Mijn moeder wou mij Job noemen, maar mijn vader wou niet onder het mom "nomen est omen!!", dus is het hem niet geworden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Haha Buurvrouw.
Trouwens alledrie mooie namen, maar het wordt niet een naam met een M.
Mijn broer en ik zijn ook m&m, ik wil niet dat Mette dat ook heeft.
Oh hij oppert nu Job.
En nou moet ik van hem naar bed, hij heeft alle lichten uitgedaan
En Reind? Mijn schoonvader heet Reindert, zijn roepnaam was Rein. Daar werd hij mee gepest, hij laat zich daarom nu Reind noemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef wickie het volgende:
Oja KD
Ik vind Merijn erg mooi en Rein heeft wel wat, daar ga ik over nadenken.
Zo heet ik nu, vind het een doorsnee naam. Word er niet warm of koud van. Alleen die reclame van Paula de Koequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader wilde paula
Dus niet alle vaders hebben een hele goede smaak
Niets mis met Liesbethquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vader had voor mij Elisabeth of Liesbeth in gedachten.
Ik ben blij dat het toch wat anders geworden is.
Wat is er zo erg aan Jiskaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik een jongen was geweest had in Arnoud geheten...
Prachtig.![]()
En ik had bijna Jiska geheten. *Veegt voorhoofd af.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef Beregd het volgende:
Trui vond ik ook een leuke naam, maar sinds er in België zoiets bestaat als "dikketruiendag" tegen overmatig energiegebruik, is het minder leuk voor de personen in kwestie.
nee haha maar das achteraf altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Er is op zich ook niks mis met die naam, ik geloof dat het bij ons ook een vernoeming zou zijn aangezien mijn vader het eerste deel van Elisabeth ook in zijn voornaam heeft zitten, maar ik vind hem gewoon niet bij mij passen.
En mijn broertje had Marieke geheten als hij een meisje was geweest. Ook leuk vind ik. Ik kan wel wat met de smaak van mijn ouders.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had Tom geheten. Ik vind mijn eigen naam leuk, en ik vind Tom ook leuk!
heet je broertje nu tom?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En mijn broertje had Marieke geheten als hij een meisje was geweest. Ook leuk vind ik. Ik kan wel wat met de smaak van mijn ouders.![]()
Echt, Indira? Wat grappig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde mij ofwel Dieuwertje noemen ofwel Indira. hoezo uiteenlopend?ik vind mijn naam niet bijzonder maar hij past me wel geloof ik.
Mijn zus en ik zouden ook Michiel geheten hebben als we jongetjes waren. Mijn zusjes niet, want ondertussen hadden wij een neefje die Michiel heet. Mijn zusjes zouden Tom en Mathijs heten. Zeker bij de jongste zijn mijn ouders achteraf blij dat het geen jongen was (qua naam).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef trui het volgende:
[..]
heet je broertje nu tom?
de mijne heet wel zoals ik geheten zou hebben als ik een jongen was: michiel.
Hahahaha dat is echt grappig en toevallig zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef huuphuup het volgende:
Onze kraam heette Trees en ik kwam er pas na de kraamweek achter waarom ze zo moest lachen steeds om 1 rompertje wat Elin veel droeg en dat ze steeds zei dat ze het zo'n leuk ding vond. Dit rompertje, wie spot em
Echt zo suf, als ik het eerder gezien had dan had ik er wel een leuke foto mee kunnen maken ofzo
Ik vind Lennart een leuke naam. Het was bovendien een geweldige vernoeming geweest!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef huuphuup het volgende:
Als ik een jongen was geweest had ik Lennart geheten, naar Lennart Nijgh.
Euh, dat is toch gewoon Amélie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahaha dat is echt grappig en toevallig zeg!
En daar lijkt Elin toch wel sprekend Amelie hoorik zei laatst nog totaal van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |