook wel iets wat je een beetje kan verwachten met een wat meer 'aparte' naam. En dat zal bij deze ook wel zo zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vindt 'Oplader' leuk?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef SacreCoeur het volgende:
In de 'special zwanger'
Tippe (niet echt mijn ding)
Jadzia (dát klinkt pas als een nies)
Charger (vind ik leuk!)
Wax (omg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |